Hyvätuloinen mies ei tarjoudu maksamaan ikinä mitään
Seurustelen miehen kanssa, asumme erikseen, olemme nelikymppisiä. Aloitimme seurustelun tänä vuonna. Tulot lähes samat, minä tienaan miestä hieman enemmän mutta elätän lastani eli käytännössä rahaa on saman verran käytössä. Mies on suhteen alusta lähtien ollut uskomattoman pihi, ei koskaan tarjoudu maksamaan edes omia ruokiaan, jos vaikka tilaamme ruokaa netistä tai käymme ravintolassa tai kahvilassa syömässä. Ei koskaan tarjous maksamaan omaa osuutta myöskään taksista tai vuokratuista elokuvista. Itselläni ei ole rahasta pulaa, mutta ihan mielenkiinnosta seuraan miten pitkään hän aikoo jatkaa tätä ilman että koskaan tarjoutuu maksamaan mitään. Voiko joku tosiaan ajatella, että asia ei häiritse minua? Hävettää hänen puolestaan. Minun luona hän kyselee heti saako ruokaa, hänen luonaan jääkaapissa on useimmiten vain valo ja vien ruuat aina mukanani sinne koska muuten saa olla nälissään. Lisäksi hän on jopa tarjonnut kavereilleen minun tuomia ruokia ja juomia kun en ole ollut paikalla ja luvannut korvata ne, mitä ei ole tehnyt. Teki mieli vaan avautua asiasta ja vaan pohtia onko tällainen itsekkyys yleistäkin aikuisilla miehillä. Ei tee mieli edes nähdä miestä kun lasku tapaamisista on aina törkeän kallis minulle. Kovasti hän kuuluttaa rakkautta jne. mutta eihän tässä nyt ole mitään tolkkua kun toiminta on tätä että olen loputon lompakko.
Kommentit (86)
Toivottavasti on provo. Ja on yleistä. Ja jos ei ole provo, niin hyvänen aika, älä katsele, pistä kokonaan ulkoruokintaan.
Sehän on järkevä mies. Maksattaa paljon juttuja sinulla. Voisit myös alkaa maksaa hänen laskunsa, hän varmasti ilahtuisi.
Miksi. Tapailet. Häntä. Vielä?
? ? ?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mukavinta, että molemmat maksavat omat ruokansa? Toinen vaihtoehto on maksaa ruokailut vuorotellen. Ei naissukupuolesta seuraa, että miesten pitäisi kustantaa naisille yhtikäs mitään. Olen nainen.
Ap kyllä kirjoitti että sankari ei osallistu edes omiin kuluihinsa.
En usko sanaakaan, kukaan nainen ei ole noin paha kynnysmatto kuin sinä olet.
Traumoja lapsuudesta? Hakeudu hoitoon ja hanki hyvä elämä.
Kun mies välittää, rakastaa ja kunnioittaa hän automaattisesti kokee halua huolehtia naisensa hyvinvoinnista, suojella naistaan ja helpottaa tämän elämää.
Ei ole provo valitettavasti. Aino syy miksi olen tätä katsonut on se ettei rahalla ole itselleni niinkään väliä ja haluan nähdä muuttuuko tämä koskaan vai ei. Vuoden loppuun asti voi tätä katsella sitten alkaa riittämään. -ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mukavinta, että molemmat maksavat omat ruokansa? Toinen vaihtoehto on maksaa ruokailut vuorotellen. Ei naissukupuolesta seuraa, että miesten pitäisi kustantaa naisille yhtikäs mitään. Olen nainen.
Et ole nainen. Tai ainakaan geneettisesti nainen. Olet ainakin provo.
Kerrot ap että elätät lastani.
Minkä ikäinen lapsesi on. Jos hän on alaikäinen, niin kai hänen isänsä maksaa lapsestaan elatusmaksut ja saat myös lapsinlisät?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo valitettavasti. Aino syy miksi olen tätä katsonut on se ettei rahalla ole itselleni niinkään väliä ja haluan nähdä muuttuuko tämä koskaan vai ei. Vuoden loppuun asti voi tätä katsella sitten alkaa riittämään. -ap
'Rahalla ei ole väliä" = en rakasta itseäni, olen vain ihan läheisriippuvainen
Et rakasta itseäsi, etkä rakasta miestäkään, koska suhde on ihan sairas.
Traumatausta? Apua on saatavilla, kun toivut et enää vedä puoleesi toistopakkoa.
Mies on lokki
Jos et sellaista halua joudut etsimään uuden miehen
Äkkiä eroon
Mies on sosiaalisesti hieman rajoittunut, kun ei ymmärrä käytöksensä typeryyttä. Ap:n tehtävä on arvioida, korvaako hyvät puolet tämän tökeryyden.
-Mies
Ootkohan sä seukannut mun exäni kanssa.
Ei sua arvosteta mutta olet hyödyllinen
Olisi siis ainakin itselle ongelma, en vain siedä pihejä ihmisiä vapaa-ajan touhuissa. Silloin tuntuu, että kaikesta kivaksi ajatellusta tuleekin niin hankalaa ja epäreilun oloista.
Tienaan itse myös miestäni enemmän ja maksan 80% meidän ulkona syömiset sun muut wolttaukset, koska yleensä se olen myös minä kenen idea on lähteä ulos syömään/tilata ruokaa. Mies sitten vie silloin tällöin syömään rahatilanteensa mukaan, esim. minun syntymäpäiväni tai muun juhlan kunniaksi ja se riittää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on sosiaalisesti hieman rajoittunut, kun ei ymmärrä käytöksensä typeryyttä. Ap:n tehtävä on arvioida, korvaako hyvät puolet tämän tökeryyden.
-Mies
"Mies on sosiaalisesti hieman rajoittunut"... taidat olla toinen samanlainen patologinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
"Mies on sosiaalisesti hieman rajoittunut"... taidat olla toinen samanlainen patologinen tapaus.
En ole. Jos olisin, en tunnistaisi missä Ap:n ongelma on.
-Sama
Mitä ihmettä, tämä puuttuu edelleen: JÄTÄ SE SIKA LOINEN JA HETI!
Lapsen isän kanssa ei ollut vastaavaa ongelmaa, sen suhteen asiat kunnossa elatustuen ja lapsilisien suhteen. Hänen kanssaan homma toimi ja vuorotellen maksettiin asioista silloin kin olimme yhdessä ja lapsen kuluista edelleen. -ap