Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
4161/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piia on kasvonpiirteiltään todella kaunis nainen. Myös vartalo on upea. Hiukset kauniit. MUTTA toivittavasti tosiaan kävisi poistattamassa luomensa ja siistityttämässä kulmansa.

Niistä saisi upeat!

Pienellä vaivalla valtava muutos.

Vierailija
4162/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:15"]

Niin. Mitä tekemistä kansatieteilijällä on parinmuodostuksen kanssa?

[/quote]

Hän on tutkinut parien historiaa ja pareja yhdessä pitäviä tekijöitä.

Luuletko, että psykologeilla on sen enempää annettavaa? Kuka tahansa naistenlehtiä pari vuotta lukenut pystyisi lausumaan samat latteudet, joita parisuhteiden ammattilaiset viljelevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4163/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miialla oli koko ajan samat vaatteet päällä. Violallakaan ei montaa eri asua ollut. Pialla tosi hyvä tyylitaju.

Vierailija
4164/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaatteet kans kauniita ja persoonallisia. Kuvasti Piiaa erinomaisesti.

-3657

Vierailija
4165/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:48"]

Minä en usko Esan ja Violan pitkäaikaiseen vuosia kestävään onneen. Kumpikin on hyvin viehättävä ja miellyttävä ihminen, mutta koulutusero tulee esteeksi. Viola ei pysty tarjoamaan Esalle sellaista henkistä virikkeellisyyttä, jota Esa kaipaa. 

[/quote]

Huh huh, mitä skeidaa. Tuumaa tuplamaisteri.

Vierailija
4166/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:15"]Ja kenen mukaan kulmakarvat on nypittävä? Joku lanseerannut senkin trendin jota kaikki alkavat noudattaa. Miksi? Miksi pitäisi olla ohuet kulmakarvat? 
[/quote]

Eihän kenenkään tarvitse nyppiä niitä. Minulla on paksut kulmakarvat ja ne kasvavat edestä yhteen jos en tee niille mitään. Jos joku haluaa että hänellä on väsynyt ilme niin tottakai sitten antaa karvojen valua silmille. Pia oli minusta tosi hauska ja fiksu tyyppi ja hän varmasti osaa arvioida itse miltä haluaa näyttää. Silmät eivät valitettavasti olleet hänen parhaita puoliaan koska karsasti aika rajusti.

Vierailija
4167/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tunne, että olisi ihanaa olla Piian ystävä.

Vierailija
4168/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:19"]

Minä en usko Esan ja Violan pitkäaikaiseen vuosia kestävään onneen. Kumpikin on hyvin viehättävä ja miellyttävä ihminen, mutta koulutusero tulee esteeksi. Viola ei pysty tarjoamaan Esalle sellaista henkistä virikkeellisyyttä, jota Esa kaipaa. 

[/quote]

[/quote]

En minä mikään ennustaja ole, mutta kyllä minä akateemisesti koulutettuna miehenä kaipaan rinnalleni akateemisesti koulutetun naisen. Kysymys ei ole statuksesta, palkasta tai mistään muustakaan sellaisesta, vaan yksinkertaisesti siitä, että ihminen on hankkinut koulutuksella ajattelun ja perustelun taidot. Drop outtikin kelpaa, ei tarvitse olla valmistunut. Pääasia on, että osaa ajatella.

Vierailija
4169/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mekko, joka Pialla oli päällään Kanalan edessä kun ilmoittivat jatkavatko yhdessä vai eivät, oli todella hyvä valinta. Sellainen vihertävän sävyinen ja hyvänmallinen. Samaa ei voi sanoa kaikista hänen vaatteistaan, mutta onhan hänellä ainakin persoonallinen kokeileva tyyli. Ei me tiedetä miksei heidän juttu toiminut, erottavia asioita oli varmaan useampi kuin yksi tai kaksi. Jussista välittyi loppuaikoina tosi turhautunut vaikutelma. Aivan erilainen kuin ekassa jaksossa. En usko, että suurin syy tähän oli mikään ulkonäköön tai tyyliin liittyvä, vaan enemmänkin luonteiden eroavaisuuksiin ja siihen, ettei Jussi ollut valmis menemään naisen kanssa yhteen, jolla alkaa olla kiire lapsen hankkimisen suhteen. Kun itsellä on vielä vuosia aikaa mietiskellä perheen perustamista, ei huvita ottaa riskiä, että suhde ei toimikaan niin hyvin ja toisella biologinen kello kuitenkin tikittää siitä riippumatta miten hyvin tai huonosti heillä menee. Kai nyt noin suuri turhauma mikä välittyi telkkarista vaatii vähän enemmän kuin sen, että toivoisi kumppanin nyppivän kulmakarvansa.

Vierailija
4170/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:16"]

Piia on kasvonpiirteiltään todella kaunis nainen. Myös vartalo on upea. Hiukset kauniit. MUTTA toivittavasti tosiaan kävisi poistattamassa luomensa ja siistityttämässä kulmansa. Niistä saisi upeat! Pienellä vaivalla valtava muutos.

[/quote]

Höpöhöpö. Et ymmärrä naiskauneudesta mitään. Pia on tavallisen näköinen kuten on myös vartalo. Hiusten kauneus on epäolennaista.

Mies 37v

Vierailija
4171/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:31"]

onhan hänellä ainakin persoonallinen kokeileva tyyli.

[/quote]

Tämä juuri on ongelma. Miehet vihaavat persoonallisen kokeilevaa tyyliä. Asian tajuaa näin naisenakin heti, kun ajattelee, että mitä jos se oma kumppani olisi persoonallisen kokeileva? Jos mulla olisi mies, jolla olisi jotkut vintage-rytkyt päällä, niin mua nolottaisi. Ei sille mitään mahda. Kumppanin pitää olla eloisa ja hauska ja kaikkea kivaa, mutta sitten on noita jotain juttuja, jotka kannattaa suosiolla jättää sinne villiin sinkkukakuteen tai boheemiin opiskelijavaiheeseen.

Vierailija
4172/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:34"]Tämä juuri on ongelma. Miehet vihaavat persoonallisen kokeilevaa tyyliä.[/quote]

Minä en vihaa, vaikka mies olenkin. Oikeasti persoonallinen nainen on aina vaikeampi niellä kuin harmiton kedon kukka, mutta toisaalta he jäävät mieleen ja heitä tulee pohdittua. Minäkin olen koulusta lähtemiseni jälkeen vielä ottanut yhteyttä yhteen naiseen, joka sekä pukeutumiseltaan että persoonaltaan oli selvästi erottuva. Sellaiset nyt vain jättävät aivoihin syvemmän jäljen kuin perusmukavat tyttöset.

Vierailija
4173/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on ihan jees. Olis vaan jättäny sen kultakäätynsä veke.

Vierailija
4174/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:19"]

[/quote]

[/quote]

En minä mikään ennustaja ole, mutta kyllä minä akateemisesti koulutettuna miehenä kaipaan rinnalleni akateemisesti koulutetun naisen. Kysymys ei ole statuksesta, palkasta tai mistään muustakaan sellaisesta, vaan yksinkertaisesti siitä, että ihminen on hankkinut koulutuksella ajattelun ja perustelun taidot. Drop outtikin kelpaa, ei tarvitse olla valmistunut. Pääasia on, että osaa ajatella.
[/quote]

Se koulutus kun ei takaa mitään. Kokemusta on. Mutta kiitos hauskasta kommentista :)

Vierailija
4175/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:16"]

Piia on kasvonpiirteiltään todella kaunis nainen. Myös vartalo on upea. Hiukset kauniit. MUTTA toivittavasti tosiaan kävisi poistattamassa luomensa ja siistityttämässä kulmansa. Niistä saisi upeat! Pienellä vaivalla valtava muutos.

[/quote]

Höpöhöpö. Et ymmärrä naiskauneudesta mitään. Pia on tavallisen näköinen kuten on myös vartalo. Hiusten kauneus on epäolennaista.

Mies 37v
[/quote]

Mitennii en ymmärrä?

Minun mielestäni Piia on kasvoiltaan hyvin kaunis piirteinen ja vartalo siro ja kauniin mallinen.

Otetaan vielä huomioonettä Piia esiintyi täysin meikittä.

Kuinka moni perunanaama Suomessa näyttää yhtä viehättävältä?

Ja miksi hiustenkauneus on sen epäolennaisempaa kuin muukaan kauneus?

Ihme kommentteja.

-nainen 27

Vierailija
4176/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:16"]

[/quote]

Mies 37v
[/quote]

Mitennii en ymmärrä?

Minun mielestäni Piia on kasvoiltaan hyvin kaunis piirteinen ja vartalo siro ja kauniin mallinen.

Otetaan vielä huomioonettä Piia esiintyi täysin meikittä.

Kuinka moni perunanaama Suomessa näyttää yhtä viehättävältä?

Ja miksi hiustenkauneus on sen epäolennaisempaa kuin muukaan kauneus?

Ihme kommentteja.

-nainen 27
[/quote

Pahoittelen kirjoitusvirheitä, kun tabletilla nopeasti kirjoitan.

Vierailija
4177/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:50"]Se koulutus kun ei takaa mitään.[/quote]

Ehkä se ei takaa, mutta se mahdollistaa.

Vierailija
4178/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:27"]

noissa mitä heille kuuluu nyt -klipeissä :) Oikeastaan kaikki muut olivat jotenkin elähtäneen näköisiä ja mahtoiko johtua kuvauskulmasta mutta näyttivät myös aika paksuilta, etenkin Olli..

[/quote]

Mä myös katsoin, että onko Olli lihonut parisuhteeseensa myötä, vähän pulskemmalta näytti noissa tuoreemmissa klipeissä.. mutta tuo vaikutelma voi kyllä johtua ihan siitä että hänellä oli päällä valkoinen kauluspaita, valkoinen väri kun tekee aina isomman vaikutelman.

Vierailija
4179/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Olli ainakin harrasti ennen ohjelmaan osallistumista paljon liikuntaa, ehkä se nykyisin mieluummin makaa sohvalla Miia kainalossa niin on tullut kiloja lisää :)

Vierailija
4180/4307 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:16"] Piia on kasvonpiirteiltään todella kaunis nainen. Myös vartalo on upea. Hiukset kauniit. MUTTA toivittavasti tosiaan kävisi poistattamassa luomensa ja siistityttämässä kulmansa. Niistä saisi upeat! Pienellä vaivalla valtava muutos. [/quote] Höpöhöpö. Et ymmärrä naiskauneudesta mitään. Pia on tavallisen näköinen kuten on myös vartalo. Hiusten kauneus on epäolennaista. Mies 37v [/quote] Mitennii en ymmärrä? Minun mielestäni Piia on kasvoiltaan hyvin kaunis piirteinen ja vartalo siro ja kauniin mallinen. Otetaan vielä huomioonettä Piia esiintyi täysin meikittä. Kuinka moni perunanaama Suomessa näyttää yhtä viehättävältä? Ja miksi hiustenkauneus on sen epäolennaisempaa kuin muukaan kauneus? Ihme kommentteja. -nainen 27

[/quote]

Myönnetään että tuo meikittömyys, jos pitää paikkansa, on positiivista. Miehen katseeni ei havainnut että Pia käyttää vähän meikkiä. Naamassa ei ollut mitään sellaista, joka olisi herättänyt minussa tunteen, että onpa kaunis. Joko keskiverto tai vähän keskivertoa kauniimpi.

Vartaloa ei mielestäni päässyt näkemään kovinkaan hyvin. Mekon läpi arvailtuna se vaikutti kyllä ihan ok hyvältä ja ehkä voi sitten sanoa että sopusuhtaisuudessaan on parempi kuin keskiverto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi