Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita naisia, joita ei ole ikinä yritetty iskeä missään ja josta kukaan ei tykkää vaikka tekisi mitä?

Vierailija
02.11.2021 |

Kysymys tulikin jo tässä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin näkymätön miehille. Ihan kuin minua ei olisi olemassa. Joskus joutuu jopa nipistelemään itseänsä, koska luulen olevani näkymätön

Täällä sama! Joskus miettinyt, että musta tulisi hyvä agentti tms., en taatusti jäisi kiinni, kun minua eivät huomaa miehet eikä naiset😆

Juuri näin. Minustakin tulisi joku hyvä vakooja, koska kukaan ei koskaan huomaa minua eikä minua muisteta koskaan. FBI, here I come!

Vierailija
22/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kukaan tule iskemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua katsotaan paljon mutta kukaan ei lähesty koskaan. Puliukot huutelevat, siinä se.

Joo, mistä tämäkin johtuu. Huomaan kyllä että minua katsellaan, mutta ei lähestytä. Oletan, että olen sitten jotenkin kummallinen että pitää katsoa. Ujous ja huono itsetunto estää omalta puoleltani aloitteiden tekemisen.

Vierailija
24/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotakuta ei ole koskaan tultu iskemään, mutta haluaisi, että niin tehdään, niin kannattaa joskus nostaa se katse sieltä omista varpaista muiden ihmisten silmiin. Se auttaa jo paljon. Hymy auttaa todella paljon myös. Ystävällisyys ei ole ikinä paha asia.

Siinä puhuu etuoikeutettu kaunis ja seksuaalisesti haluttava nainen.

Kun minä olen hymyillyt, miehet ovat suuttuneet ja kysyneet vihaisesti: "mitä sinä siinä virnuilet?"

Vierailija
25/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä!

Vierailija
26/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ja 60 muuta.

Vierailija
27/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
28/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hauras omatunto ei kestä pakkeja. Naiset itse antavat pakkeja mitä rumimmalla tavalla...

Vierailija
29/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on, se yks. Ei auttanut ees kivikolla juoksu takapuoli paljaana.

Vierailija
30/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei kukaan tule iskemään.

Ei tule naisetkaan iskemään miehiä ellei mies ole top1% alfakomistus.

Vierailija
31/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs suomalaiset sitten ikinä pääsee lisääntymään jos kukaan ei iske ketään?

-No, tietenkin jos molemmat kovassa kännissä.

Vierailija
32/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset aina odottaa että mies iskee, miksi ette itse lähesty miehiä?

Koska "lähestyvät miehet" validoivat naiselle itselleen, että hän on kiinnostava / vetävä jne.

Tietysti tästä seuraa sitten aina hiukan huvittava, joskus jopa aidosti kiusallinen dispariteetti feministien touhuihin ja esim. nuorten naisten epävarmuudesta ja heikkoudesta kumpuavaan ilkeyteen.

Moni ihan asiallinen mies on sen verran saanut / saa puhdasta v*ttuil*a naisilta elämän eri vaiheissa, että pidemmän päälle enää sitkeimmät jaksavat yhtään mitään. Plus etniset jotka sitten ihan animalistisesti käyvät kimppuun kuin kuuluisa sika limppuunsa.

Vierailija
33/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,1 prosenttia naisista voi olla ehkä tuollaisia.

Vierailija
34/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme afrikkalaista miestä on lähestynyt minua. Yksi ajoi illalla pimeällä polkupyörällä ohi ja kysyi kohteliaasti,  haluaisinko harrastaa seksiä. Kaksi muuta tulivat päiväsaikaan kehumaan kauniiksi (olen siis silmälasipäinen hiirulainen). Tämän lisäksi joku nuori mies tuli kerran kaupan vihannesosastolla kysymään olenko sinkku, mutta poistui liukkaasti, kun käännyin ja sanoin, että olen varattu. Tuli olo, että hän säikähti kun näki naamani. Kerran baarissa eräs todella umpihumalainen vanhempi mies tuli viereeni juttelemaan, kun kaverini olivat tanssimassa.

Teknisesti ottaen minua siis on yritetty iskeä, mutta joo. :/ Olen ollut myös aspa-työssä eikä edes silloin kukaan yrittänyt flirttailla.

Vierailija
35/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on vaikka kuinka paljon joita kukaan nainen ei koskaan halua. Ei edes ne naiset joita kukaan mies ei koskaan iske vaikka mitä tekis. Naisilla on kovat kriteerit miehille ja naiset haluaa vain komeita top 10 miehiä. 

Vierailija
36/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin tästä tuli arvatenkin tosi lyhyt ketju. Harvassa ovat ne naiset, joita ei ole koskaan isketty. Miehille se on ihan tavallista.

Vierailija
37/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ikisinkku nainen 33 vee. Ei lähesty miehet, ei ulkomailla, ei suomessa, ei kännissä, ei selvin päin. Olen tosin kasvoiltani ruma ja tissit a-kuppia niin eipä mussa mitään sellaista olekkaan että kukaan mies haluaisi lähestyä.

Vierailija
38/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ikisinkku nainen 33 vee. Ei lähesty miehet, ei ulkomailla, ei suomessa, ei kännissä, ei selvin päin. Olen tosin kasvoiltani ruma ja tissit a-kuppia niin eipä mussa mitään sellaista olekkaan että kukaan mies haluaisi lähestyä.

Tuskin olet ruma. Olet vain nirso etkä halua että sinun tasoisesi tavis miehet lähestyy etkä anna lähestyä. Normaalia se on tavis naisille ettei niitä kiinnosta tavis miehiin tutustua.

Vierailija
39/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset yritä iskeä niitä tavis miehiä jos kerran meinaatte ettei kukaan yritä teitä+

Vierailija
40/59 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu nyt itsestäni. Kaverini oli nainen, joka oli täysin näkymätön, vaikka aivan superkaunis. On ujo ja erittäin ujo onkin. Minä luulen ettei häntä ole koskaan yritetty hänen kauneutensa takia. Koska uskon itse, että miehet on ajatellut että turha tolle sanoo mitään, kun tuonnäkösellä on se sikspäkkimies varmasti ja itse en kuitenkaan kelpaa ja silti oli näkymätön kuitenkin.

Sain hänet pitkästä aikaa ulos ja käytiin lasillisilla ja hän kiinnitti katseen mieheen. Tämä mies oli komea, mutta samalla näytti siltä, että hieman nörtähtävä, jos saan sanoa, mutta juuri sellanen leffoista oleva hiljanen komea, joka on itsekin sinkku ollut aina. Se oli mun mielikuva heti. Tämä mies sitten poistui reppunsa kanssa ja sanoin kaverilleni, että olet katellut tota, joten toimi nyt. Ei vaan pystynyt. Minä juoksin sen miehen perään ja kerroin asiat. Nyt he seurustelevat. JA voin kuvitella mitä se mies on ajatellut tästä kauniista naisesta, kun hän oli neitsyt. 35v neitsyt kaunis nainen. Ei se kauneus aina tee ihmisestä sitä aina mitä jahdataan.