Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakkoset ovat yhtä syyllisiä kuin pettäjämieskin

Vierailija
13.01.2015 |

Ihan sama vaikka yrittävät esittää viattomuuttaan sillä, etteivät itse ole pettäneet, kunhan vain olivat varatun miehen kanssa.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:20"]

no höpöpöpöpö

[/quote]

Näin on!!

Vierailija
42/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen vain sitä, että on olemassa niin moraalittomia ihmisiä, jotka eivät kunnioita muiden parisuhdetta vaan haluavat sen tieten tahtoen tuhota. En ikinä kuuna päivänä sotkeentuisi varattuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:47"]

Itse ihmettelen vain sitä, että on olemassa niin moraalittomia ihmisiä, jotka eivät kunnioita muiden parisuhdetta vaan haluavat sen tieten tahtoen tuhota. En ikinä kuuna päivänä sotkeentuisi varattuun!

[/quote]

Ei ole moraalitonta jos mies esittää olevansa sinkku.

Vierailija
44/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, jos eivät tiedä suhteesta. Ja vaikka tietäisivätkin, vika on mun mielestä enemmän sen, joka on parisuhteessa. Mutta eihän kukaan halua ajatella että se oma kultipuppeli on syyllinen.

Vierailija
45/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu pettäjällä. Joskus varattu on jälkeenpäin sanonut, että on naimisissa. Ja olisi halunnut jatkaa silti. En halua sellaista miestä riesakseni. Lähes kaikki hairahtuvat pettämiseen tilanteen tullen ainakin jossain vaiheessa elämästään. Ehkä 1/20 ei petä, kun houkutus sattuu kohdalle. Valitettavasti. Tämä perustuu empiiriseen tutkimukseen, "vallakkaat" miehet eniten. 

Vierailija
46/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:07"]

Mutta kun tuntuu että jotkut naiset pitää vain tätä kakkosta syyllisenä kun se on niin hirvee ja kauhee ja sil on eriparitissit että meinaa sen pääpetturin eli omanmiehen syyllisyys unohtua..

[/quote]

Just näin. Syy pettämiseen on aina jossain muualla kuin omassa ukossa. Ja ainakaan se ei ole missään määrin vaimon omassa käytöksessä, sillä nämä petetythän ovat suhteelle kaikkensa antaneita enkelivaimoja!

Jos parisuhde on kunnossa, harvoin siihen kukaan kolmas väliin pääsee. Patologiset muna pystyssä juoksevat sarjapettäjät ovat oma lukunsa.

Vierailija
47/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:07"]

Mutta kun tuntuu että jotkut naiset pitää vain tätä kakkosta syyllisenä kun se on niin hirvee ja kauhee ja sil on eriparitissit että meinaa sen pääpetturin eli omanmiehen syyllisyys unohtua..

[/quote]

Just näin. Syy pettämiseen on aina jossain muualla kuin omassa ukossa. Ja ainakaan se ei ole missään määrin vaimon omassa käytöksessä, sillä nämä petetythän ovat suhteelle kaikkensa antaneita enkelivaimoja!

Jos parisuhde on kunnossa, harvoin siihen kukaan kolmas väliin pääsee. Patologiset muna pystyssä juoksevat sarjapettäjät ovat oma lukunsa.

[/quote]

Niin, olisi kiva tietää onko näistä petetyistä mammoista koskaan kukaan katsonut peiliin ja miettinyt omaa osuuttaan tilanteeseen.

Vierailija
48/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:14"]Mitä syyllistä voi rakkaudessa olla [/quote] Joku toivorikas kakkonen siellä. Juu ihan kohta ne lapset ovat niin isoja, että mies voi ottaa eron ja vaihtaa sinuun. Tai johonkin toiseen. Tai itse asiassa ei hän enää olekaan kiinnostunut noin löysän moraalin omaavasta.

[/quote]

No eipä olisi sellaisella miehellä paljon varaa vaatia korkeaa moraalia muilta. Ai niin mutta eihän miesten tarvitse omista teoistaan vastata, kyllä jonkun vieraan naisen tulee huolehtia hänen avioliitostaan. Tämä on vähän sitä ajattelutapaa, jossa lapsesta  vastuu on mummolla, äitipuolella, naispuolisella sukulaisella tai loppujen lopuksi kenellä tahansa naisella enemmän kuin lapsen isällä.

Vierailija
49/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:23"]USAssa on aiemmin laajalti ollut käytössä ns. Alienaton of affection-laki jonka mukaan varattua vikittelevä voi joutua maksamaan suuriakin korvauksia. Enää se ei ole käytössä kuin seitsemässä osavaltiossa ja Pohjois Carolinan keissit ovat ehkä viime vuosien tunnetuimmat.

Alienation of affection and criminal conversation lawsuits are allowed in North Carolina. It is estimated that over 200 alienation of affection cases are filed in North Carolina each year.

Million dollar verdicts have not been uncommon in North Carolina for alienation of affection and emotional distress. In March 2010, a wife won a $9 million suit against her husband's mistress. In another 2010 case, boasted the second highest award in such suits, a wife successfully sued her former friend who allegedly seduced her husband while the friend was visiting the couple at their North Carolina home. Tässä tapauksessa korvaussumma oli 5.8 miljoonaa dollaria. Muitakin näitä on.
[/quote]

OIKEIN OIKEIN OIKEIN!!!!!

Vierailija
51/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on hyvä laittaa kiertoon. Ei kukaan oikeasti sellaista omaksi halua?

Vierailija
53/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:14"]Mitä syyllistä voi rakkaudessa olla [/quote] Joku toivorikas kakkonen siellä. Juu ihan kohta ne lapset ovat niin isoja, että mies voi ottaa eron ja vaihtaa sinuun. Tai johonkin toiseen. Tai itse asiassa ei hän enää olekaan kiinnostunut noin löysän moraalin omaavasta.

[/quote]

No eipä olisi sellaisella miehellä paljon varaa vaatia korkeaa moraalia muilta. Ai niin mutta eihän miesten tarvitse omista teoistaan vastata, kyllä jonkun vieraan naisen tulee huolehtia hänen avioliitostaan. Tämä on vähän sitä ajattelutapaa, jossa lapsesta  vastuu on mummolla, äitipuolella, naispuolisella sukulaisella tai loppujen lopuksi kenellä tahansa naisella enemmän kuin lapsen isällä.
[/quote] kukaan ei ole väittänyt etteikö se mieskin olisi syyllinen. Tottakai on ja kovin onkin! Mutta kyllä täytyy olla päässä vikaa naisella, joka lähtee varatun mukaan. Joko hyväuskoinen hölmö tai täys vittupää, joka haluaa toisille vain pahaa. Jos sinua petettäisiin, niin voisitko tosissasi olla syyttämättä myös tätä toista naista/miestä, jos olisi selvää, että hän on koko ajan tiennyt tapailemansa ihmisen varatuksi? Tähän saa kaikki toisten naisten ja miesten puolustajat vastata mieluusti! Mitäpä, jos ne osat olisikin toisin päin...

Vierailija
54/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
55/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:10"]

Sopisi kyllä myös sen petetyn osapuolen katsoa peiliin. Mulla on suhde miehen kanssa, jolla ei kotona ole ollut seksiä kymmeneen vuoteen. Mies elättää perheensä, huolehtii vaimosta ja lapsista, se on hänelle tärkeää, mutta niin on seksikin. Itse olen tahollani liki seksittömässä suhteessa. Lapsiakin on. Tämä on tapa hoitaa yksi suhteidemme puute, emmekä odota yhtään enempää, vaikka olemmekin kiintyneitä toisiimme.

[/quote]

Seksiä ei ole ollut kymmeneen vuoteen mutta lapset ovat 9v, 6v, 2v ja 3kk. :D

Vierailija
56/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs semmonen tapaus kun yks mies yrittää kaikki kaveriensa muijat?

Vierailija
57/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ajattelin. Ennen kuin tulin petetyksi ja jouduin sen kaiken läpikäymään. Kukaan aikuinen ei ole millään lailla vastuussa toisen aikuisen tekemisistä tai tunteista. kakkonen ei siis millään lailla pysty vaikuttamaan miehen valintoihin tai tunteisiin. JOkainen kaipaa rakkautta- ja se, että joku kaipaa rakkautta ja tekee aloitteen on ok. Ja ottaa vastaan mitä saa. Mutta jos varattu mies ottaa tilaisuudesta vaarin, yksin hän on vastuussa siitä mitä tekee. maailma on täynnä mahdollisuuksia, tekonsa valitsee itse. Kun yritätte syyttää kakkosta, valehtelette itsellenne. On helpompi syyttää ulkopuolista kuin kohdata se, että se mies todellakin meni ja petti ja loukkasi. Että se oma mies on niin paska. Asiat eivät myöskään etene mihinkään, jos syyttää suhteen ulkopuolista ihmisistä. Olen nähnyt monta pettämistapausta ja aina naiset syyttävät sitä kolmatta osapuolta. Minäkin tein niin ensin. Kunnes tajusin, ettei se johda mihinkään. Se että tajusin minkä idiootin kanssa olen naimisissa johti eroon. Ja parempaan elämään. Mies harvemmin muuttuu. Mutta tosiaan, sen toisen naisen syyttäminen on vain tosiasioiden pakenemista.

Vierailija
58/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se olennainen: Kun syyttää toista naista, antaa miehen jatkaa samaa rataa olla ottamatta itse vastuuta teoistaan. Kun syyttää miestä ja antaa toisen naisen olla; miehen on otettava vastuu siitä mitä sinulle teki. Ja usein paljastuu, ettei häntä kiinnosta ottaa siitä vastuuta. Joten, toisen naisen syyttäminen on miehen vapauttamista vastuusta, ja sovinismia. Sekä oman että toisen naisen arvon vähättelyä. Ja tiedän mistä puhun. Itse pyysin toista naista tekemään kanssani sovinnon. Hän paljastui mukavaksi, tavalliseksi ihmiseksi. Ja mitä mukavammaksi hän paljastui toiveineen ja pelkoineen, sen kusipäisemmältä miehen teot tuntuivat. Sittemmin olen kyllä pystynyt antamaan hänellekin anteeksi. 

Vierailija
59/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tajua miksi joku suostuu aloittamaan suhteen kakkosena...hyi. Vähintäänkin säälittävää ja myös äärimmäisen tunnekylmää monessa tapauksessa...näissä tapauksessahan rikotaan välillä ihan koteja, joissa on lapsiakin.

Pettäjät ja kakkoset ansaitsevat minun silmissä toisensa. Ala-arvoisia kummatkin.

Vierailija
60/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:48"]

Niin minäkin ajattelin. Ennen kuin tulin petetyksi ja jouduin sen kaiken läpikäymään. Kukaan aikuinen ei ole millään lailla vastuussa toisen aikuisen tekemisistä tai tunteista. kakkonen ei siis millään lailla pysty vaikuttamaan miehen valintoihin tai tunteisiin. JOkainen kaipaa rakkautta- ja se, että joku kaipaa rakkautta ja tekee aloitteen on ok. Ja ottaa vastaan mitä saa. Mutta jos varattu mies ottaa tilaisuudesta vaarin, yksin hän on vastuussa siitä mitä tekee. maailma on täynnä mahdollisuuksia, tekonsa valitsee itse. Kun yritätte syyttää kakkosta, valehtelette itsellenne. On helpompi syyttää ulkopuolista kuin kohdata se, että se mies todellakin meni ja petti ja loukkasi. Että se oma mies on niin paska. Asiat eivät myöskään etene mihinkään, jos syyttää suhteen ulkopuolista ihmisistä. Olen nähnyt monta pettämistapausta ja aina naiset syyttävät sitä kolmatta osapuolta. Minäkin tein niin ensin. Kunnes tajusin, ettei se johda mihinkään. Se että tajusin minkä idiootin kanssa olen naimisissa johti eroon. Ja parempaan elämään. Mies harvemmin muuttuu. Mutta tosiaan, sen toisen naisen syyttäminen on vain tosiasioiden pakenemista.

[/quote]

Tietysti voi. Sanat ''painu helvettiin limanuljaska!'' on helppo pukata ulos.