Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21v mies ja 27v nainen?

Vierailija
13.01.2015 |

Voiko toimia vai onko liian suuri ikäero?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi eri elämäntilanteet. Toinen hyvä jos edes inttiä käynyt ja toinen alkaa olla jo liian vanha cittarin kassaksi.

Vierailija
2/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:07"]Ei toimi eri elämäntilanteet. Toinen hyvä jos edes inttiä käynyt ja toinen alkaa olla jo liian vanha cittarin kassaksi.
[/quote]Todellakin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yök. Miehen eksä oli samanlainen kehdonryöstäjä. Teetti miehelläni itelleen lapsen, kun oli ite jo 30.v kurppa ja mies lapsellinen 23.v poika. Ensin lupaili perhe elämää ja kun lapsi syntyi, potki miehen makkarista eikä kelvannut enää kun laskujen maksajaksi. Ällöt vanhat akat. Älkää pilatko nuorien kundien elämiä kotileikeillänne.

Vierailija
4/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:07"]Ei toimi eri elämäntilanteet. Toinen hyvä jos edes inttiä käynyt ja toinen alkaa olla jo liian vanha cittarin kassaksi.
[/quote]

Entä jos onkin samat kiinnostuksen kohteet ja arvot elämässä? Ei tässä mistään intistä ja cittarista kumpikaan ole tulossa.

Vierailija
5/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:07"]Ei toimi eri elämäntilanteet. Toinen hyvä jos edes inttiä käynyt ja toinen alkaa olla jo liian vanha cittarin kassaksi.
[/quote]

Entä jos onkin samat kiinnostuksen kohteet ja arvot elämässä? Ei tässä mistään intistä ja cittarista kumpikaan ole tulossa.
[/quote]mutku... mutta ku..

Vierailija
6/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
7/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:07"]Ei toimi eri elämäntilanteet. Toinen hyvä jos edes inttiä käynyt ja toinen alkaa olla jo liian vanha cittarin kassaksi. [/quote] Entä jos onkin samat kiinnostuksen kohteet ja arvot elämässä? Ei tässä mistään intistä ja cittarista kumpikaan ole tulossa.

[/quote]

Niin ajattelinkin, että lähinnä Prismaan kelpaa enää kassaksi.

Mutta ihan oikeasti normaali ikäero ei mitään ongelmaa jos synkkaa.

Vierailija
8/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika poika vielä 21v ja puolen vuoden päästä huomaatkin että tuoreempi pillu kiinnostaa pojua ja onkin vehtaamaassa ikäisensä likan kanssa. En oikein usko ett toimisi. Mikset eti ikäistäsi miestä tai vanhempaa ?

Vierailija
9/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v poika on täysin märkäkorva

Vierailija
10/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen etsinyt pitkään miestä eikä ole sattunut sopivaa kohdalle ennen kuin nyt. Olen ollut sinkkuna pari vuotta. Tapasimme töissäni, jossa hän on harjoittelussa. Mutta ikäero mietityttää. Itse olen jo työelämässä mutta pojalla vielä monta vuotta opiskelua edessä. Olemme tosin samalla alalla eli voisin antaa vinkkejä.. Ehkä olisin silti liian äidillinen tai isosiskomainen.
-ap

Vierailija
11/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen poikaraukan olla.

Vierailija
12/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täytyy kyllä ihmetellä ap:n järkeilyä. Minusta naiset on tuon ikäisenä huomattavasti kehittyneempiä ja paljon fiksumpia kuin miehet.

Itsekkin vielä 40 vuotiaana saatan käyttäytyä ja äännellä kuin paviaani, no ei siitä vaimo tykkää, mutta lapset tykkää ; )

Vierailija
13/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika haluaa panna puumaa

Vierailija
14/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:41"]

Minä olen etsinyt pitkään miestä eikä ole sattunut sopivaa kohdalle ennen kuin nyt. Olen ollut sinkkuna pari vuotta. Tapasimme töissäni, jossa hän on harjoittelussa. Mutta ikäero mietityttää. Itse olen jo työelämässä mutta pojalla vielä monta vuotta opiskelua edessä. Olemme tosin samalla alalla eli voisin antaa vinkkejä.. Ehkä olisin silti liian äidillinen tai isosiskomainen. -ap

[/quote]

Joko lähti poikuus?

Vierailija
15/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan näe tuossa ikäerossa mitään pahaa, kunhan molemmat tietää mitä on tekemässä.

Vierailija
16/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta on aikuisilla ihan ok ikäero. Mutta toki on harkittava tarkemmin jo tuollaistakin ikäeroa kuin aivan samanikäisten suhdetta. 

Vierailija
17/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh tämä stereotypia että miehet ovat lapsellisempia on ihan huuhaajuttuja. Välillä tuntuu ihan että sitä käytetään vain jotta miehet voivat oikeuttaa sen että vonkaavat itseään 10 vuotta nuorempia naisia baarissa.

Vierailija
18/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee nolaa itteäs!unoha se häiskä!

Vierailija
19/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo antaa palaa vaan. Kokeilemallahan sen vaan tietää.

Vierailija
20/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ikäero on ihan olematon. Vastaajat on kateellisia vanhoja miehiä, jotka kokevat nuoret miehet uhaksi (kun heitähän useimmat naiset kuitenkin katsoo) ja naisia, jotka ei ole nuorempaa miestä saaneet.

Itse tapailin nuorta teinipoikaa 22-vuotiaana ja sain hänen kanssaan kauniin lapsen. Tällaiset suhteet voi perustua samalla tavalla rakkauteen ja aitoon kiintymykseen kuin saman ikäistenkin suhteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän