Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:34"]
Mä en kyllä ymmärrä tätä kamalaa Jussin dissaamista. Musta vaikutti siltä, että aluksi hän ihan tosissaan yritti ja oli täysillä mukana. Hänhän muuttikin Pian takia, mitä taas Pia ei suostunut missään nimessä tekemään. Se ei vaan ole riittänyt, ei niitä tunteitaan vaan voi pakottaa syttymään... -N22
[/quote]
Puhumattakaan siitä, miten tunteet alkavat nopeasti kuihtua, jos toinen jatkuvasti vähättelee ja pomottaa.
Eikö ketään kiinnosta nyt ne muut parit? Viola ja Esa on tosi seesteisen oloinen pariskunta ja Miia ja Olli ehkä vain rasittava.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:34"]
Mä en kyllä ymmärrä tätä kamalaa Jussin dissaamista. Musta vaikutti siltä, että aluksi hän ihan tosissaan yritti ja oli täysillä mukana. Hänhän muuttikin Pian takia, mitä taas Pia ei suostunut missään nimessä tekemään. Se ei vaan ole riittänyt, ei niitä tunteitaan vaan voi pakottaa syttymään... -N22
[/quote]
Joo mä olen samaa mieltä. Olen akateeminen nainen, nätti, alle 30v Ja mulle kelpais jos olisin vapaa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:38"]
Ihan yhtä paljon jussikin on nauttinut ja nyt nainen asetetaan juopon rooliin?
[/quote]
Just näin.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:28"]
Mulla on kyllä kaikki sympatiat Pian puolella. Jännä taas nähdä miten paljon enemmän naiselta vaaditaan kuin mieheltä. Naisen pitäisi olla ulkonäöltään virheetön, ikuisesti nuori, hoikka ja siro, silti erittäin hyvin toimeentuleva (Jussin vaatimukset naiselle) ja hyvää, iloista seuraa. Miehelle riittää että hän vain on, möllöttäen totisena, mitään yrittämättä suhteen eteen, koska voihan siitä lähteä jos kyllästyttää.
[/quote]
Missä jaksossa Jussi todella vaati virheetöntä ikuisesti nuorta naista? On mennyt multa ohi. Jos hän ei esittänyt mitään tuollaista vaatimusta, niin häpeäsit että valehtelet tuolla tavalla toisesta ihmisestä.
[/quote]
eiköhän tässä viitattu keskustelijoiden kommentteihin, eikä Jussin vaatimuksiin.
Hitsi, se oli hauskaa kun Ollilla ja sillä Miian siskon miehellä oli niin samanlaiset pukeutumistyylit! Ja molemmat röhnötti sohvalla kattomassa formuloita kun rouvat kokkasi salaattia keittiössä.. Samanlaiset ukot vaikka toiselle valinnan suoritti asiantuntijatiimi.
[/quote]
Niin no, Jussi ei ollut se, jolla hääpäivänä näytti lähtevän juominen lapasesta.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:14"]
Ei ole Pian vika et Jussi on sellainen kuin on. Pia on ihan kiva nainen ja ansaitsee Jussia kiinnostavamman miehen.
[/quote]
Ei Pia ole mikään saalis, todellakaan. Jo parhaat päivänsä nähnyt jolle alko maistuu. Jussi vaikuttaa hyvältä tyypiltä
[/quote]
Ei Pian tarvitse olla mikään saalis. Hän on mukava nainen, joka toivoo itselleen kumppania. Mitä pahaa siinä on?
Ja sitä alkon käyttöä demonisoidaan täällä näppäimet vaahdossa. Mäkin joisin Jussin seurassa ihan vaan kestääkseni.
[/quote]
Ethän sä tunne Jussia tai Piaa vai tunnetko? Miten voit puhua tuolla tavalla ihmisestä, jota et tunne?
[/quote]
Ei en tunne, enkä välitä edes tutustua. Jussi ei millään tavalla vetoa minuun, ei ole sanonut mitään remotely kiinnostavaa koko ohjelman aikana. Boring, boring, boring. Vetäisin varmaan perseet joka jaksossa, hih.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:25"]
Ei ole Pian vika et Jussi on sellainen kuin on. Pia on ihan kiva nainen ja ansaitsee Jussia kiinnostavamman miehen.
[/quote]
Ei Pia ole mikään saalis, todellakaan. Jo parhaat päivänsä nähnyt jolle alko maistuu. Jussi vaikuttaa hyvältä tyypiltä
[/quote]
Mitä vittua taas. 37-vuotias nainen on "jo parhaat päivänsä nähnyt" ja muutaman drinkin lomallaan ottava nainen on tietenkin juoppo? Keskisinpä edes yhden ominaisuuden, jonka puolesta Jussi vaikuttaa 'hyvältä tyypiltä', mut toisaalta taidat pitää itseäsikin hyvänä tyyppinä.
[/quote]
"Muutaman drinkin"? Pareja on kuvattu viisi viikkoa ja jaksoja on tullut ulos seitsemän, joista tähän mennessä jokaisessa Pia on nauttinut enemmän tai vähemmän alkoholia.
[/quote]
ja alkoholi on aina nautittu Jussin seurassa, mutta hänen juomisillaan ei ilmeisesti ole väliä??
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:41"]
[/quote]
Just näin.
[/quote]
Komppaan. Onhan Mia ja Ollikin ollu "hiprakassa".
Tässä ketjussa on tosiaan Pian juominen demonisoitu ja haukuttu moneen kertaan. Näköjään Suomessa hyväksytään vain absolutismi tai kaatokännien vetäminen.
Mun mielestä Pian juominen on hillittyä nautiskelua, sellaista keski- tai eteläeurooppalaista juomista. Juu, taisi hän olla vähän hiprakassa hääpäivänä, mutta varmaan aika moni muukin voisi olla samassa tilanteessa, kun jännityksen tiimoissa on otettu paria lasia liikaa.
Nythän täällä on ihan turhaan haukuttu viini- ja skumppalasilliset ruoan kanssa tai piknikeväänä. Ei tuo mistään alkoholismista kerro. Ei Ollin festariryyppäämistäkään haukuttu yhtä pahasti, vaikka mun mielestä tuollaisten överikännien juominen on paljon nolompaa ja sivistymättömämpää kuin muutama lasillinen viiniä viikossa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:38"]Ihan yhtä paljon jussikin on nauttinut ja nyt nainen asetetaan juopon rooliin?
[/quote]
Hah no ei ole yhtä paljon
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:25"]
[/quote]
[/quote]
Mitä vittua taas. 37-vuotias nainen on "jo parhaat päivänsä nähnyt" ja muutaman drinkin lomallaan ottava nainen on tietenkin juoppo? Keskisinpä edes yhden ominaisuuden, jonka puolesta Jussi vaikuttaa 'hyvältä tyypiltä', mut toisaalta taidat pitää itseäsikin hyvänä tyyppinä.
[/quote]
"Muutaman drinkin"? Pareja on kuvattu viisi viikkoa ja jaksoja on tullut ulos seitsemän, joista tähän mennessä jokaisessa Pia on nauttinut enemmän tai vähemmän alkoholia.
[/quote]
Voi hyvänen aika, nämä kuvaukset ovat ihan pikkiriikkisiä otoksia heidän elämästään. Kuvausten aikana parit pyrkivät tekemään jotain erityistä. Pia ja Jussi ovat pari kertaa piknikillä. Silloin on luontevaa ottaa lasillinen.
Ja eikä Jussi ota pisaraakaan? Mielestäni aivan yhtä paljon.
Tosiaan en käytä itse alkoholia ollenkaan, mutta en huomaa sitä noissa pätkissäkään. Ja Pia on niin raikkaan näköinen, että johan siitä huomaa, ettei hän käytä paljon alkoholia. Nyt silmä käteen ja katsomaan!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:36"]
Mulla on kyllä kaikki sympatiat Pian puolella. Jännä taas nähdä miten paljon enemmän naiselta vaaditaan kuin mieheltä. Naisen pitäisi olla ulkonäöltään virheetön, ikuisesti nuori, hoikka ja siro, silti erittäin hyvin toimeentuleva (Jussin vaatimukset naiselle) ja hyvää, iloista seuraa. Miehelle riittää että hän vain on, möllöttäen totisena, mitään yrittämättä suhteen eteen, koska voihan siitä lähteä jos kyllästyttää.
[/quote]
Missä jaksossa Jussi todella vaati virheetöntä ikuisesti nuorta naista? On mennyt multa ohi. Jos hän ei esittänyt mitään tuollaista vaatimusta, niin häpeäsit että valehtelet tuolla tavalla toisesta ihmisestä.
[/quote]
eiköhän tässä viitattu keskustelijoiden kommentteihin, eikä Jussin vaatimuksiin.
[/quote]
Miksi suluissa annetaan ymmärtää kuin olis Jussin vaatimuksia?
En voisi ikinä hypätä benjihyppyä.
Jussille näyttää myös maistuvan
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:48"]Jussille näyttää myös maistuvan
[/quote]
Ehkä ne ei kestä toisiaan selvinpäin ja kännissä ikävä seura tuntuu hauskemmalta.
En voisi ikinä tappaa kotiloa.