Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen entinen ahdistaa takertumisellaan

Vierailija
13.01.2015 |

Perskele kun ottaa päähän. Joka hemmetin viikko on joku vika tietokoneessa, autossa, vakuutusasioissa, jotain puuttuu kämpästä ja pyytää mieheltä, kyselee onko jäänyt meidän (eli hänen entiseen) varastoon joku asia, saisko lainaan sitä ja tota, voisiko mies kantaa uuden sohvan kämppään jne jne jne. Ärsyttää jumalauta, vaikka olen pitkäpinnainen tyyppi tällaisissa yleensä. Hän myös pyytää heittämään sinne ja tänne, käymään kahvilla juttelemassa asioista, kysyi jopa voisiko jättää koiransa meille hoitoo kahdeksi viikoksi kun lähtee reissuun. Minua tuskin moikkaakaan, katsoo nenän vartta pitkin ja keskittää juttunsa mieheeni, siis ne harvat kerrat kun olemme iloisesti kolmisin tavanneet.

V*TTU en jaksa kohta enää olla aikuinen ja käyttäytyä sen mukaisesti tässä. Mies sanoo myös, että ärsyttäähän toi ja pitää kai jotain rajaa vetää, mutta kun jätti minun takia niin jotenkin muka kai hyvittelee tolle entiselleen vissiin. Ja kun meni sanomaan, että jos tarvitset apua jossain niin autan kyllä. Tämä nainen on myös pyytänyt, että mies ei menisi naimisiin tai hankkisi lapsia ennen kuin hän on päässyt yli miehestä? Kuulemma "ainoa mitä pyydän..." -juttu. Helvetti.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinä kai olet.rikkonut heidän juttunsa.
Ymmärrettäväähän tuo on. Hän oli sitoutunut siihen mieheen loppuiäkseen ja ikävä on kova.

Vierailija
2/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan kuvailis omaa tulevaisuuttasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan te olette olleet yhdessä? Kyllä se siitä vähenee ajan myötä.

Vierailija
4/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ollaan asuttu yhdessä. Oma tulevaisuus? No tuskin. En ikinä ole kiusannut eksiäni noin. AP

Vierailija
5/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exä ei ymmärrä, niin miehen pitää ymmärtää asettaa rajansa.

Vierailija
6/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles (tämä munaton vellihousu) että nyt on valinna paikka. Ex hankkikoon sohvankantajansa muualta, toi on vaan vallankäyttöä ja kiusaamista.

Vierailija
7/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun yhtäkkiä jätetään kuin nalli kalliolle. Voipi kestää aikansa toipua ja kiusa se on pienikin kiusa.

Ja nähtävästi miehesi tuntee syyllisyyttä ja on vielä jotain välittämisen tunteita jäljellä kun kuitenkin auttaa aina pyydettäessä. Ja sex with ex tuntuu hyvältä ;)

Vierailija
8/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit miehen, joka ei ollut kunnolla toipunut eristaan. Mies varmaan oikeasti kuuluisi sille exälle. Anna niehellesi vapaus palata exän kanssa yhteen, jos se vähänkin haluaa.
Kannattaa ottaa vain kauan sitten eronnut mies, joka on käynyt eronsa jo läpi.

Vierailija
9/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:52"]

Sellaista se on kun yhtäkkiä jätetään kuin nalli kalliolle. Voipi kestää aikansa toipua ja kiusa se on pienikin kiusa.

Ja nähtävästi miehesi tuntee syyllisyyttä ja on vielä jotain välittämisen tunteita jäljellä kun kuitenkin auttaa aina pyydettäessä. Ja sex with ex tuntuu hyvältä ;)

[/quote]

Tämä oli just se mitä viimesimmäks halusin kuulla..... Ap

Vierailija
10/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis niillä ei ole lapsia?

Vierailija
11/71 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kuulostaa minulta viime syksynä. mies kyllä silloin seurusteli mun kanssa ja samalla pyöritti muita muijia siinä... että en ollut exä kun sitä pyysin autoa korjaamaan yms vaan sen sanojen mukaan nyksä. jätin sen kyllä sit jouluna kun tajusin kuviot!! sillä tais olla vähän enemmänkin nykyisiä siinä kuin minä ja joo, oltiin 2v yhdessä!! :D

Vierailija
12/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:54"]

Miksi otit miehen, joka ei ollut kunnolla toipunut eristaan. Mies varmaan oikeasti kuuluisi sille exälle. Anna niehellesi vapaus palata exän kanssa yhteen, jos se vähänkin haluaa. Kannattaa ottaa vain kauan sitten eronnut mies, joka on käynyt eronsa jo läpi.

[/quote]

APn miehen exäkö se siellä kirjottelee :D

Vierailija
13/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan on välillä aivan kaheleita eivätkä kestä sitä ajatusta, että kun minun kanssani suhde ei toimi niin ei se voi kenenkään muunkaan naisen kanssa toimia. Itselläni siis kokemusta tapauksesta, jossa mieheni ja nainen ovat eronneet 5 vuotta ennen tapaamistamme ja silloinkin hyvin lyhyen suhteen jälkeen. Miehellä ollut tässä välissä jotain lyhyitä säätöjä ja nyt kun minä olen tullut kuvioihin, pysyvänä osana elämää, muutti yhteen minun kanssani ja lapsi on tulossa - nyt tämä eksä 8 vuoden takaa on alkanut hankalaksi :D soittelee miehelle ja haluaa jutella "vanhoista asioista" yms yms puhuu minusta paskaa yhteiselle kaveripiirille. Eli siis niin kauan kuin miehen elämässä ei ollut ketään oikeasti tärkeää naista, kaikki oli ok. Nyt kun mies on rakastunut ja vakiintunut niin nyt alkoi häntä vituttaa. Aivan käsittämätöntä. Onneksi mun mies ei ole AP:n miehen kaltainen mamis vaan hän on ärähtänyt tälle "eksälleen" suoraan, että joko opettelee tulemaan toimeen minun kanssani tai sitten mies katkaisee häneen välit.

Vierailija
14/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastavat vielä toisiaan. Ero vähän kaduttaa molempia. Ei sitä rakkaudesta, jonka piti kestää loppuun asti, heti eroon pääse.

Vierailija
15/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:24"]

Naiset nyt vaan on välillä aivan kaheleita eivätkä kestä sitä ajatusta, että kun minun kanssani suhde ei toimi niin ei se voi kenenkään muunkaan naisen kanssa toimia. Itselläni siis kokemusta tapauksesta, jossa mieheni ja nainen ovat eronneet 5 vuotta ennen tapaamistamme ja silloinkin hyvin lyhyen suhteen jälkeen. Miehellä ollut tässä välissä jotain lyhyitä säätöjä ja nyt kun minä olen tullut kuvioihin, pysyvänä osana elämää, muutti yhteen minun kanssani ja lapsi on tulossa - nyt tämä eksä 8 vuoden takaa on alkanut hankalaksi :D soittelee miehelle ja haluaa jutella "vanhoista asioista" yms yms puhuu minusta paskaa yhteiselle kaveripiirille. Eli siis niin kauan kuin miehen elämässä ei ollut ketään oikeasti tärkeää naista, kaikki oli ok. Nyt kun mies on rakastunut ja vakiintunut niin nyt alkoi häntä vituttaa. Aivan käsittämätöntä. Onneksi mun mies ei ole AP:n miehen kaltainen mamis vaan hän on ärähtänyt tälle "eksälleen" suoraan, että joko opettelee tulemaan toimeen minun kanssani tai sitten mies katkaisee häneen välit.

[/quote]

Komppaan tätä. Naisille on usein kova pala se, että "häviävät" ihanuudessa jollekin toiselle naiselle, oli sitten erosta kulunut vuosia taikka joutunut jätetyksi tämän uuden takia. Ja onhan se inhimillisestä näkökulmasta katsoen tavallaan ymmärrettävää että asia kirpaisee - mutta aikuisen ihmisen pitäisi osata käyttäytyä aikuismaisesti, kirpaisusta huolimatta. Noi "älä mene naimisiin ennenkuin olen päässyt asiasta yli" on vain lapsellista vallankäyttöä, ja jos miehesi on mies eikä hiiri, hän laittaa itse stopin tuollaiselle paskanjauhannalle. Eksän on aika myöntää tappionsa, piste.

Vierailija
16/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:58"]

Niin siis niillä ei ole lapsia?

[/quote]

Jos ei ole lapsia niin miehen ei tarttis kyllä kauheasti olla missään tekemisissä. Helpompi on naisenkin päästä eteenpäin ja yli asiasta, jos ei ole viikoittain tekemisissä. Trust me, been there done that. Sano AP miehelles että valitsee, kumman kanssa haluaa olla. Sun vai exän.

Vierailija
17/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen oikeasti yrittäisi päästä miehestä yli, hän ei todellakaan soittelisi miehelle jatkuvasti. Paras tapa on antaa ajan parantaa haavat ja katkaista edes hetkellisesti välit. Sitten kun pahin tuska on mennyt ohi, voi jo ehkä jatkaa kavereina. Alkuun pitää kyllä olla pitämättä yhteyttä. Joko nainen ei ole tajunnut tätä itse tai sitten vain yrittää väkisin pitää miehen elämässään ja estää miestä pääsemästä eteenpäin.

Vierailija
18/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät on ikuisesti friends with benefits ;) Ystäväparini erosi myös n vuosi sitten, kun mies jätti toisen naisen takia... Kyllä se niin vaan on että se toinen nainen on ikuisesti kakkonen, kaikin mahdollisin tavoin - ainakin mitä tota soppaa olen seurannut. Eikä olis mihinkään kiveen hakattu, jos se mies vaikka palaisi takaisin. Välillä saunovat yhdessä, kun mies käy asentamassa jotain tekniikkaa tm, enpä tiiä onko nyksälle "muistanut" mainita ;)

Mitäs läksit :P

Vierailija
19/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten odotit?

Vierailija
20/71 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi