Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakkoset ovat yhtä syyllisiä kuin pettäjämieskin

Vierailija
13.01.2015 |

Ihan sama vaikka yrittävät esittää viattomuuttaan sillä, etteivät itse ole pettäneet, kunhan vain olivat varatun miehen kanssa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:54"]

Itse en tajua miksi joku suostuu aloittamaan suhteen kakkosena...hyi. Vähintäänkin säälittävää ja myös äärimmäisen tunnekylmää monessa tapauksessa...näissä tapauksessahan rikotaan välillä ihan koteja, joissa on lapsiakin. Pettäjät ja kakkoset ansaitsevat minun silmissä toisensa. Ala-arvoisia kummatkin.

[/quote]

Yleensä kyseessä on inhimillinen avuttomuus ja rakkauden ja hellyyden tarve. Tosi ala-arvoista. Aika harvassa on patologiset, toisten ihmisten hyväksikäyttäjät. Useimmiten syynä pelko, avuttomuus. Miksi on niin vaikeaa lähteä huonosta suhteesta? Kun rakkautta ei ole? Säälittävyys ja tunnekylmyys? Vai olisko niin, että ihminen ei vaan osaa ja uskalla. Ehkäpä hieman samantyyppiset asiat vaikuttavat silloin kun kaipaa kovasti läheisyyttä, ja ihastuu varattuun? Useinhan on myös niin, että jos saa vastakaikua varatulta, vaimon kannalta asia on niin että mies on joka tapauksessa epäluotettava paska.

Vierailija
82/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku muka kaivata läheisyyttä jos ei ole ihastunut? Läheisyys tulee mieleen vasta siinä vaiheessa kun tapaa jonkun ihanan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:12"]

Ja teidän mielestä ei mitenkään voi syyttää molempia?

[/quote]

No voihan läpi elämänsä syyttää toisia ihmisiä omista ongelmistaan. Mutta tosi-asia on se ettei se toinen nainen ole sua pettänyt. Vaan miehes. Eihän se toinen varmaan edes tunne sua. Ja ehkä tarvitsee jotakin mitä mies haluaa antaa. Unohdatte aina, että jos ies valehtelee teille- niinkuin pettäessään tekee, hän voi antaa myös toiselle naiselle itsestään totuudenvastaisen kuvan. Mulle on tullut vastaan valtavasti miehiä jotka surkuttelevat sitä kun heillä menee niin huonosti liitossaan. Koska mua ei kiinnosta kuunnella kenenkään itsesäälistä kitinää, olen kieltäytynyt seurasta. Mutta se ei ole johtunut heidän liitostaan vaan siitä, että ovat reppanoita.

Vierailija
84/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:12"]

Ja teidän mielestä ei mitenkään voi syyttää molempia?

[/quote]

No voihan läpi elämänsä syyttää toisia ihmisiä omista ongelmistaan. Mutta tosi-asia on se ettei se toinen nainen ole sua pettänyt. Vaan miehes. Eihän se toinen varmaan edes tunne sua. Ja ehkä tarvitsee jotakin mitä mies haluaa antaa. Unohdatte aina, että jos ies valehtelee teille- niinkuin pettäessään tekee, hän voi antaa myös toiselle naiselle itsestään totuudenvastaisen kuvan. Mulle on tullut vastaan valtavasti miehiä jotka surkuttelevat sitä kun heillä menee niin huonosti liitossaan. Koska mua ei kiinnosta kuunnella kenenkään itsesäälistä kitinää, olen kieltäytynyt seurasta. Mutta se ei ole johtunut heidän liitostaan vaan siitä, että ovat reppanoita.
[/quote]

Entä kun toinen nainen valehtelee vaimolle päin naamaa että mitään ei ole tapahtunut ja mitään suhdetta ei ole. Näin siis tilanteessa, jossa vaimo hyvin rauhallisesti kysyy asiaa ja kertoo, ettei halua olla kakkosen ja miehen suhteen tiellä, mikäli sellainen on.. Ja selittää, että haluaa tietää totuuden voidakseen ryhtyä toimenpiteisiin tarvittaessa (toisin sanoen alkaa tekemään järjestelyjä oman asunnon hommaamiseksi itselle ja lapsille, joita kaikkia edellä mainittuja nykyinen tilanne jo satuttaa ja missä he eivät ansaitse olla).

Eikö sinusta kakkonen toimi lainkaan petollisesti valehdellessaan ja sanoessaan tälle vaimolle, että on torjunut miehen ja että mitään ei ole tapahtunut. Huomautettakoon, että vaimo salapoliisityötä myöhemmin pakotettuna tekemään (jotta saa selvyyden syyn pahaan oloon kotona) saa selville, että kaikki on todella jo tapahtunut ja että kakkonen hyvin aktiivisesti ruinaa miestä viesteissä luokseen.

Vaimosta aika paskoja olivat niin mies kuin kakkonenkin.