Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kadonnut, pari vuorokautta ollut kadoksissa

Vierailija
03.11.2021 |

Ei ikinä ole katoillut ennen. Ei ollut riitaa eikä ollut menossa juomaan tms. Hän ei käytä alkoholia juurikaan eli ei ole kyse mistään ryyppyreissusta. Milloin voi ilmoittaa poliisille?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä tapauksen, että aikuista miestä alettiin etsiä jo muutaman tunnin kuluttua, löytyi sairauskohtauksen kuolleena.

Vierailija
22/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita äkkiä jo. Jos todella ei ole hänen tapaistaan tuollainen, niin on syytä ilmoittaa. Ei sitä tarvitse hävetä, jos hänellä ei olekaan hätää. Kyllä ne poliisitkin ovat ihan iloisia, jos mies löytyykin kunnossa olevana, omasta halustaan kadonneena. Toki ehkä sinun puolestasi harmissaan, mutta aina se on mukavampi sellainen löytää kuin ruumis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö vastaa puhelimeen?

Puhelin on kiinni. Viimeisin viesti oli päivällä 1.11 ja kysyi onko minulla tarvetta saada kyytiä jonnekkin päivän aikana. Sanoin etten tarvitse ja voi tuoda ostoksia kotimatkalla. Sitten puhelin on ollut kiinni, kun samana iltana hänelle soitin. Ap

No missä hän oli silloin?

Vierailija
24/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt poliisia häiritä ukon ryyppyreissujen takia haloo. Viikon jälkeen voit alkaa sit soittaan. Jos jotain olis sattunut niin olis sulle jo soitettu.

Vierailija
25/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sairaalat läpi ja miehen sukulaiset

Vierailija
26/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä jälleen yksi tapaus jossa on nalkutettu mies pihalle

Vierailija
27/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat iltaan asti? Tiiätkö, virka-aikaan päivällä poliisilla on eniten resursseja aloittaa kyselyt ja etsinnät, ei ilta-aikaan.

Vierailija
28/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelin on kiinni. Viimeisin viesti oli päivällä 1.11 ja kysyi onko minulla tarvetta saada kyytiä jonnekkin päivän aikana. Sanoin etten tarvitse ja voi tuoda ostoksia kotimatkalla. Sitten puhelin on ollut kiinni, kun samana iltana hänelle soitin. Ap

En tiedä lähti autolla jonnekkin aamulla. Ajattelin, että hänellä jotain hoidettavaa kaupungissa tai että lähtee kaverille kahville. Täällä pitkät välimatkat ja autolla liikuttava kaverienkin luo. Ap

Vierailija
29/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterve ihminenkin voi saada yllättäen sairaskohtauksen.

Vierailija
30/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että mies on pidätettynä. Jäänyt kiinni esim seksin ostamisesta. Pitävät kolme vuorokautta, sen jälkeen täytyy vangita tai päästää vapaalle.

Vierailija
31/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää odottelisi. Omalle miehelle ei tuollainen olisi lainkaan normaalia. Ei tee katoamisia vaikka olisi meillä jotakin riitaa. Ja vaikka niin paha riita tulisi, että mies ei haluaisi mua nähdä niin kyllä hän vanhempiaan ja aikuisia lapsiaan pitäisi ajan tasalla olinpaikastaan.

Vierailija
32/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ruumishuoneet läpi ja tarkasta kylmäkaapit.

Vierailija
33/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille ja pyydä saada tuoda tupakkaa hänelle putkaan.

Vierailija
34/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsette kadonneet ohjelmaan. Susta tulee julkkis!

Vierailija
35/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heti. Ei ole mitään aikarajaa. Sitä en tiedä miten aktiivisesti alkavat etsiä jos ei sairauksia tms syytä olettaa hänen olevan vaarassa.

Ei ole mitään sairauksia hänellä. Hävettää jotenkin jos ilmaantuukin sitten kotiin ja olen soittanut turhaan poliisille. En kyllä vaan enää keksi mitä muutakaan tekisin. Hänen pariin kaveriinsa olen ollut yhteydessä ja he eivät ole kuulleeet mitään myöskään. Ap

Jos hän on kotona niin poliisi hänet sieltä löytää ja asia on sillä ok. Siinä ei poliisinkaan aikaa turhan paljon mene hukkaan verrattuna siihen jos jotain olisikin hätänä eikä kukaan vaivaudu etsimään.

Kyllä minä soittaisin varmuuden vuoksi jos pari päivää jo kateissa eikä kukaan saa kiinni.

Tsemppiä, toivottavasti mitään hätää ei ole :)

No ei ole kotona, kun minä olen täällä ja ei näy. Olin ajatellut iltaan asti odotella ja soittaa sitten... Nyt kyllä en tiedä pitäisikö heti. Ap

NO HETI eikä viidestoista päivä. Eihän tuo ole normaalia, että on kadoksissa kun ei aiemmin ole ollut. Sairauskohtaus, tehnyt itselleen jotain tams on aina mahdollista.

Vierailija
36/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo. Ei kai kukaan täysjärkinen jaarittele vauvapalstalla jos ukko on kateissa.

Vierailija
37/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni lähti mökillä metsään sieneen ja kaatui siellä pahasti eikä päässyt ylös. Ei ollut edes kännykkää mukana. Onneksi hänet löydettiin sieltä ripeästi, kun ihmettelimme miksei häneen saada yhteyttä ja miksi hän ei ilmaantunut sovittuun tapaamiseen. Hän ei siis kertonut kenellekään menevänsä mökille ja/tai sieneen. Toki se oli ihan seuraava oletus sille, kun ei hän kerran kotonakaan ollut.

Eli kyllä kannattaa ottaa yhteys poliisiin, vaikka olisi kuinka perusterve, koska aina ihmisille voi sattua ja tapahtua mitä vaan.

Vierailija
38/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt samantien. Kerro nämä samat faktat. Älä häpeä yhtään, vaikka mies ilmaantuisikin yhtäkkiä kotiin. Sulla on oikeus ja oikeastaan jo velvollisuus olla huolissaan. Jokainen tunti vähentää löytymisen todennäköisyyttä. 

Vierailija
39/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä lähti autolla jonnekkin aamulla. Ajattelin, että hänellä jotain hoidettavaa kaupungissa tai että lähtee kaverille kahville. Täällä pitkät välimatkat ja autolla liikuttava kaverienkin luo. Ap

Jäinen tie ja ajanut metsikköön tai vesistöön? Toivottavasti ei. Mutta ilmoita nyt heti poliisille.

Vierailija
40/120 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, mies pari päivää hukassa ja ei ole soitettu jo poliisille?

Itse olisin soittanut ensimmäiseen iltaan mennessä jo kaikki kaverit ja sukulaiset läpi, pommittanut miehen puhelinta yhtenään, ilmoittanut poliisille ja perustanut etsintäpartion käymään lenkkireittejä ja lähimetsiä läpi.

Miten edes voi mennä nukkumaan KAHTENA yönä tietämättä missä mies on ja onko elossa, ilman että tekee asialle mitään?

Kai tämä on provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi