Loppuelämän ruokalaji askeettiselle ihmiselle?
Mikä olisi sellainen terveellinen ja edullinen ruokalaji, jota voisi syödä vaikka joka päivä ja jota olisi todella helppo ja nopea valmistaa?
Olen aika askeettinen tyyppi, enkä kaipaa vaihtelua. Ruuan ei tarvitse myöskään maistua kummoiselta, syön ihan mielelläni mautontakin ruokaa.
Tarkoitus olisi siis toki syödä päivän aikana muutakin, mutta tällaista yhtä päivittäistä optimaalista perusateriaa etsisin.
Kommentit (23)
Hedelmäsalaatti, vihannessosekeitto, salaatit. Pysyy terveenä vaikka syö vaan noita.
Mun valintani olisi gazpacho. Proteiini jää kuitenkin puuttumaan, jotain muutakin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuro
Tämä se on. Maitoon tehtynä ja mikrossa pikahiutaleista, helppo laittaa mitä tahansa proteiinia sekaan, samoin rasvaa ja vihanneksia.
On aika monia helppoja ruokia joita kyllä voisit harkita. En usko että jaksat koko loppuelämää samalla ruoalla kuitenkaan.
Ihminen ei tarvitse, kuin rasvaa ja proteiinia. Siis meetvurstia ja vitamiini pillereitä.
Naudanliha. Kun syö vaikka vain rasvaisen naudanlihapihvin, niin ei tarvitse syödä kuin yksi ateria päivässä. Nälkä ei tule välttämättä edes joka päivä. Heti kun alkaa pupeltamaan jotain hiilaripitoista/kasvista, niin tilanne muuttuu.
Jossain kysyttiin, että millä ruoalla pysyy pisimpään hengissä. Vastaus oli maitoon keitetty kaurapuuro. Luultavasti kannattaa kuitenkin syödä multivitamiineja ja raejuustoa sen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuro
Tämä se on. Maitoon tehtynä ja mikrossa pikahiutaleista, helppo laittaa mitä tahansa proteiinia sekaan, samoin rasvaa ja vihanneksia.
Kenties vaikka nakkeja, sikanautaa, uunilohta? Kourallinen parsakaalta ja paprikaa vielä keon päälle, niin namnam!
Mä söisin salaattia. Vihersalaattia, kurkkua, paprikaa, mustapapuja, avokadoa, fetajuustoa. Ehkä keitettyä kananmunaa.
Kaurapuuro