Kakkoset ovat yhtä syyllisiä kuin pettäjämieskin
Ihan sama vaikka yrittävät esittää viattomuuttaan sillä, etteivät itse ole pettäneet, kunhan vain olivat varatun miehen kanssa.
Kommentit (84)
Kakkoset on yleensäkin aina vanhojapiikoja. Eivät siis ole kelvanneet ykköskierroksella. Edellinen selittää sen, miksi nämä naiset ovat suhteessa mieheen hiukan nuorempia (ei ole ollut vientiä omassa ikäluokassan). Tästä oli ihan joku tutkimuskin joskus. Aiheesta puhui myös joku psykologi mediassa silloin aikanaan Timo T.A. Mikkosen avioeron yhteydessä (en kyllä tajua sen jutun julkisuutta)
Mutta kun tuntuu että jotkut naiset pitää vain tätä kakkosta syyllisenä kun se on niin hirvee ja kauhee ja sil on eriparitissit että meinaa sen pääpetturin eli omanmiehen syyllisyys unohtua..
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:05"]Kakkoset on yleensäkin aina vanhojapiikoja. Eivät siis ole kelvanneet ykköskierroksella. Edellinen selittää sen, miksi nämä naiset ovat suhteessa mieheen hiukan nuorempia (ei ole ollut vientiä omassa ikäluokassan). Tästä oli ihan joku tutkimuskin joskus. Aiheesta puhui myös joku psykologi mediassa silloin aikanaan Timo T.A. Mikkosen avioeron yhteydessä (en kyllä tajua sen jutun julkisuutta)
[/quote]
Tämä siis vain nyt yhtenä näkökulmana siihen kun joku ihmetteli, miksi joku suostuu kakkoseksi.
Enkä siis todellakaan tarkoita, että useimmat sinkuksi jääneet suostuisi!!!!!
On ihan turha syyttää "kakkosta" siitä että oma avioliitto ei toimi. Usein vaan liitot päättyy siihen että kitkutellaan kitkutellaan ja vasta sitten tajutaan ja nähdään oman avioliiton tila kun löytyy joku toinen joka voikin vielä antaa rakkautta ja iloa elämään..joku joka nauraa vitseille ja kuuntelee juttuja, arvostaa ihmisenä. Tietenkin ihanteellista olisi että tästä motivoituneena aletaan pelastamaan sitä liittoa ja etsimään uudelleen sitä puolisota johon alunperin rakastui..joskus se toimiva parisuhde on vaan jo niin kaukana, liikaa arkea ja nujertamista tullut väliin. Ehkä se on osittain tämä naimisiin menemisen "kirous", sitoudutaan olemaan ja sitten ollaan vaikka ei enää haluaisikaan ja sitten petetään. Suurin osa ei kuitenkaan lähde avioliitosta heppoisin perustein..ja siksi sinnitellään niin kauan että oikeasti tuntuu siltä että nyt löytyi jotain parempaa. Olen samaa mieltä aiemman kirjoittajan kanssa siitä että toisen naisen syyttäminen on nimenomaan sitä vastuun ottamista pois siltä mieheltä..joka on kuitenkin se ainut joka pettää (ellei sitte kakkosellakin ole suhdetta jollain taholla).
Eiköhän sinkut oo sinkkuja ihan sen takia että seksi ei kiinnosta.
Ja teidän mielestä ei mitenkään voi syyttää molempia?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:10"]Eiköhän sinkut oo sinkkuja ihan sen takia että seksi ei kiinnosta.
[/quote]
Miten tämä liittyi aiheeseen? :D
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:12"]Ja teidän mielestä ei mitenkään voi syyttää molempia?
[/quote]
Todellakin voi!!!
Vetäkää huorat vittu päähänne ja menkää muualle märisemään. Miehellä on geneettinen tehtävä paritella mahdollisimman monen naisen kanssa ja jakaa näin perimäänsä. Tämä on luonnonlaki. Joten turvat kii ja tekemään niitä voileipiä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:16"]Vetäkää huorat vittu päähänne ja menkää muualle märisemään. Miehellä on geneettinen tehtävä paritella mahdollisimman monen naisen kanssa ja jakaa näin perimäänsä. Tämä on luonnonlaki. Joten turvat kii ja tekemään niitä voileipiä.
[/quote]
Missäs on luuseri äijä päivän metsästyssaalis? Entä hakatut polttopuut? Et sitten nujertanut kirveelläsi tänään naapurikylästä hyökänneitä nuojamiehiäkään!
Niin...että sori nyt vaan, mutta täällä on nyt vieras pulla uunissa. Oma syysi!
Miehen tehtävä on pihdata siemeniään ja näin suojella itseään. Naaraat hapantukoot puuhun.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:23"]Miehen tehtävä on pihdata siemeniään ja näin suojella itseään. Naaraat hapantukoot puuhun.
[/quote]
Kirjoittaja ei vissiin ole päässyt koskaan toteuttamaan omaa seksuaalista minäänsä. Purkaa nyt kiukkuaan naisiin. Näin käy kun pelätään omaa homoseksualisuutta. Tule kaapista -se auttaa!! Ei me naaraat haluta sun siemeniä...valitettavasti ei kyllä varmaan kelpaa muille homoillekaan.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:13"]
Ihan sama vaikka yrittävät esittää viattomuuttaan sillä, etteivät itse ole pettäneet, kunhan vain olivat varatun miehen kanssa.
[/quote]
Joku kakkonen saattaa laillani selitellä itselleen, että on parempi olla minun kanssani, sillä en aio viedä sitä miestä. Tämä kuvio meinasi olla vaarassa kun mies kerran ilmoitti, että aikoo jättää vaimonsa ja lapset.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:23"]Miehen tehtävä on pihdata siemeniään ja näin suojella itseään. Naaraat hapantukoot puuhun. [/quote] Kirjoittaja ei vissiin ole päässyt koskaan toteuttamaan omaa seksuaalista minäänsä. Purkaa nyt kiukkuaan naisiin. Näin käy kun pelätään omaa homoseksualisuutta. Tule kaapista -se auttaa!! Ei me naaraat haluta sun siemeniä...valitettavasti ei kyllä varmaan kelpaa muille homoillekaan.
[/quote]
En ole kaapissa miksi niin luulet? Julistan homouden ilosanomaa aina kun siihen on tilaisuus. Ja todellakin ne siemenet pankotaan kortsuun eipä niitä tule käsiteltyä.
Syyllisyyteen en ota kummemmin kantaa, mutta ihmettelenpä vaan että kuka ihme haluaa olla pettäjän kanssa suhteessa!? Itse kiertäisin kaukaa moiset sontakasat, olisi todellakin iso turn off oli muuten miten "ihana ihminen" tahansa...yök. Enkä minä muutenkaan halua jakaa miestäni muiden naisten kanssa. En näin vaimona enkä myöskään ryhtyisi kakkoseksi.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:47"]Onko kakkonen syyllinen myös silloin, jos hän ei tiedä puolison olemassaolosta mitään?
[/quote]
No on, jos on niin sinisilmäinen. Olen pari kertaa melkein ajautunut suhteeseen miehen kanssa, joka olikin varattu. Molemmilla kerroilla toisilla treffeillä aloin jo jotain aavistaa, kolmansien treffien jälkeen tiesinkin jo totuuden. Onneksi en kummankaan kanssa mennyt sänkyyn, vaikka nämä miehet tätä jahtasivatkin. Kyllä miehen taustat pitää selvittää ennen kuin suhde etenee kahvilatreffejä pidemmälle.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:48"]
Niin minäkin ajattelin. Ennen kuin tulin petetyksi ja jouduin sen kaiken läpikäymään. Kukaan aikuinen ei ole millään lailla vastuussa toisen aikuisen tekemisistä tai tunteista. kakkonen ei siis millään lailla pysty vaikuttamaan miehen valintoihin tai tunteisiin. JOkainen kaipaa rakkautta- ja se, että joku kaipaa rakkautta ja tekee aloitteen on ok. Ja ottaa vastaan mitä saa. Mutta jos varattu mies ottaa tilaisuudesta vaarin, yksin hän on vastuussa siitä mitä tekee. maailma on täynnä mahdollisuuksia, tekonsa valitsee itse. Kun yritätte syyttää kakkosta, valehtelette itsellenne. On helpompi syyttää ulkopuolista kuin kohdata se, että se mies todellakin meni ja petti ja loukkasi. Että se oma mies on niin paska. Asiat eivät myöskään etene mihinkään, jos syyttää suhteen ulkopuolista ihmisistä. Olen nähnyt monta pettämistapausta ja aina naiset syyttävät sitä kolmatta osapuolta. Minäkin tein niin ensin. Kunnes tajusin, ettei se johda mihinkään. Se että tajusin minkä idiootin kanssa olen naimisissa johti eroon. Ja parempaan elämään. Mies harvemmin muuttuu. Mutta tosiaan, sen toisen naisen syyttäminen on vain tosiasioiden pakenemista.
[/quote]
Tietysti voi. Sanat ''painu helvettiin limanuljaska!'' on helppo pukata ulos.
[/quote]
Jospa hän on itse ihastunut? Tai vailla läheisyyttä? Ajatteletko että hänen pitäisi priorisoida jonkun tuntemattoman naisen avio-onni omien tarpeidensa edelle? Kerro toki miten sinä omassa elämässäsi priorisoit muiden ihmisten tarpeet omiesi edelle? Jaat palkaasi sitä tarvitseville? Ostat vain ekologisia ihmisoikeuksia 100% kunnioittavia tuotteita jne? On olennainen kysymys se mistä olemme vastuussa ja miten voimme vaikuttaa. Itsekin pyrin elämässäni hyvään ja kunnioittamaan muita. Mutta olen kantapään kautta oppinut, että jos en huolehdi omista tarpeistani jään kynnysmatoksi. Meillä jokaisella on vastuumme, mutta varmaa on, että mun tehtäväni ei ole suojella yhdenkään av-mamman avioliittoa heidän miehensä teoilta. MInä en kaada enkä rakenna kenenkään muun kuin omia ihmissuhteitani.
Minun miestäni saatte yrittää vietellä niin paljon kuin haluatte. Hänellä on aikuisena ihmisenä ihan itsellään vastuu omasta peniksestään ja siitä, minne sen sen laittaa. En voi väittää, että olisin erityisen ystävällinen tuollaiselle flirtille tahi pettämispartnerille, mutta vastuu on silti täysin miehelläni, sillä pettämistä ei tapahdu ilman hänen omaa haluaan.