Miehen entinen ahdistaa takertumisellaan
Perskele kun ottaa päähän. Joka hemmetin viikko on joku vika tietokoneessa, autossa, vakuutusasioissa, jotain puuttuu kämpästä ja pyytää mieheltä, kyselee onko jäänyt meidän (eli hänen entiseen) varastoon joku asia, saisko lainaan sitä ja tota, voisiko mies kantaa uuden sohvan kämppään jne jne jne. Ärsyttää jumalauta, vaikka olen pitkäpinnainen tyyppi tällaisissa yleensä. Hän myös pyytää heittämään sinne ja tänne, käymään kahvilla juttelemassa asioista, kysyi jopa voisiko jättää koiransa meille hoitoo kahdeksi viikoksi kun lähtee reissuun. Minua tuskin moikkaakaan, katsoo nenän vartta pitkin ja keskittää juttunsa mieheeni, siis ne harvat kerrat kun olemme iloisesti kolmisin tavanneet.
V*TTU en jaksa kohta enää olla aikuinen ja käyttäytyä sen mukaisesti tässä. Mies sanoo myös, että ärsyttäähän toi ja pitää kai jotain rajaa vetää, mutta kun jätti minun takia niin jotenkin muka kai hyvittelee tolle entiselleen vissiin. Ja kun meni sanomaan, että jos tarvitset apua jossain niin autan kyllä. Tämä nainen on myös pyytänyt, että mies ei menisi naimisiin tai hankkisi lapsia ennen kuin hän on päässyt yli miehestä? Kuulemma "ainoa mitä pyydän..." -juttu. Helvetti.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:41"]Vuoden ollaan asuttu yhdessä. Oma tulevaisuus? No tuskin. En ikinä ole kiusannut eksiäni noin. AP
[/quote]
Pettäminen on enemmän se sinun juttu.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:41"]Vuoden ollaan asuttu yhdessä. Oma tulevaisuus? No tuskin. En ikinä ole kiusannut eksiäni noin. AP [/quote] Pettäminen on enemmän se sinun juttu.
[/quote]
ei ap ole pettänyt :D
Lennostavaihtajiin sekaantuminen on aina vähän riski.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:24"]
Naiset nyt vaan on välillä aivan kaheleita eivätkä kestä sitä ajatusta, että kun minun kanssani suhde ei toimi niin ei se voi kenenkään muunkaan naisen kanssa toimia. Itselläni siis kokemusta tapauksesta, jossa mieheni ja nainen ovat eronneet 5 vuotta ennen tapaamistamme ja silloinkin hyvin lyhyen suhteen jälkeen. Miehellä ollut tässä välissä jotain lyhyitä säätöjä ja nyt kun minä olen tullut kuvioihin, pysyvänä osana elämää, muutti yhteen minun kanssani ja lapsi on tulossa - nyt tämä eksä 8 vuoden takaa on alkanut hankalaksi :D soittelee miehelle ja haluaa jutella "vanhoista asioista" yms yms puhuu minusta paskaa yhteiselle kaveripiirille. Eli siis niin kauan kuin miehen elämässä ei ollut ketään oikeasti tärkeää naista, kaikki oli ok. Nyt kun mies on rakastunut ja vakiintunut niin nyt alkoi häntä vituttaa. Aivan käsittämätöntä. Onneksi mun mies ei ole AP:n miehen kaltainen mamis vaan hän on ärähtänyt tälle "eksälleen" suoraan, että joko opettelee tulemaan toimeen minun kanssani tai sitten mies katkaisee häneen välit.
[/quote]
Komppaan tätä. Naisille on usein kova pala se, että "häviävät" ihanuudessa jollekin toiselle naiselle, oli sitten erosta kulunut vuosia taikka joutunut jätetyksi tämän uuden takia. Ja onhan se inhimillisestä näkökulmasta katsoen tavallaan ymmärrettävää että asia kirpaisee - mutta aikuisen ihmisen pitäisi osata käyttäytyä aikuismaisesti, kirpaisusta huolimatta. Noi "älä mene naimisiin ennenkuin olen päässyt asiasta yli" on vain lapsellista vallankäyttöä, ja jos miehesi on mies eikä hiiri, hän laittaa itse stopin tuollaiselle paskanjauhannalle. Eksän on aika myöntää tappionsa, piste.
[/quote]
Yleensä jos on kyseessä fiksu mies niin ne takertuvat exät unohtuvat aika pian. Mun nykyisellä aviomiehelläni oli exänä sellainen aika omahyväinen riivinrauta joka päätyi itse pettämään miestä, ja suhaamaan kahden miehen välillä. Käytti mun miehen autonkorjaustaitoja, kuljetuspalveluja, sohvankantoapua yms. ja piti juupaseipäs menoa. Tunsin naisen tuttavapohjalta jo tuolloin ja mieheni tunsin kaverina, ja naisella oli rasittava tapa dissata miestä muiden kuullen. Joskus julisti rehvakkaasti kuinka hän on kaikkien exiensä kanssa väleissä ja hyvää pataa ja haluaa tutustua exiensä uusiin naisiin. Ei ollut vaan yhtään mun tyylinen ihminen, kauhea draama joka asiasta ja meteli jos oma tahto ei mennyt läpi.
Kun ne lopulta miehen aloitteesta erosivat lopullisesti, nainen jatkoi avun pyytämistä koska hänen uusi miehensä ei osannut korjata autoa. :D Sanoin jo silloin miehelle että laita nyt joku raja tolle kuppaamiselle, kun nainen pokkana kysyi miehen autoa Helsingin reissulle, siis autoa jonka mies oli omistanut alle viikon ja joka oli sportti Audi. Mies luonnollisesti ei suostunut antamaan autoaan exänsä humputteluviikonloppuun josta sitten alkoi sellainen viharyöppy ja paskanjauhanta että oksat pois. Yhteisille kavereille kerrottiin miehestä ikäviä asioita yms. Päätin jo silloin että se nainen jää kyllä minun tuttavapiiristä pois. :D
Eli summa summarum, nykyisen ei kannata kauheasti painoarvoa antaa exien vaatimuksille, jos miehellä on suhde selvitetty omassa päässä ja kaikki hyvin niin kyllä ne kertoo exilleen missä raja menee. Ei se ole toisten naisten tehtävä. Toki voi antaa oman näkemyksensä ja sanoa että toi on kyllä jo vähän liikaa, mutta sen pitää olla vaan mielipide. Antakaa niiden äijien tehdä itse omat ratkaisunsa, muuten saatte lopun ikäänne ratkoa miestenne ongelmia ja teette niiden likaiset työt.
[/quote]
Kuulostaapa tutulle.. Miehen ex oli se joka petti, ex väittää jättäneensä miehen ja mies jättäneensä tämän exän. Exä on haukkunut miehen kaikille heidän yhteisille kavereilleen ja nämä ovat ilmeisesti nielleet valheet, koska eivät pidä yhteyttä enää mieheen. Yritti sepittää valheitaan minullekin, mutta jäi asiasta nolosti kiinni.
Ja hän meni sentään uusiin naimisiin vuoden päästä erosta, joten ei pitäisi olla mitään syytä roikkua miehessä enää.
Roikkuu miehen sukulaisissa ja yritti minuunkin pitää väen vängällä yhteyttä, eikä ymmärtänyt millään jättää minua rauhaan. Jätin vain kaikkiin hänen yhteydenottoihinsa vastaamatta, joten hän haukkui minut netissä julkisesti.
Nyt tilanne näyttää vähän rauhoittuneen. Tällä exällä on mt-ongelmia, joten selittynee sillä. Inhottavaa vain, kun se levittelee perättömiä valheitaan meistä ja ihmiset uskoo! Olen ottanut todistusaineistoa ja niin aion jatkossakin tehdä, yksikin selkkaus lisää ja teen hänestä rikosilmoituksen.
Uskon, että korpeaa, niin myös sitä jätettyä korpeaa. Mies reppana yrittää pitää teidät molemmat tyytyväisinä... tuskin onnistuu.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:41"]Vuoden ollaan asuttu yhdessä. Oma tulevaisuus? No tuskin. En ikinä ole kiusannut eksiäni noin. AP [/quote] Pettäminen on enemmän se sinun juttu.
[/quote]
ei ap ole pettänyt :D
[/quote]
Tottakai on, kun on maannut naimisissa olevan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:41"]Vuoden ollaan asuttu yhdessä. Oma tulevaisuus? No tuskin. En ikinä ole kiusannut eksiäni noin. AP [/quote] Pettäminen on enemmän se sinun juttu. [/quote] ei ap ole pettänyt :D [/quote] Tottakai on, kun on maannut naimisissa olevan kanssa.
[/quote]
ketä ap on pettänyt?
Tiedän tunteen.. mun miehen ex pyyteli kahville, korjaamaan autoa, korjaamaan pyörää, "löysin sun tavaroita", "mä löysin taas sitä ja tätä" jne.. onneksi nyt tajunnut jättää rauhaan. Viimeksi syksyllä soitteli 3x viikon sisään "auto ei menny katsastuksesta läpi voitko korjata" "mitkä lamput mun autoon menee? Saaks niitä tarjoustalosta" "voitko vaihtaa renkaat mun autoon".
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:41"]Vuoden ollaan asuttu yhdessä. Oma tulevaisuus? No tuskin. En ikinä ole kiusannut eksiäni noin. AP [/quote] Pettäminen on enemmän se sinun juttu. [/quote] ei ap ole pettänyt :D [/quote] Tottakai on, kun on maannut naimisissa olevan kanssa.
[/quote]
ketä ap on pettänyt?
[/quote]
Ei ap sanonut maanneensa miehen kanssa miehen vielä seurustellessa. Eikä ap mielestäni sanonut miehen olleen naimisissa :D
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:00"]
[/quote]
ketä ap on pettänyt?
[/quote]
On ollut mukana pettämiskuviossa. Yhtä syyllinen kuin se mieskin. Ihan sama mitä kakkoset itselleen uskottelevat omasta viattomuudestaan.
Tollasta se tuppaa wt-piireissä olla...
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:03"]Tiedän tunteen.. mun miehen ex pyyteli kahville, korjaamaan autoa, korjaamaan pyörää, "löysin sun tavaroita", "mä löysin taas sitä ja tätä" jne.. onneksi nyt tajunnut jättää rauhaan. Viimeksi syksyllä soitteli 3x viikon sisään "auto ei menny katsastuksesta läpi voitko korjata" "mitkä lamput mun autoon menee? Saaks niitä tarjoustalosta" "voitko vaihtaa renkaat mun autoon".
[/quote]
Niin ja nämä olivat siis seurustelleet 2vuotta. Nainen oli kuulllessaan minusta suuttunut miehelle ja sanonut että "oisit kertonut että seurustelet, meillä pitää olla luottoa", eikä heilläkään siis lapsia :D
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:03"]
Tiedän tunteen.. mun miehen ex pyyteli kahville, korjaamaan autoa, korjaamaan pyörää, "löysin sun tavaroita", "mä löysin taas sitä ja tätä" jne.. onneksi nyt tajunnut jättää rauhaan. Viimeksi syksyllä soitteli 3x viikon sisään "auto ei menny katsastuksesta läpi voitko korjata" "mitkä lamput mun autoon menee? Saaks niitä tarjoustalosta" "voitko vaihtaa renkaat mun autoon".
[/quote]
Ja sua tietenkin mustisti, kun miehen kuuluu nykyään hoitaa sun autos lamput, eikä exän? Opetelkaa akat ite vaihtamaan ne lamppunne, hirveetä kattoo tollasta avuttomuutta.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:00"]
[/quote]
ketä ap on pettänyt?
[/quote]
On ollut mukana pettämiskuviossa. Yhtä syyllinen kuin se mieskin. Ihan sama mitä kakkoset itselleen uskottelevat omasta viattomuudestaan.
[/quote]
Voi luoja, ap EI samonut harrastaneensa seksiä miehen kanssa tämän vielä seurustellessa. Minulla myös kuvio jossa mies jätti exänsä minun vuoksi, emmekä me harrastaneet seksiä kuin vasta molempien ollessa sinkkuja.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:24"]
Naiset nyt vaan on välillä aivan kaheleita eivätkä kestä sitä ajatusta, että kun minun kanssani suhde ei toimi niin ei se voi kenenkään muunkaan naisen kanssa toimia. Itselläni siis kokemusta tapauksesta, jossa mieheni ja nainen ovat eronneet 5 vuotta ennen tapaamistamme ja silloinkin hyvin lyhyen suhteen jälkeen. Miehellä ollut tässä välissä jotain lyhyitä säätöjä ja nyt kun minä olen tullut kuvioihin, pysyvänä osana elämää, muutti yhteen minun kanssani ja lapsi on tulossa - nyt tämä eksä 8 vuoden takaa on alkanut hankalaksi :D soittelee miehelle ja haluaa jutella "vanhoista asioista" yms yms puhuu minusta paskaa yhteiselle kaveripiirille. Eli siis niin kauan kuin miehen elämässä ei ollut ketään oikeasti tärkeää naista, kaikki oli ok. Nyt kun mies on rakastunut ja vakiintunut niin nyt alkoi häntä vituttaa. Aivan käsittämätöntä. Onneksi mun mies ei ole AP:n miehen kaltainen mamis vaan hän on ärähtänyt tälle "eksälleen" suoraan, että joko opettelee tulemaan toimeen minun kanssani tai sitten mies katkaisee häneen välit.
[/quote]
Komppaan tätä. Naisille on usein kova pala se, että "häviävät" ihanuudessa jollekin toiselle naiselle, oli sitten erosta kulunut vuosia taikka joutunut jätetyksi tämän uuden takia. Ja onhan se inhimillisestä näkökulmasta katsoen tavallaan ymmärrettävää että asia kirpaisee - mutta aikuisen ihmisen pitäisi osata käyttäytyä aikuismaisesti, kirpaisusta huolimatta. Noi "älä mene naimisiin ennenkuin olen päässyt asiasta yli" on vain lapsellista vallankäyttöä, ja jos miehesi on mies eikä hiiri, hän laittaa itse stopin tuollaiselle paskanjauhannalle. Eksän on aika myöntää tappionsa, piste.
[/quote]
Yleensä jos on kyseessä fiksu mies niin ne takertuvat exät unohtuvat aika pian. Mun nykyisellä aviomiehelläni oli exänä sellainen aika omahyväinen riivinrauta joka päätyi itse pettämään miestä, ja suhaamaan kahden miehen välillä. Käytti mun miehen autonkorjaustaitoja, kuljetuspalveluja, sohvankantoapua yms. ja piti juupaseipäs menoa. Tunsin naisen tuttavapohjalta jo tuolloin ja mieheni tunsin kaverina, ja naisella oli rasittava tapa dissata miestä muiden kuullen. Joskus julisti rehvakkaasti kuinka hän on kaikkien exiensä kanssa väleissä ja hyvää pataa ja haluaa tutustua exiensä uusiin naisiin. Ei ollut vaan yhtään mun tyylinen ihminen, kauhea draama joka asiasta ja meteli jos oma tahto ei mennyt läpi.
Kun ne lopulta miehen aloitteesta erosivat lopullisesti, nainen jatkoi avun pyytämistä koska hänen uusi miehensä ei osannut korjata autoa. :D Sanoin jo silloin miehelle että laita nyt joku raja tolle kuppaamiselle, kun nainen pokkana kysyi miehen autoa Helsingin reissulle, siis autoa jonka mies oli omistanut alle viikon ja joka oli sportti Audi. Mies luonnollisesti ei suostunut antamaan autoaan exänsä humputteluviikonloppuun josta sitten alkoi sellainen viharyöppy ja paskanjauhanta että oksat pois. Yhteisille kavereille kerrottiin miehestä ikäviä asioita yms. Päätin jo silloin että se nainen jää kyllä minun tuttavapiiristä pois. :D
Eli summa summarum, nykyisen ei kannata kauheasti painoarvoa antaa exien vaatimuksille, jos miehellä on suhde selvitetty omassa päässä ja kaikki hyvin niin kyllä ne kertoo exilleen missä raja menee. Ei se ole toisten naisten tehtävä. Toki voi antaa oman näkemyksensä ja sanoa että toi on kyllä jo vähän liikaa, mutta sen pitää olla vaan mielipide. Antakaa niiden äijien tehdä itse omat ratkaisunsa, muuten saatte lopun ikäänne ratkoa miestenne ongelmia ja teette niiden likaiset työt.