Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua deittiprofiilin parantamiseen

Vierailija
12.01.2015 |

Hei!

Olen tässä itsekseni miettinyt, miksei deittiprofiilini ole mielestäni onnistunut viestilaatikon hiljaisuuden perusteella. Ajattelin tehdä anonyymin kyselytutkimuksen, johon voi vastata niin rehellisesti (ilkeästi?) kuin haluaa.

Linkki kyselyyn:

https://fi.surveymonkey.com/s/SGM7DST

Linkki profiiliin (nimimerkki live-and-laugh Suomi24 treffeillä):

http://treffit.suomi24.fi/profile/465858

Vastaaminen on siis täysin anonyymiä, kiitos paljon avusta! :)

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja vielä sellaisena huomautuksena, että kuulisin mielelläni ne oikeasti rehelliset mielipiteet, kun saa oikein olla anonymiteetin suojaamana.

Jos näitä kyselee oikeassa elämässä tai vaikka suoraan tuolla deittisivulla, niin keskimäärin ihmiset ovat liian kohteliaita vastaaamaan täysin rehellisesti. Ajattelin tällaisen anonyymin kyselyn olevan ainoa mahdollisuus saada rehellisiä vastauksia. Joten antaa tulla, ei tästä voi muuta kuin parantaa johtopäätösten jälkeen! Niin, ja kiitoksia taas vastanneille, muutama tullut lisää. :)

Vierailija
82/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, muutin kyselyä siten, että siihen voi palata muokkaamaan vastausten lähettämisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä nirsoillaan? DI on hyvä ja ainoastaan särmät kaverit saa duunia Tampereella. Siellä on paljon työttömyyttä. Ohjelmistoala hyvä. (Olen IT-miehen vaimo, joten ehkä puolueellinen, mutta kuitenkin.)

Ap on perusjampan näköinen, ei välttämättä vedä puoleensa tyhjäpäisiä bimboja. Mikä on minusta silkkaa plussaa. Toisaalta naisilla kestää usein aikansa, ennen kuin oppivat arvostamaan sellaista peruskunnollista miestä. Saattavat havahtua vasta kolmenkympin jälkeen sinkkuna ja ottaa yhteyttä vanhoihin tuttuihin, joita eivät nuorempana osanneet arvostaa. Harmi vain, kun nämä helmet on jo siinä vaiheessa korjattu talteen.

Minä lisäisin tuohon esittelytekstiin jotain, mikä kertoisi persoonasta. Minkälaisissa merkeissä vapaa-aika kuluu? Mitkä asiat kiinnostaa, minkälaisesta perhe-elämästä haaveilet? Tai jos et ollenkaan halua sellaista tilannetta, että töistä kotiin tultuasi eteisen käytävää pitkin kirmaa pikkuinen lapsi innosta hihkuen: "Isi tuli kotiin!" niin sekin kannattaa mainita. 

Mieti tätä kuviota vähän niin kuin olisit rekryämässä. Sinulla on jotain odotuksia tulevalta työntekijältä, mutta sinun pitää myös pystyä kertomaan, mitä sinulla on tarjottavana. Pystytkö esim. tarjoamaan taloudellisesti turvatun tulevaisuuden perheellesi niin ettei vaimo joudu takaisin töihin liian lyhyen vanhempainvapaan jälkeen? Tai pystytkö olemaan luotettava kumppani, jonka kanssa on hyvä rakentaa elämää yhdessä ja joka ei pienessä myrskyssä joudu paniikkiin?

Ja sitten on vielä se juttu, että näillä markkinoilla naiset saavat viestitulvan ja miehet saavat olla tyytyväisiä, jos saavat edes yhden viestin joltain mielenterveysongelmaiselta yh-mammalta. Naiset ikävä kyllä tietävät tämän myös.

Pitkien jaarittelujen jälkeen siinä profiilissa pitäisi olla jotain, johon tarttua. Nyt näyttää siltä, että mies on liukas kuin Teflon-pinnoite eikä kerro itsestään mitään. Kuka sinä olet alastomana saunan lauteilla, kun kaikki ulkoiset menestyksen merkit on riisuttu pois?

Vierailija
84/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteratiivinen prosessi näköjään, mutta kävin vielä lisäämässä sinne kyselyyn linkit pariin muuhun kuvaan, jotka rekisteröityneille näkyy profiilissa. Meinas vähän aurinko paistella tuolla ulkona, mutta tulipahan ainakin koominen otos. :D

Vierailija
85/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas jännän tavan keksinyt profiilin mainostamiseen.

Vierailija
86/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vapaa-ajasta ja harrastuksista sekä siitä millaisesta parisuhteesta haaveilet :). Mistä nautit? Mihin haluaisit seuraa?

Kuva vois olla vaikkapa joku luonnossa otettu tai tilannekuva, ei passikuvamainen.

Vaikutat mielestäni oikein potentiaaliselta tyypiltä. Niin kuin edeltä joku sanoi, niin naiset usein arvostavat näitä parhaita miehiä sitten kun kypsyvät ;).

Vierailija
87/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti viba että oisit hauskaa seuraa ^^ just sellasta nuori yliopistoproffa tyylistä mistä tykkään :) Kuvat oli mielenkiintoisat (kivat taustat yms.) mutta jtn pientä fiilausta voisi tehä esim vaatteissa tai pose asenoissa? Mobiililla en saanu luettua koko tekstiäsi ton linkin takaa kunnolls niin paha mennö enempää sanomaan. Mutta yleensä sen oikean löytää kun vähiten odottaa :) Tsemppiä!

Vierailija
88/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, jonkyselyyn vastattuamme, emme enää pysty näkemään kyselyn etusivua

Vierailija
89/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, ei se kyllä valitettavasti ole mainostamista. Liian monta tyhjää kaikua omiin viesteihin saaneena jäin miettimään, mitä voisi parantaa. Rehellistä vastausta ei keneltäkään tutulta tai puolitutulta saa.

Tai no, käyhän tämä mainoksestakin, mutta uskon edelleen paljon paremmin mahdollisuuksiini, kun haen itse sitä sopivaa. :)

Kiitos vastauksista tähän asti!

Vierailija
90/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naisten neuvot menee ihan lässyttämiseksi, tässä vähän miesnäkökulmaa: mene parturiin (vaikka se hervannan Mroom) ja pyydä joku nuorekkaampi kampaus tuon pottatukan tilalle. Fiksummat vaatteet ja ota uudet kuvat silleen ettet siristele aurinkoa vastaan. Ota kuvat jossain luonnollisemmassa asennossa, omituinen pönötys päällä molemmissa kuvissa. Nojaa johonkin tai istu. Älä kuvaile liikaa työtä tai koulutusta profiilissa, ja profiilista tulee hiukan takertuva ja epätoivonen fiilis. Keskity kuvailemaan itseäsi, älä tulevaa naistasi. Profiilitekstiä oleellisempaa on lähestyä potentiaalisia naisia personoidulla viestillä, hyvin vähän naiset selaavat profiileja tuolla vaan odottavat viestejä miehiltä.

Vierailija
91/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiä kannattaisi tiivistää ja konkretisoida. Jokaisella planeetan asukkaalla on omasta mielestään hyvä huumorintaju, mutta sen kannattaa antaa pilkahtaa tekstissä. Hiukan huolestuttava heitto oli tuo, että nauraa asioille, joille ei saisi nauraa. Rasistisia tai sovinistisia vitsejä? 

Olen itse niin kovin erityyppisistä asioista kiinnostunut, että arviointi on vaikeaa. En halua lapsia tai kovin työorientoitunutta miestä. Maalaat hyvin tylsän kuvan arjesta kanssasi. Tähdennän edelleen, että se johtuu siitä, että minä en ole kohderyhmääsi. Et kerro oikein mitään toiveistasi naista kohtaan, paitsi sen, että lapsia pitää haluta.

Vierailija
92/98 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:28"]

Tässä sitä ilkeämpää palautetta: omaa kuontaloasi katsellessa tuntuu käsittämättömältä, että hiukset ovat sinulle lähes ainoa tärkeä asia naisessa. 

[/quote]

Missä se tuli ilmi että hiukset ovat tärkeät?

Mutta kommenttina tuohon uuteen profiiliin niin pääkuva on minusta nyt oikein hyvä! Toinenkin kuva on hyvä, mutta liian samanlainen ekan kanssa eli mieluummin vaihtaisin tilalle sen vanhan kakkoskuvan.

Vierailija
93/98 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

91, niistä lomamatkan kuvista tuli kommentteja huonosta vaatetusvalinnasta (tosin... lomamatkalla), ja hiustyylistä (joka oli mielestäni ihan luonnollista, sillä tuossa kohtaa oli jo hiukset kasvaneet pitkään vapaasti leikkaamatta sattuneista syistä). Joten päätin sitten poistaa ne lomakuvat. Täytyy vielä lisäillä myöhemmin sinne muitakin kuvia, erilaisia.

Minäkään en oikein ymmärrä, miten hiusasia on "ainoa tärkeä asia" - se on yksi vähiten merkittäviä kriteereitä hakemassani henkilössä.

Vierailija
94/98 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mä oon ollut sun kanssa samoilla luennoilla.

Livenä oot kyllä kivemman näköinen kuin tuo jotenkin maaninen profiilikuva. Toisen kierroksen raitaaita kuva oli jo ihan ok. Kokeilisin kuitenkin saada vähintäänkin muihin kuviin jotakin aktionia, jotakin joka osoittais oikeasti millainen olet ja mitä teet, eikä vaan harmaat seinää. Lemmikit tai harrastukset voisivat myös näkyä kuvissa.

Profiilitektisi on tosiaan jotenkin tylsä. Sinne voisi lisätä suoran LOTR viittauksen tai jonkin muun lauseen joka toisi sinun kiinnostuksen kohteitasi ja huumoriasi paremmin esille.

Vierailija
95/98 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannekuvaa minäkin ehdottaisin. Pyydä jotain kaveria napsimaan useita kuvia, kun esim. harrastat jotain. Unohda kamera ja nauti tekemisestäsi niin, että se välittyy kuvissa. Sitten vaan valkkaat parhaimman otoksen tuonne profiiliin. Varta vasten otetuista pönötyskuvista tulee hyvin usein... pönötyskuvia. Jäykkiä ja teennäisiä.

Vierailija
96/98 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:36"]

Olen samaa mieltä, että hanki erilaiset sangat, mustat ja paksut vaikkapa. Samaten kasvata hiuksiisi pituutta ja käy sitten parturila leikkaamassa joku kiva malli. Nykyinen look ei herätä kiinnostusta. Pienillä muutoksillakin saa paljon aikaan.

[/quote]

Samaa ehdotan, nyt hiuslookista tulee ensimmäisenä mieleen vain maantiekiitäjä.

Vierailija
97/98 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu chattejä?

Vierailija
98/98 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aww voi sua, oon monta kertaa selannu sun profiilis ohi mutta et kyllä herätä mun kiinnostusta. ekasivulla joku mies neuvoi sua, ota niistä vinkeistä vaari. toisaalta meillä ei kyllä nuo arvot ihan kohdalleen sovi, mutta tsemppiä, kyllä sä vielä jonkun löytänet :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän