Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen entinen ahdistaa takertumisellaan

Vierailija
13.01.2015 |

Perskele kun ottaa päähän. Joka hemmetin viikko on joku vika tietokoneessa, autossa, vakuutusasioissa, jotain puuttuu kämpästä ja pyytää mieheltä, kyselee onko jäänyt meidän (eli hänen entiseen) varastoon joku asia, saisko lainaan sitä ja tota, voisiko mies kantaa uuden sohvan kämppään jne jne jne. Ärsyttää jumalauta, vaikka olen pitkäpinnainen tyyppi tällaisissa yleensä. Hän myös pyytää heittämään sinne ja tänne, käymään kahvilla juttelemassa asioista, kysyi jopa voisiko jättää koiransa meille hoitoo kahdeksi viikoksi kun lähtee reissuun. Minua tuskin moikkaakaan, katsoo nenän vartta pitkin ja keskittää juttunsa mieheeni, siis ne harvat kerrat kun olemme iloisesti kolmisin tavanneet.

V*TTU en jaksa kohta enää olla aikuinen ja käyttäytyä sen mukaisesti tässä. Mies sanoo myös, että ärsyttäähän toi ja pitää kai jotain rajaa vetää, mutta kun jätti minun takia niin jotenkin muka kai hyvittelee tolle entiselleen vissiin. Ja kun meni sanomaan, että jos tarvitset apua jossain niin autan kyllä. Tämä nainen on myös pyytänyt, että mies ei menisi naimisiin tai hankkisi lapsia ennen kuin hän on päässyt yli miehestä? Kuulemma "ainoa mitä pyydän..." -juttu. Helvetti.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:30"]usko nyt, APn miehen ex, ei ap ole ketään pettänyt!!! [/quote] Mutta on ollut mukana pettämiskuviossa, kun kerran sanoi että mies jätti exänsä hänen vuokseen. Ei siis tullut mukaan vasta sitten kun ne olivat jo eronneet.

[/quote]

...edelleen; kukaan ei ole välttämättä edes pettänyt ketään, ainoa tieto mitä ollaan saatu on se että apn mies jätti eksänsä apn takia. mitään pettämistä ei ole välttämättä tapahtunut. miksi sulla menee noin tunteisiin tämä?

Vierailija
62/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:30"]usko nyt, APn miehen ex, ei ap ole ketään pettänyt!!! [/quote] Mutta on ollut mukana pettämiskuviossa, kun kerran sanoi että mies jätti exänsä hänen vuokseen. Ei siis tullut mukaan vasta sitten kun ne olivat jo eronneet.

[/quote]

...edelleen; kukaan ei ole välttämättä edes pettänyt ketään, ainoa tieto mitä ollaan saatu on se että apn mies jätti eksänsä apn takia. mitään pettämistä ei ole välttämättä tapahtunut. miksi sulla menee noin tunteisiin tämä?
[/quote]

Millä nimellä sinä haluat kutsua sitä, kun kolmas pyörä ilmestyy kuvioihin ja mies jättää vaimonsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän kuin tuon ap:n nyxän ex. Eli mies jätti mut toisen takia ja on silti auttanut mua eron jälkeen monessa asiassa. Mies sanoi, että ottais mut takaisin, jos saisi, mutta en huolinut enää petturuuden takia. Seksiä kyllä oli muutamia kertoja ja ex olisi halunnut lisää, en antanut enää. Olen silti tosi surullinen, mutta lopetin minkään avunkin pyytämisen, koska se satutti liikaa - hänen näkemisensä ja sen seurauksena suru, viha ja kaipauskin ( ei järkisyytä).

Mutta olen ajatellut, että mies joka jättää tuosta noin vaan pitkän suhteen jälkeen ja lapsiakin on, ei voi olla ihan ok. Pitäkööt nyxänsä vaan, olen varma, että pettää häntäkin joskus, koska muakin petti monesti. Nyxänsä kanssa ollut vasta vuoden,eivätkä asu yhdessä. Eiköhän se arki heillekin koita - tai sille uudelle naiselle paremminkin. Ex ajatteli aina vain itseään.

Vierailija
64/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:35"] [quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:30"]usko nyt, APn miehen ex, ei ap ole ketään pettänyt!!! [/quote] Mutta on ollut mukana pettämiskuviossa, kun kerran sanoi että mies jätti exänsä hänen vuokseen. Ei siis tullut mukaan vasta sitten kun ne olivat jo eronneet. [/quote]   ...edelleen; kukaan ei ole välttämättä edes pettänyt ketään, ainoa tieto mitä ollaan saatu on se että apn mies jätti eksänsä apn takia. mitään pettämistä ei ole välttämättä tapahtunut. miksi sulla menee noin tunteisiin tämä? [/quote] Millä nimellä sinä haluat kutsua sitä, kun kolmas pyörä ilmestyy kuvioihin ja mies jättää vaimonsa?

[/quote]

no ei se ainakaan pettämistä ole!

Vierailija
65/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:57"]

Mä oon vähän kuin tuon ap:n nyxän ex. Eli mies jätti mut toisen takia ja on silti auttanut mua eron jälkeen monessa asiassa. Mies sanoi, että ottais mut takaisin, jos saisi, mutta en huolinut enää petturuuden takia. Seksiä kyllä oli muutamia kertoja ja ex olisi halunnut lisää, en antanut enää. Olen silti tosi surullinen, mutta lopetin minkään avunkin pyytämisen, koska se satutti liikaa - hänen näkemisensä ja sen seurauksena suru, viha ja kaipauskin ( ei järkisyytä).

Mutta olen ajatellut, että mies joka jättää tuosta noin vaan pitkän suhteen jälkeen ja lapsiakin on, ei voi olla ihan ok. Pitäkööt nyxänsä vaan, olen varma, että pettää häntäkin joskus, koska muakin petti monesti. Nyxänsä kanssa ollut vasta vuoden,eivätkä asu yhdessä. Eiköhän se arki heillekin koita - tai sille uudelle naiselle paremminkin. Ex ajatteli aina vain itseään.

[/quote]

Siis pettikö mies nykyistään kanssasi vai ei? :D

Vierailija
66/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

No todellakin petti ja useasti, mutta myös monen muun kanssa petti. Naurattaako? Minua ei kahden lapsemme äitinä.

Vierailija
67/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:03"]

[/quote]

[/quote]

No todellakin petti ja useasti, mutta myös monen muun kanssa petti. Naurattaako? Minua ei kahden lapsemme äitinä.

[/quote]

"Pitäkööt nyxänsä vaan, olen varma, että pettää häntäkin joskus, koska muakin petti monesti." 

Kysyin vain siksi, että tuosta tuli käsitys ettei mies vielä ole pettänyt nykyistään vaikka aiemmin sanoit teidän harrastaneen seksiä.

Vierailija
68/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

"Pitäkööt nyxänsä vaan, olen varma, että pettää häntäkin joskus, koska muakin petti monesti." 

Kysyin vain siksi, että tuosta tuli käsitys ettei mies vielä ole pettänyt nykyistään vaikka aiemmin sanoit teidän harrastaneen seksiä.

[/quote]

Niin no toisaalta onhan se jo pettänyt nyxäänsä kanssani monta kertaa, joka kertoo siitä, ettei ole uskollinen kenellekään. Mutta en mä sitä oikein laskenut siksi, että olisi häntä pettänyt, koska en edes silloin tiennyt, että hänellä oli joku muu. Sen jälkeen kun sain tietää, lopetin.

Vierailija
69/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
70/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenellekkään tule mieleen että ap:n mies käy "vähän auttelemassa" ja oikeasti pettää ja ikävöi eksää?

Vierailija
71/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:13"]

up

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä