Onko muita naisia, joita ei ole ikinä yritetty iskeä missään ja josta kukaan ei tykkää vaikka tekisi mitä?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kun tuli vielä liikuttua baareissa ym niin irtoseksiin olisin kelvannut monellekin, mutta mihinkään normitreffeihin ei ehdotusta ole tullut ikinä.
Joo samoin, nuo seksiehdotuksetkin aina joltain 15 promillen huojuvilta kännisiltä pilkun aikaan, joille ei muuta irronnut.
Hupaisa ketju, kun kysytään onko ketään joita ei ole isketty ja liuta naisia heti sanomassa miten seksiä vaan vongattu muttei ole isketty. Öhh. Onko tää ny sitä samaa logiikkaa että kun kukaan ei koskaan lähesty, niin tarkoitetaan että lähestymisiä tulee jatkuvasti muttei niiltä miehiltä joilta haluaisi, joten niitä ei lasketa.
kun selvästi on ajatus että eturiviin rankatut ei kiinnostu, niin misei voisi kerrankin kirjoittaa sitä rehellisesti sen sijaan että väittää ettei kukaan kiinnostu? Täydellisyysleiman haalistuminenko pelotta noin paljon, vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Naisten hauras omatunto ei kestä pakkeja. Naiset itse antavat pakkeja mitä rumimmalla tavalla...
Naisille pakkien antaminen on kiva harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa ketju, kun kysytään onko ketään joita ei ole isketty ja liuta naisia heti sanomassa miten seksiä vaan vongattu muttei ole isketty. Öhh. Onko tää ny sitä samaa logiikkaa että kun kukaan ei koskaan lähesty, niin tarkoitetaan että lähestymisiä tulee jatkuvasti muttei niiltä miehiltä joilta haluaisi, joten niitä ei lasketa.
Koska kun haluaa parisuhteen niinnei se mitään auta jos joku nisti tulee kamapäissä vonkaamaan pesää vongattuaam sitä ensin kymmeneltä muulta. Kyllä kaikki miehetkin saa seksiä jos ei ole yhtään mitään kriteerejä ulkonäön, iän, mielenterveyden jbe suhteen.
Vierailija kirjoitti:
En puhu nyt itsestäni. Kaverini oli nainen, joka oli täysin näkymätön, vaikka aivan superkaunis. On ujo ja erittäin ujo onkin. Minä luulen ettei häntä ole koskaan yritetty hänen kauneutensa takia. Koska uskon itse, että miehet on ajatellut että turha tolle sanoo mitään, kun tuonnäkösellä on se sikspäkkimies varmasti ja itse en kuitenkaan kelpaa ja silti oli näkymätön kuitenkin.
Sain hänet pitkästä aikaa ulos ja käytiin lasillisilla ja hän kiinnitti katseen mieheen. Tämä mies oli komea, mutta samalla näytti siltä, että hieman nörtähtävä, jos saan sanoa, mutta juuri sellanen leffoista oleva hiljanen komea, joka on itsekin sinkku ollut aina. Se oli mun mielikuva heti. Tämä mies sitten poistui reppunsa kanssa ja sanoin kaverilleni, että olet katellut tota, joten toimi nyt. Ei vaan pystynyt. Minä juoksin sen miehen perään ja kerroin asiat. Nyt he seurustelevat. JA voin kuvitella mitä se mies on ajatellut tästä kauniista naisesta, kun hän oli neitsyt. 35v neitsyt kaunis nainen. Ei se kauneus aina tee ihmisestä sitä aina mitä jahdataan.
Niin miehet ei uskalla lähestyä kauniita naisia koska usein tuleekin pakit. Olen minä pakkeja saanut paljonkin mutta lopulta onnistuin löytämään nätin naisen. Pitää vaan käydä baareissa jossa voi naisia tavata. minäkin kävin baareissa ja minun avovaimo sanoi että tuli baariin jotta löytäisi miehen. Ei tuolla kadulla kukaan viitsi naisia lähestyä.
kumma että epärehellisyyden ei koeta haalistavan sitä täydellisyysleimaa?
jos flirttailu ei ole iskemistä, niin mikä sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Onko se iskemistä jos mies on niin kännissä että kusee alleen , kiertäen puoli neljältä kaikkien baarista poistuvien naisten luona kysymässä mongertaen "annatko pil lua"? Pitäisikö tuosta olla jotenkin imarreltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se iskemistä jos mies on niin kännissä että kusee alleen , kiertäen puoli neljältä kaikkien baarista poistuvien naisten luona kysymässä mongertaen "annatko pil lua"? Pitäisikö tuosta olla jotenkin imarreltu?
Kai tuo on jonkinlaista iskemistä, mutta ei millään lailla imartelevaa.
Aiemmin ketjussa sanottiin, että flirttailu ei ole iskemistä. Mikä sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattukin voi viattomasti flirttailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattukin voi viattomasti flirttailla.
Mikä sitten on iskemistä? Miten se määritellään?
Täällä! Tai siis katseita saan aika paljon mutta iskemään ei tulla kuin vasta sitten kun mies on änkyräkännissä. En laske näitä iskemiseksi kun mies sammalta jotain enkä kuule mitä sanoo enkä halua että tulee korvaan kuiskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kun haluaa parisuhteen niinnei se mitään auta jos joku nisti tulee kamapäissä vonkaamaan pesää vongattuaam sitä ensin kymmeneltä muulta. Kyllä kaikki miehetkin saa seksiä jos ei ole yhtään mitään kriteerejä ulkonäön, iän, mielenterveyden jbe suhteen.
Iskeä voi myös seksiin, ei kai se mitään loppuelämän avioliittoa tarkoita. Joten kaikki tuollainen on iskemistä, vaikkei se kivalta tuntuisikaan eikä lähestyvä mies viehätä.
Ei todellakaan. Ellen olisi itse tehnyt aloitteita, olisin jäänyt täyskokemattomaksi. Mulle ei miehet uskalla edes puhua. Vaikutan varmaan kylmältä koska olen ujo ja hyvin yksityinen. Ja ehkä silloin nuorena olin vähän liian nätti, sekin on usein lähinnä karkoittava asia koska miehet kuvittelee, että "tuolla on jo sata uljasta prinssiä jonossa", vaikka tosiasiassa kukaan ei uskalla edes jutella. Paitsi jotkut törkeyksien huutelijat jotka huutelevat kaikille, tai ilmiselvät pelimiehet. Heitä ei todellakaan lasketa. Vain vakavat kiinnostumiset lasketaan koska ne ovat osoitettu pelkästään sulle, eikä sille objektille joka sattui sillä kertaa olemaan paikalla. Ja näitä vakavia lähestymisiä tapahtuu yllättävän vähän useimpien naisten elämässä, joillakin ei koskaan.
Juu, tässä ei ole kyse iskemisestä, mutta olen niin ruma, että lakkiasten jälkeisessä yhteisessä ravintolaillassa yksi kundi joka oli olevinaan herrasmies, haki kaikkia muita mun kanssa samassa pöydässä istuneita tanssiin, paitsi mua.
Että semmosta. No, ei se mua haitannut silloin eikä nytkään, mutta kuitenkin aika rumasti tehty. Olisin siis sanonut, etten lähde, jos olisi hakenut. Hah.
kaikkeni olen tehnyt. olen odottanut kotona prinssiä. olen käynyt ruokakaupassa ja toivonut, että joku kassajonossa iskee minut. samoin kirjastossa. kahviloissakin olen istunut.
Nuorempana kun tuli vielä liikuttua baareissa ym niin irtoseksiin olisin kelvannut monellekin, mutta mihinkään normitreffeihin ei ehdotusta ole tullut ikinä.