Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakkoset ovat yhtä syyllisiä kuin pettäjämieskin

Vierailija
13.01.2015 |

Ihan sama vaikka yrittävät esittää viattomuuttaan sillä, etteivät itse ole pettäneet, kunhan vain olivat varatun miehen kanssa.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:47"]Onko kakkonen syyllinen myös silloin, jos hän ei tiedä puolison olemassaolosta mitään? [/quote] Kyllä sen arvaa miehen käytöksestä. Kun seurustellaan, tavataan kummankin kotona. Jos mies ei halua kotiinsa kutsua, tietää mistä on kyse.

[/quote]

Reissuhommia tekevää ei ehkä kovin usein kotona tapailla, vaan hän luultavimmin poikkeaa matkoillaan siellä toisen kotona tai varaa hotellin.

Vierailija
22/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:47"]Onko kakkonen syyllinen myös silloin, jos hän ei tiedä puolison olemassaolosta mitään?
[/quote] ei ole. Tuo on asia erikseen, mutta sitten on näitä mulkkuja niinkuin tuo yks tuolla ylhäällä (14) , jonka mielestä hän ei tee mitään väärää. Well, karma is a bitch and will slap her in the face too ;) toivottavasti oppii silloin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:47"]Onko kakkonen syyllinen myös silloin, jos hän ei tiedä puolison olemassaolosta mitään? [/quote] Kyllä sen arvaa miehen käytöksestä. Kun seurustellaan, tavataan kummankin kotona. Jos mies ei halua kotiinsa kutsua, tietää mistä on kyse.

[/quote]

Reissuhommia tekevää ei ehkä kovin usein kotona tapailla, vaan hän luultavimmin poikkeaa matkoillaan siellä toisen kotona tai varaa hotellin.
[/quote]

Ja kuinkahan moni pettäjistä noita reissuhommia tekee? Suurinosa tekee ihan samassa paikassa tapahtuvaa duunia. Ja kakkoset tietää missä kuviossa ovat mukana.

Vierailija
24/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:29"]Asia on minun ja miehen välinen. Rakkautta ja rakastelua..miten voit syyllistää minua jonkun toisen suhteessa käyttäytymisestä? Pitääkö minun tentata mieheltä että "oletko aivan varma tästä asiasta?" "Onko suhteesi oikeasti kuollut/päättymässä?" "Onko sinulla avoin suhde?"

Ei. Kyllä se on..sanotaan että 95% miehen (tai suhteessa olevan) syy ja 5% sen toisen. Tietenkin minulla on kiinnostukseni ja olen sen tehnyt selväksi toiselle (myönnän olen ollut aktiivinen) mutta en koe sinkkuna tekeväni mitään väärää jos jonkun kanssa harrastan seksiä. Jokainen kuitenkin tekee ne omat ratkaisunsa.

Suhteessa ollessani olen pitäynyt omassa tai päättänyt suhteen.
[/quote] kyllä se on kuule sen vaimon asia yhtälailla. Millä oikeutat tuollaisen? Kiinnostaa tietää. Ei, miestä ei kuulu tentata millään lailla. Mies kuuluu jättää rauhaan niin kauan, kuin on jonkun muun kanssa parisuhteessa. Etsi itsellesi oma.

Vierailija
25/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:50"] [quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:47"]Onko kakkonen syyllinen myös silloin, jos hän ei tiedä puolison olemassaolosta mitään? [/quote] Kyllä sen arvaa miehen käytöksestä. Kun seurustellaan, tavataan kummankin kotona. Jos mies ei halua kotiinsa kutsua, tietää mistä on kyse. [/quote] Reissuhommia tekevää ei ehkä kovin usein kotona tapailla, vaan hän luultavimmin poikkeaa matkoillaan siellä toisen kotona tai varaa hotellin. [/quote] Ja kuinkahan moni pettäjistä noita reissuhommia tekee? Suurinosa tekee ihan samassa paikassa tapahtuvaa duunia. Ja kakkoset tietää missä kuviossa ovat mukana.

[/quote]

Osa tietää, osa ei ja tapaillahan voi käytännössä muuallakin kuin vain jommankumman tai molempien kotona tai työpaikalla.

Vierailija
26/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi kyllä myös sen petetyn osapuolen katsoa peiliin. Mulla on suhde miehen kanssa, jolla ei kotona ole ollut seksiä kymmeneen vuoteen. Mies elättää perheensä, huolehtii vaimosta ja lapsista, se on hänelle tärkeää, mutta niin on seksikin.

Itse olen tahollani liki seksittömässä suhteessa. Lapsiakin on. Tämä on tapa hoitaa yksi suhteidemme puute, emmekä odota yhtään enempää, vaikka olemmekin kiintyneitä toisiimme.

Vierailija
27/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen voi pettää korkeintaan omaa puolisoaan, jos sellainen on. Ei kenelläkään voi olla vastuuta parisuhteesta johon ei itse kuulu. Tietoinen valinta alkaa suhteeseen varatun kanssa on kyllä väärin, mutta se ei muuta vastuukysymystä.

Vierailija
28/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:10"]

Sopisi kyllä myös sen petetyn osapuolen katsoa peiliin. Mulla on suhde miehen kanssa, jolla ei kotona ole ollut seksiä kymmeneen vuoteen. Mies elättää perheensä, huolehtii vaimosta ja lapsista, se on hänelle tärkeää, mutta niin on seksikin. Itse olen tahollani liki seksittömässä suhteessa. Lapsiakin on. Tämä on tapa hoitaa yksi suhteidemme puute, emmekä odota yhtään enempää, vaikka olemmekin kiintyneitä toisiimme.

[/quote]

Kummallekaan ei sitten tule mieleen erota? Itse en seksittömässä liitossa suostuisi pysymään.

Vierailija
29/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kakkonen ole sinun kanssasi avioliittolupausta tehnyt. Ja yleensä vielä nämä lupauksen tehneet esittävät sinkkua.

Vierailija
30/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:10"]Sopisi kyllä myös sen petetyn osapuolen katsoa peiliin. Mulla on suhde miehen kanssa, jolla ei kotona ole ollut seksiä kymmeneen vuoteen. Mies elättää perheensä, huolehtii vaimosta ja lapsista, se on hänelle tärkeää, mutta niin on seksikin.

Itse olen tahollani liki seksittömässä suhteessa. Lapsiakin on. Tämä on tapa hoitaa yksi suhteidemme puute, emmekä odota yhtään enempää, vaikka olemmekin kiintyneitä toisiimme.
[/quote]

Ja sinä ihan oikeasti uskot?

Vierailija
31/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:13"]

Ihan sama vaikka yrittävät esittää viattomuuttaan sillä, etteivät itse ole pettäneet, kunhan vain olivat varatun miehen kanssa.

[/quote]

Eihän se kakkonen ketään petä. Syyllinen on se joka pettää.

t.mies

Vierailija
32/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Olen ollut kakkonen ja tunsin kyllä syyllisyyttä. Olisi pitänyt joko lopettaa suhde varattuun tai kertoa miehen puolisolle miehensä pettämisestä ja antaa hänen itse päättää haluaako jatkaa petturin kanssa vaiko erota. Erosivat kyllä myöhemmin muista syistä ja olemme nykyään tuon petturi miehen kanssa yhdessä. Oma päätös toki, ja tiedän ettei mieheen kannata 100% luottaa.

Vierailija
33/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa on aiemmin laajalti ollut käytössä ns. Alienaton of affection-laki jonka mukaan varattua vikittelevä voi joutua maksamaan suuriakin korvauksia. Enää se ei ole käytössä kuin seitsemässä osavaltiossa ja Pohjois Carolinan keissit ovat ehkä viime vuosien tunnetuimmat.

Alienation of affection and criminal conversation lawsuits are allowed in North Carolina. It is estimated that over 200 alienation of affection cases are filed in North Carolina each year.

Million dollar verdicts have not been uncommon in North Carolina for alienation of affection and emotional distress. In March 2010, a wife won a $9 million suit against her husband's mistress. In another 2010 case, boasted the second highest award in such suits, a wife successfully sued her former friend who allegedly seduced her husband while the friend was visiting the couple at their North Carolina home. Tässä tapauksessa korvaussumma oli 5.8 miljoonaa dollaria. Muitakin näitä on.

Vierailija
34/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:23"]

USAssa on aiemmin laajalti ollut käytössä ns. Alienaton of affection-laki jonka mukaan varattua vikittelevä voi joutua maksamaan suuriakin korvauksia. Enää se ei ole käytössä kuin seitsemässä osavaltiossa ja Pohjois Carolinan keissit ovat ehkä viime vuosien tunnetuimmat.

Alienation of affection and criminal conversation lawsuits are allowed in North Carolina. It is estimated that over 200 alienation of affection cases are filed in North Carolina each year.

Million dollar verdicts have not been uncommon in North Carolina for alienation of affection and emotional distress. In March 2010, a wife won a $9 million suit against her husband's mistress. In another 2010 case, boasted the second highest award in such suits, a wife successfully sued her former friend who allegedly seduced her husband while the friend was visiting the couple at their North Carolina home. Tässä tapauksessa korvaussumma oli 5.8 miljoonaa dollaria. Muitakin näitä on.

[/quote]

Täytyy lisäksi huomauttaa, että se kakkonen tämän lain mukaan juuri se syyllinen onkin.

Vierailija
35/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä osa kakkosista puhuu rakkaudesta, niin luuletteko, ettei se mies teitä pettäisi? Ne kakkoset, jotka eivät tunne minkäännäköistä syyllisyyttä omista tekemisistään, vaikka tilanne koskettaisi sen kolmannen osapuolen lisäksi mahdollisesti useampaakin ja on tällöin valmis surutta vikittelemään perheenisää, on vain yksinkertaisesti itsekäs peto ja nauttii toisten (vaimon ja lasten) kärsimyksestä. Muuta selitystä en keksi sille, että on häpyä lähteä varattua tavoittelemaan. Rakkaudesta siinä ei ole kyse. Ei valheessa eläminen mitään rakkautta ole.

Vierailija
37/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoset on itseasiassa suuria ressukoita. Mahdollistavat pettämisen hyväksyessään miehen/naisen ykkösen. Kukaan pettäjä ei näitä kuvioita pystyssä pidä jos ykköset ja kakkoset eivät antaisi kohdella itseään kuin saastaa vaan pakottaisivat siihen valintaan. Ja kaikki, mukaanlukien pettäjä, olisivat oikeasti onnellisempia koska tekisivät ratkaisuja ja ottaisivat vastuun omasta elämästään.

Vierailija
38/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa ollut kakkosnainen, mies valehteli että suhde naisystävään on historiaa koska heillä menee niin huonosti ja nainen on vähintään ihmishirviö. Kävi sitten ilmi, että nainen oli ainoa järkevä heistä kahdesta, mukava myös minulle, mies vastuuton perhe- elämää pakoileva luuseri. Meidän juttu loppui siihen, on raukka ruinannut 3v ajan takaisin meitä kumpaakin, mutta ei ole saanut.

Vierailija
39/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:14"]Mitä syyllistä voi rakkaudessa olla [/quote] Joku toivorikas kakkonen siellä. Juu ihan kohta ne lapset ovat niin isoja, että mies voi ottaa eron ja vaihtaa sinuun. Tai johonkin toiseen. Tai itse asiassa ei hän enää olekaan kiinnostunut noin löysän moraalin omaavasta.

[/quote]

Niin tai sitten hän haluaa vain mieheltäsi munaa eikä avioliittoa, oletko ajatellut ollenkaan sitä?

Vierailija
40/84 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lämpimät" terveiset Tatjaanalle. Olen paras ystäväsi ;)