21v mies ja 27v nainen?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 05:06"]No äläpähän sekoile. Itse en ole kiinnostunut nuoremmista ja ikää 27, että älä yleistä. Ennemminkin vanhemmat kiinnostaa.
[/quote]
Tuo siis edelliselle, joka uskoi naisten haluavan nuoria kloppeja. Muuten en kyllä pidä ap:n ikäeroa mitenkään merkityksellisenä.
Itsellä +-20 vuotta se ikähaarukka. Joku 6v ikäeroa on käytännössä ihan yks ja sama.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 05:06"]No äläpähän sekoile. Itse en ole kiinnostunut nuoremmista ja ikää 27, että älä yleistä. Ennemminkin vanhemmat kiinnostaa.
[/quote]
Sanoin, että USEIMMAT. Jos sulla on joku pappafetissi, se ei merkitse mitään, olet yksittäistapaus.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 05:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 05:06"]No äläpähän sekoile. Itse en ole kiinnostunut nuoremmista ja ikää 27, että älä yleistä. Ennemminkin vanhemmat kiinnostaa. [/quote] Sanoin, että USEIMMAT. Jos sulla on joku pappafetissi, se ei merkitse mitään, olet yksittäistapaus.
[/quote]
Kuka papoista on puhunut? Itse en näe mitään vauvankasvoisissa pikkupojissa. Suurin osa ikäisistäni naisista ottaa mieluummin saman ikäisen tai vanhemman, kuin nuorempaa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 04:58"]Toi ikäero on ihan olematon. Vastaajat on kateellisia vanhoja miehiä, jotka kokevat nuoret miehet uhaksi (kun heitähän useimmat naiset kuitenkin katsoo) ja naisia, jotka ei ole nuorempaa miestä saaneet.
Itse tapailin nuorta teinipoikaa 22-vuotiaana ja sain hänen kanssaan kauniin lapsen. Tällaiset suhteet voi perustua samalla tavalla rakkauteen ja aitoon kiintymykseen kuin saman ikäistenkin suhteet.
[/quote]
Joo sori mut ei kaikki oo tollasia pedareita kuin sä. Uskomatonta että pitänyt porsia ties kuinka nuorelle teinipojalle lapsi. Se oli itsekin vielä lapsi, jätä rauhaan vaan ja etsi ikäistäsi seuraa
Minä 35, mies 30. Olin 26, hän 21 kun mentiin naimisiin. Kaksi lasta on 8 ja 5vuotiaat. Voi toimiakin. Toki voi kestää aikaa, että kasvaa isäksi.
Mieheni oli 18 v ja itse olin 23 v kun aloimme seurustelemaan. Esikoinen syntyi kun mies oli juuri täyttänyt 21. Nyt takana on jo 19 vuotta ja hyvin menee edelleen :) En näe mitään syytä miksei toimisi aloittajan tilanne.
Tuollainen ikäero on pieni kun kyse on aikuisista ihmisistä. Toki aina voi ajatella, onko 20-vuotias niin aikuinen vielä vai ei. Tai onko ylipäätään nuorempi samassa elämäntilanteessa tai kuinka paljon hän ymmärtää elämää ja sitoutumista verrattuna minuun. Siinä mielessä ymmärrän epävarmuuden asiassa, koska itselläni on sama tilanne ollut pari kertaa.
Seurustelin 22-vuotiaan miehen kanssa kun olin 25, ja jo silloin tuntui naisena että olenkohan liian vanha, ja kiinnostavatko nuoremmat tytöt miestä kuitenkin enemmän jossain vaiheessa. Pelkäsin etten kuulu samaan maailmaan kuin hänen kaveripiirinsä. Naurettavaa ajattelua sinänsä, ikään kuin olisimme olleet aivan eri ikäluokkaa, mikä ei ole ollenkaan totta. Nyt ymmärrän, että nuo tunteet tulivat yleisestä epävarmuudestani itseäni kohtaan. Tunsin muutenkin itseni muka vanhaksi siinä iässä. Hoh hoijaa! Itse olin melko epäkypsä ;)
En ikinä toivonut nuorempaa miestä, päinvastoin, jotta en joutuisi elämään tunteen kanssa, että olen vanha, aina se vanhempi. Kun erosimme, päätin ettei seuraava mies saa olla nuorempi. Kuinkas kävikään... Seuraava mieheni oli vielä yhden vuoden nuorempi minua kuin exäni :D
Kaikesta huolimatta ei kyllä olisi tullut mieleenkään olla aloittamatta suhdetta siihen upeaan mieheen ikäeron takia, ja eiköhän se mene aina niin että ihan muiden syiden takia halutaan alkaa seurustelemaan kuin iän perusteella. Kun löytää ihmisen jonka kanssa on yhteisymmärrys, samat tavoitteet elämässä, samat arvot, kunnioitus, hyvä olla, jota rakastaa... niin en näe mitään järkevää tai järjetöntä estettä perustaa yhteinen elämä, joka kestää vähintään yhtä hyvällä todennäköisyydellä vaikka koko loppuelämän, kuin suhde, jossa ollaan samanikäisiä tai mies vanhempi.
No äläpähän sekoile. Itse en ole kiinnostunut nuoremmista ja ikää 27, että älä yleistä. Ennemminkin vanhemmat kiinnostaa.