Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kadonnut, pari vuorokautta ollut kadoksissa

Vierailija
03.11.2021 |

Ei ikinä ole katoillut ennen. Ei ollut riitaa eikä ollut menossa juomaan tms. Hän ei käytä alkoholia juurikaan eli ei ole kyse mistään ryyppyreissusta. Milloin voi ilmoittaa poliisille?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti. Ei ole mitään aikarajaa. Sitä en tiedä miten aktiivisesti alkavat etsiä jos ei sairauksia tms syytä olettaa hänen olevan vaarassa.

Vierailija
2/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heti. Ei ole mitään aikarajaa. Sitä en tiedä miten aktiivisesti alkavat etsiä jos ei sairauksia tms syytä olettaa hänen olevan vaarassa.

Ei ole mitään sairauksia hänellä. Hävettää jotenkin jos ilmaantuukin sitten kotiin ja olen soittanut turhaan poliisille. En kyllä vaan enää keksi mitä muutakaan tekisin. Hänen pariin kaveriinsa olen ollut yhteydessä ja he eivät ole kuulleeet mitään myöskään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan miestä alettiin etsiä jo seuraavana päivänä. Auto löytyi metsätieltä, miestä ei ole vieläkään löytynyt ja aikaa on mennyt jo melkein 10 vuotta. 

Toivottavasti ap:n mies löytyy hyvässä kunnossa. 

Vierailija
4/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sairauksia hänellä. Hävettää jotenkin jos ilmaantuukin sitten kotiin ja olen soittanut turhaan poliisille. En kyllä vaan enää keksi mitä muutakaan tekisin. Hänen pariin kaveriinsa olen ollut yhteydessä ja he eivät ole kuulleeet mitään myöskään. Ap

Jos hän on kotona niin poliisi hänet sieltä löytää ja asia on sillä ok. Siinä ei poliisinkaan aikaa turhan paljon mene hukkaan verrattuna siihen jos jotain olisikin hätänä eikä kukaan vaivaudu etsimään.

Kyllä minä soittaisin varmuuden vuoksi jos pari päivää jo kateissa eikä kukaan saa kiinni.

Tsemppiä, toivottavasti mitään hätää ei ole :)

Vierailija
5/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavan miestä alettiin etsiä jo seuraavana päivänä. Auto löytyi metsätieltä, miestä ei ole vieläkään löytynyt ja aikaa on mennyt jo melkein 10 vuotta. 

Kamalaa! Odotan iltaan asti ja sitten soitan poliisille. Jotenkin vaikea uskoa, että olisi joutunut rikoksen uhriksi, kun asumme todella syrjässä ja ainoa mitä teemme kaupungissa niin käymme kaupassa. Ap

Vierailija
6/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et ole miehellesi koittanut soittaa?

Vierailija
7/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on kotona niin poliisi hänet sieltä löytää ja asia on sillä ok. Siinä ei poliisinkaan aikaa turhan paljon mene hukkaan verrattuna siihen jos jotain olisikin hätänä eikä kukaan vaivaudu etsimään.

Kyllä minä soittaisin varmuuden vuoksi jos pari päivää jo kateissa eikä kukaan saa kiinni.

No ei ole kotona, kun minä olen täällä ja ei näy. Olin ajatellut iltaan asti odotella ja soittaa sitten... Nyt kyllä en tiedä pitäisikö heti. Ap

Vierailija
8/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin hänet on siis viimeksi nähty, mitä oli menossa tekemään?

Vierailija
9/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaansa luona se on. Ei hätää.

Vierailija
10/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö vastaa puhelimeen?

Vierailija
11/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan saanut sairaskohtauksen johonkin pöpelikköön. Soita nyt heti poliisille, tai lähde itse etsimään.

Vierailija
12/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa! Odotan iltaan asti ja sitten soitan poliisille. Jotenkin vaikea uskoa, että olisi joutunut rikoksen uhriksi, kun asumme todella syrjässä ja ainoa mitä teemme kaupungissa niin käymme kaupassa. Ap

Lähtikö autolla?

Vierailija
13/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikun itse voisin kadota lopullisesti eikä kukaan löytäisi. Olen välillä miettinyt.

Vierailija
14/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kotona, kun minä olen täällä ja ei näy. Olin ajatellut iltaan asti odotella ja soittaa sitten... Nyt kyllä en tiedä pitäisikö heti. Ap

Oho, anteeksi luin jotenkin hassusti tuon viestisi että jos onkin kotona! Poliisin kannalta varmaan olisi helpompi jos ilmoitat nyt, on päivänvaloa vielä ja ehkä paremmat resurssit etsinnöille kuin illalla.

Tsempit vielä.

5

Vierailija
15/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sinun tehtäväsi arvioida mikä soitto on turha ja mikä ei.

Siksi voi aina soittaa. Hätäkeskus ja poliisi toimii omien, kokemukseen ja tietoon pohjautuvien käytäntöjensä mukaisesti.

Vierailija
16/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä soittaisin poliisille jo vuorokauden sisällä, jos mies yhtäkkiä katoaisi, ei vastaisi puhelimeen eikä kukaan tuttu olisi hänestä tietoinen.

Vierailija
17/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi käännyit vauva.fi:n puoleen

Vierailija
18/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä soittaisin poliisille jo vuorokauden sisällä, jos mies yhtäkkiä katoaisi, ei vastaisi puhelimeen eikä kukaan tuttu olisi hänestä tietoinen.

Näin minäkin tekisin. Kyseessä voi olla sairaskohtaus, tapaturma jne. 

Jos on autolla, niin poliisi löytää nopeasti rekisteritietojen perusteella.

Vierailija
19/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en tuossa tilanteessa tänne palstoille kirjoittelis vaan ilmoittaisin poliisille ja soittelisin/kyselisin kaikilta mahdollisilta tutuilta ja kavereilta.

Vierailija
20/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö vastaa puhelimeen?

Puhelin on kiinni. Viimeisin viesti oli päivällä 1.11 ja kysyi onko minulla tarvetta saada kyytiä jonnekkin päivän aikana. Sanoin etten tarvitse ja voi tuoda ostoksia kotimatkalla. Sitten puhelin on ollut kiinni, kun samana iltana hänelle soitin. Ap