Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiertääkö ylipaino välejänne suhteessa?

Vierailija
13.01.2015 |

Tulee mieleen tuota RSOTP-ohjelmaa katsellessa, että miksi miehille paino on niin tärkeää.

Itse olen nykyisin vain lievästi ylipainoinen, mutta muistan, kun lapsen syntymän jälkeen vain lihoin ja lihoin, vaikka en syönyt mitään. Mies taas ei voinut yhtään sitä käsittää.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:21"]

Kaitpa se hiertää, puolison reilu ylipaino siis, koska se on yksi mahdollinen syy, ettei häntä (miestä) seksi oikein kiinnosta, eikä aina onnistukaan. Minulle se on kuitenkin tärkeä asia.

[/quote]

Hiertääkö sinua seksissä se, että hän on ylipainoinen? Onko hänen haluttavuus sinun silmissäsi vähentynyt lihomisen myötä?

Vierailija
22/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin viisi vuotta sitten 57kg syömällä liian vähän ja rakastumalla ryhmäliikuntatunteihin ja salitreenaamiseen. No, paino nousi siitä taas parikymmentä kiloa mutta liikunta jäi ja terveellinen ruokavalio pääpiirteittäin. Liikakilot kertyivät sieltä karkkipuolelta mikä on aina ollut intohimoni :D 

Kun aloin tapailla miestäni hän kävi myös salilla. Nyt hän on suhteemme aikana (2v) lihonut noin 20kiloa ja itse heräsin taas kilojeni kanssa sulattelemaan niitä ihan tosissaan, nyt 7kg laihtunut. Mies lopetti salilla käymisen ehkä kuukauden tapailun jälkeen ja tunnusti ettei koskaan ole pitänytkään siitä. Ei suostu harrastamaan _mitään_ liikuntaa. Ei lenkkeilyä, uimista, salia, kiipeilyä you name it. Nauraa "fitnessvillitykselle" ja Jutta on hänen mielestään saatanasta. On sellainen yleinen vastarannan kiiski mitä tulee mihinkään terveyteen/urheiluun liittyvään. 

JA KYLLÄHÄN SE HIERTÄÄ. Yksin pimeässä lenkillä kun voisi viettää sitä laatuaikaa kahdestaan lenkillä.. Tai toinen istuu röhnöttää pelaamassa kun itse on lähdössä jumpalle. Terveellistä ruokaa laitan, aina on salaattia mutta sen annoskoot on uskomattomia. Ei suostu syömään säännöllisesti vaan ainoastaan päivällisen ja _helvetisti_ leipää. 

AUTTAKAA arvon kanssasiskot, mitä mä teen, onko enää mitään vinkkejä? Tuntuu että kaikki on jo kokeiltu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hierrä. Kumpikin oltiin ylipainoisia jo kun tavattiin, mies tosin oli vielä siinä kunnossa että kävi juoksulenkeillä. Nyt lähes 15 vuotta myöhemmin minulla on ylipainoa vielä 30kg lisää, miehelläkin on kunnon rumpu. Miehellä on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta, siihen sai lääkkeet ja sitten todettiin reuma, mies käy joka päivä kävelemässä, mutta ei ole todellakaan enää samassa kunnossa kuin 35-vuotiaana. Minä olen 10 vuotta nuorempi, mutta mullla ei ole vielä yhtään lääkettä jota pitäisi ottaa, olisi se outoa jos mies huomauttelisi jotain minun ulkonäöstäni. Toki molemmat ollaan omasta ja toisen terveydestä huolissaan, ulkonäöllisesti juna on jo mennyt aikoja sitten.

Vierailija
24/33 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:37"]Todellakin hiertää! Olen lihonut suhteemme alkuajoista 15kg ja mies huomauttelee siitä päivittäin. Olen saanut kuulla lukemattomia kertoja siitä, kuinka lihomiseni ällöttää häntä ja että hän toivoo, että olisin hoikka niinkuin suhteemme alussa. Ulkonäköni jatkuva kommentointi on puolestaan saanut minut niin raivon partaalle, etten enää edes halua laihduttaa itseäni normaalimittoihin. En ainakaan hänen painostuksesta! Tuntuu, ettei mies välitä minusta enää ollenkaan, vaan tahtoisi minun olevan hoikka ja hyvännäköinen taloudenhoitaja, jota esitellä muille :( Ex-mieheni lihoi suhteemme aikana paljon myös, mutten koskaan tuntenut häntä kohtaan ällötystä yms. kuten nykyiseni tuntee minua kohtaan. [/quote] Miksi ihmeessä siedät tuollaista kohtelua???

[/quote]

Niin...hyvä kysymys! Kai kuvittelen, että mies ajattelee vain minun parastani. Ja että ehkä hän on oikeassa ja minun tulisi laihduttaa. Ihan oman terveytenikin tähden, olenhan sentään oikeasti ylipainoinen. Aiheesta on monet itkut itketty ja riidat väännetty, ja olen useasti sanonut hänen kommenttiensa loukkaavan minua. Hyödytöntä, sama meno jatkuu :(

Ymmärrän miestäni siinä mielessä, että koska hän arvostaa terveellisiä elämäntapoja ja urheilullisuutta, on hänen mielestään varmasti kuvottavaa, että olen herkutteleva pullukka jota eivät lenkkipolut paljoa houkuttele. Tosiasia on myös se, että nyt olemme noidankehässä, eikä ulospääsyä näytä löytyvän koska kumpikaan ei suostu joustamaan. Ts minä laihduttamaan tai hän muuttamaan asennettaan. Harmittaa, etten aluperin pariutunut sellaisen miehen kanssa, jota eivät painon vaihtelut niin paljoa haittaa. Mutta mistäs tällaisiakaan voisi suhteen alkuaikoina tietää. Tuskin mieheni kuvitteli minun lihovan näin paljoa, kuten en minäkään kuvitellut hänen olevan näin ulkonäkökeskeinen.

[/quote]

15kg on tosi vähän, senhän laihduttaakin muutamassa kuukaudessa jos tosissaan haluaa, eikä ulkonäkö muutu kovin paljon. Ei elämä ole tuollaisesta kilomäärästä kiinni jos on yli metrin mittainen. Sitten kun ylipainoa on 50kg, niin voisi jo jotain sanoa, jos siis haluaisi loukata rakkaintaan.

Vierailija
25/33 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30: Minua ei haittaa miehen ylipaino noin esteettisesti eikä halujen kannalta, mutta jatkuva torjuminen kieltämättä lannistaa minua, sitä kun on jatkunut niin monta vuotta. Hänellä oli jo tavatessamme ylipainoa, muttei tokikaan näin paljon. Minulla ei ole mitään kovin tiukkoja ulkonäkökriteereitä, mielestäni haluaminen on helppoa. -29

Vierailija
26/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:42"]

Tulee mieleen tuota RSOTP-ohjelmaa katsellessa, että miksi miehille paino on niin tärkeää.

Itse olen nykyisin vain lievästi ylipainoinen, mutta muistan, kun lapsen syntymän jälkeen vain lihoin ja lihoin, vaikka en syönyt mitään. Mies taas ei voinut yhtään sitä käsittää.

[/quote]

Vaatiko hän sinua laihduttamaan?

Vierailija
27/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut viime aikoina, mutta mies ei anna motivaatiota laihduttaa, kun on nykyään ihan kuumana pyöreisiin muotoihini. On nyt tunnustanut, että olin mielestään aiemmin liian laiha ja tykkää paljon  ennemmän, että naisessa on jotain mistä ottaa kiinni.

Vierailija
28/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä.. Tässä lihoin 4kk ja 15kg.. Toisin sairauden johdosta..... Itse olen ihmeissäni kun yhtäkkii vatsa möllöttää tiellä kokoajan ja leuka roikkuu :(

Vierailija
29/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:59"]

Olen lihonut viime aikoina, mutta mies ei anna motivaatiota laihduttaa, kun on nykyään ihan kuumana pyöreisiin muotoihini. On nyt tunnustanut, että olin mielestään aiemmin liian laiha ja tykkää paljon  ennemmän, että naisessa on jotain mistä ottaa kiinni.

[/quote]

Ajattelisipa minunkin mieheni näin.

T. 8

Vierailija
30/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä alapeukutetaan niitä, jotka sanoo, ettei hierrä?

Vierailija
31/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Meillä on kummallakin vatsaröllykät, joita yritetään sulatella pois, mutta rakkauteen ja parisuhteeseen niillä ei ole mitään merkitystä. Meidän molempien paino on vaihdellut yhdessäolovuosina, mutta suhteen tila ei.

Vierailija
32/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
33/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua ärsyttää välinpitämättömyys. Toivoisin että mies vähän aktivoituisi oman terveytensä vuoksi... Mies on hieman ylipainoinen, syö miten sattuu eikä kuntoile laisinkaan. Ei haittaa jos on vähän ylimääräistä, kunhan nyt yrittäisi edes tehdä asialle jotain, koittaisi nyt edes kohentaa kuntoaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi