Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiertääkö ylipaino välejänne suhteessa?

Vierailija
13.01.2015 |

Tulee mieleen tuota RSOTP-ohjelmaa katsellessa, että miksi miehille paino on niin tärkeää.

Itse olen nykyisin vain lievästi ylipainoinen, mutta muistan, kun lapsen syntymän jälkeen vain lihoin ja lihoin, vaikka en syönyt mitään. Mies taas ei voinut yhtään sitä käsittää.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiertää

Vierailija
2/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tunnustaa, että kerran tuli yksittäinen hetki kun hiersi. Meillä mies oli se joka antoi itsensä syystä tai toisesta plösähtää. Aiemmin hän oli ollut todella urheilullinen ja jostain syystä, loppui säännöllinen liikunta ja muutenkin elintavat menivät ihan pieleen. Olin taas kerran lähdössä yksin lenkille, ja mies puputti sohvalla jotain mättöruokaa ja valitti samalla miten ei jaksa vali-vali-vali. Mulla meni pinna jostain syystä ihan poikki ja pidin miehelle kunnon palopuheen siitä miksi häntä minun mielestäni väsyttää ja kuinka hän siinä sohvalla maatessaan tuhoaa koko terveytensä keräämällä keskivartalolihavuutta ja kaikkia mahdollisia sairauksia. Avauduin myös kuinka tylsää on yksin käydä lenkillä, salilla jne ja eikö mies oikeasti koskaan ole katsonut peilistä nykyistä ulkomuotoaan tai eikö hän yhtään kaipaa sitä hyvää oloa mikä hänellä aikaisemmin oli urheilun ansiosta. Lähdin ovet paukkuen lenkille, myönnän meni ihan överiksi tuo avautuminen. Mutta ihan selvästi mies tarvitsi tämän herätyksen. Ei tarvinnut seuraavana iltana lähteä lenkille yksin, painoa tippui jonkin ajan kuluessa noin 25 kg. Myöhemmin mies kiitti minua. En tosin kyllä suosittele ihan tällaista lähestymistapaa muille, mutta me ollaan oltu niin kauan jo yhdessä, että sain ikävät sanomiseni anteeksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla tuo mua rakastaa ja haluaa kuin 15kiloa sitten. :) sama toisin päin.

Vierailija
4/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen ylipainoinen, vaikka suhteen aikana olenkin laihtunut 15kg. Mies taas oli tavatessamme hoikka mutta muutettuamme yhteen lihoi vuodessa 20kg. Miestä hänen oma lihomisensa tuntuu kaihertavan, muttei kuitenkaan tee asialle mitään.
.
Periaatteessa kumpaakaan eivät toisen kilot häiritse, koska kumpikin on sujut oman ulkomuotonsa kanssa eivätkä kilot rajoita elämää. Jos toisen ylikilot alkaisivat olemaan elämää rajoittava tekijä ja alkaisi päivittäisiä terveysongelmia olemaan, niin tottakai silloin tekisi kaikkensa toisen laihduttamisen eteen. Nyt ollaan vain muutettu ruokailutottumukset niin, ettei kumpikaan enempää enää lihoisi.
.
Vitsailtiinkin tuon miehen lihomisen aikana, että pitäiskö hänet ilmottaa tuohon pullukka ohjelmaan. Siinä olisi katsojilla ihmettelemistä miten itsekin ylipainoisena 'kehtaisin' toisen lihomisesta valittaa :D. Tosiasiassa sitä haluaisi rakkaalleen vain paremman olon ja terveemmän elämän.

Vierailija
5/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:37"]Todellakin hiertää! Olen lihonut suhteemme alkuajoista 15kg ja mies huomauttelee siitä päivittäin. Olen saanut kuulla lukemattomia kertoja siitä, kuinka lihomiseni ällöttää häntä ja että hän toivoo, että olisin hoikka niinkuin suhteemme alussa. Ulkonäköni jatkuva kommentointi on puolestaan saanut minut niin raivon partaalle, etten enää edes halua laihduttaa itseäni normaalimittoihin. En ainakaan hänen painostuksesta! Tuntuu, ettei mies välitä minusta enää ollenkaan, vaan tahtoisi minun olevan hoikka ja hyvännäköinen taloudenhoitaja, jota esitellä muille :( Ex-mieheni lihoi suhteemme aikana paljon myös, mutten koskaan tuntenut häntä kohtaan ällötystä yms. kuten nykyiseni tuntee minua kohtaan.
[/quote] Miksi ihmeessä siedät tuollaista kohtelua???

Vierailija
6/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:24"]

Enemmän minua ärsyttää välinpitämättömyys. Toivoisin että mies vähän aktivoituisi oman terveytensä vuoksi... Mies on hieman ylipainoinen, syö miten sattuu eikä kuntoile laisinkaan. Ei haittaa jos on vähän ylimääräistä, kunhan nyt yrittäisi edes tehdä asialle jotain, koittaisi nyt edes kohentaa kuntoaan. 

[/quote]

Mulla sama homma, ärsyttää toi vaimon laiskuus. Ei varmasti jaksa liikkua yhtään ylimääräistä. Kaikki lasten liikunnallinen puoli on mulla. Se ei sinänsä haittaa, liikun paljon itse, eniten vain ärsyttää, että miten toinen ei vain yksinkertaisesti kehtaa tehdä kuntonsa eteen mitään vaikka mahdollisuus olisi. Ilmankos niitä kiloja on kertynyt se 10 liikaa.

Vierailija
7/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hierrä. Oltiin molemmat ylipainoisia jo kun tavattiin ja yhdessä ollaan lihottu vähän enemmän vielä ja nyt yritetään yhdessä laihtua. 

Vierailija
8/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että hiertääkö ylläpito välejänne suhteessa :-------D

Vierailija
9/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä ollaan molemmat, eikä hierrä mikään paitsi farkkujen vyötärö välillä.

Vierailija
10/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hierrä. Olen nyt 25kg painavampi kuin suhteemme alussa, miehelle tullut vain ihan aavistus vatsaa vaikka aika pyykkilauta on vieläkin. Mies päinvastoin muistuttelee etten laihduta liikaa kun aina välillä valitan painostani ja nyt kun olen todella alkanut tehdä asialle jotain. Jaksaa myös päivittäin kehua kuinka kaunis ja haluttava olen vaikka joskus sitä onkin ollut vaikea uskoa.

Vierailija
11/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hierrä, mä olen normaalipainoinen ja miehellä BMI hiukan yli 25, mutta ei ole yhtään lihavan näköinen. Hän on vain pitkä ja kookas.

Vierailija
12/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä todella kiva jos mies laihtuisi taas normaaliksi. T ällölättäpylly

Vierailija
13/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies on lihonnut kuuden vuoden aikana 20kg (oli jo suhteen alussakin hieman ylipainoinen) mutta minusta hänestä on tullut vain entistä seksikkäämpi. Tykkään ylipainoisista miehistä. Tiedän, olen outo.

Vierailija
14/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hierrä. Mies rakastaa ihan yhtä paljon, kuin -20kg sitten. Aion kyllä itseni vuoksi laihduttaa takaisin normaalipainoon.

Vierailija
15/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin otsikon jotenkin omalla tavallani :DD

Mutta itse kysymykseen, kyllä hieman. Poikaystävä on lihonut, jo ennen suhteen alkua oli pieni masu näkyvissä ja nyt se on kasvanut entisestään. Pylly on paaaaljon isompi kuin mulla, ja raskausarpia on paljon, joka paikassa. Pituutta hänellä on vain joku 178 cm, ja paino yli 90 kiloa. Joskus oli lähemmäs sata. Ärsyttäähän tuo, peniskin on pienempi koska häpykumpuun on kerääntynyt rasvaa, ja maha on tiellä esim. suihinoton aikana. Joudun siis ottamaan poskeen pää vinossa jne. Ärsyttää ja harmittaa tuollainen, kun pitää jo nuorena rupsahtaa ja lösähtää. Toivottavasti nyt armeijassa laihtuu. Sen jälkeen aion pitää huolen, ettei pääse samaan kuntoon kuin nyt on.

Vierailija
16/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Sen verran että nykyään en näe muuta miehessä kuin mahan. Ajatelkaapas tätä. Seurustelun alussa hän painoi noin65kg. Nyt kolmetoista vuotta myöhemmin paino on 120kg. Ja häntä itseään ei haittaa yhtään. Kyllä alkaa tuo lähetyssaarnaaja olla aika tiukassa! Melkein naurattaa...

Vierailija
17/33 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin hiertää! Olen lihonut suhteemme alkuajoista 15kg ja mies huomauttelee siitä päivittäin. Olen saanut kuulla lukemattomia kertoja siitä, kuinka lihomiseni ällöttää häntä ja että hän toivoo, että olisin hoikka niinkuin suhteemme alussa. Ulkonäköni jatkuva kommentointi on puolestaan saanut minut niin raivon partaalle, etten enää edes halua laihduttaa itseäni normaalimittoihin. En ainakaan hänen painostuksesta! Tuntuu, ettei mies välitä minusta enää ollenkaan, vaan tahtoisi minun olevan hoikka ja hyvännäköinen taloudenhoitaja, jota esitellä muille :( Ex-mieheni lihoi suhteemme aikana paljon myös, mutten koskaan tuntenut häntä kohtaan ällötystä yms. kuten nykyiseni tuntee minua kohtaan.

Vierailija
18/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:37"]Todellakin hiertää! Olen lihonut suhteemme alkuajoista 15kg ja mies huomauttelee siitä päivittäin. Olen saanut kuulla lukemattomia kertoja siitä, kuinka lihomiseni ällöttää häntä ja että hän toivoo, että olisin hoikka niinkuin suhteemme alussa. Ulkonäköni jatkuva kommentointi on puolestaan saanut minut niin raivon partaalle, etten enää edes halua laihduttaa itseäni normaalimittoihin. En ainakaan hänen painostuksesta! Tuntuu, ettei mies välitä minusta enää ollenkaan, vaan tahtoisi minun olevan hoikka ja hyvännäköinen taloudenhoitaja, jota esitellä muille :( Ex-mieheni lihoi suhteemme aikana paljon myös, mutten koskaan tuntenut häntä kohtaan ällötystä yms. kuten nykyiseni tuntee minua kohtaan. [/quote] Miksi ihmeessä siedät tuollaista kohtelua???

[/quote]

Niin...hyvä kysymys! Kai kuvittelen, että mies ajattelee vain minun parastani. Ja että ehkä hän on oikeassa ja minun tulisi laihduttaa. Ihan oman terveytenikin tähden, olenhan sentään oikeasti ylipainoinen. Aiheesta on monet itkut itketty ja riidat väännetty, ja olen useasti sanonut hänen kommenttiensa loukkaavan minua. Hyödytöntä, sama meno jatkuu :(

Ymmärrän miestäni siinä mielessä, että koska hän arvostaa terveellisiä elämäntapoja ja urheilullisuutta, on hänen mielestään varmasti kuvottavaa, että olen herkutteleva pullukka jota eivät lenkkipolut paljoa houkuttele. Tosiasia on myös se, että nyt olemme noidankehässä, eikä ulospääsyä näytä löytyvän koska kumpikaan ei suostu joustamaan. Ts minä laihduttamaan tai hän muuttamaan asennettaan. Harmittaa, etten aluperin pariutunut sellaisen miehen kanssa, jota eivät painon vaihtelut niin paljoa haittaa. Mutta mistäs tällaisiakaan voisi suhteen alkuaikoina tietää. Tuskin mieheni kuvitteli minun lihovan näin paljoa, kuten en minäkään kuvitellut hänen olevan näin ulkonäkökeskeinen.

Vierailija
19/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

R2

Vierailija
20/33 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitpa se hiertää, puolison reilu ylipaino siis, koska se on yksi mahdollinen syy, ettei häntä (miestä) seksi oikein kiinnosta, eikä aina onnistukaan. Minulle se on kuitenkin tärkeä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan