LV: Sähköpotkulauta ja ratikka rysäyttivät jälleen
Sinne meni skuutti rusinaksi.
Kommentit (19)
Ei kato tuossa videolla yhtään, vamaan päihtynyt.
Minun mielestäni tämmöiset polkupyörää tai muita perinteisiä kulkuneuvoja erikoisemmat vekottimet eivät kuulu liikennekäyttöön. Omalla pihalla ihmiset saa minun puolestani ajella näillä.
Tänään kun oon katellu touhua täällä stadissa, en ihmettele että taas laudalla pöljäilty. Ajetaan keskellä autoväylää katsomatta yhtään yms.
Ajelkaa lisää vaan skuuteilla! Kyllä se ratikka varmaan joskus väistää.
Näin kaksi isokokoista aikuista samalla laudalla pari päivää sitten. Miten niissä laudoissa riittää tehot jos kuormaa on 150 kiloa? Eikö tehoja voisi laskea?
Kahta ja kolmea alakouluikäistä lasta on nähnyt samalla laudalla silloin tällöin. Jopa niin että tulevat turhan reippaasti talon pihasta jalkakäytävälle horjuen niin että muut joutuvat väistämään.
Pitäisi kieltää!
Voisiko näiden skuuttien ikärajaa nostaa??? V i t u t t a a kun nuoret ajaa näillä miten sattuu, nimim. kerran meinannut jäädä alle kun joku idoottiteini ei katsonut eteensä.
Nistit kaahaa noilla päättömästi, toivottavasti poliisi alkaa suorittamaan valvontaa myös päihteiden osalta.
Kiva ajaa Mersulla skuuttielukoitten päältä. Mitä väliä jos vähän osuu näihin narkoelukoihin.
Vierailija kirjoitti:
Nistit kaahaa noilla päättömästi, toivottavasti poliisi alkaa suorittamaan valvontaa myös päihteiden osalta.
Johan noihin tuli nyt sääntö että liian päihtyneenä ei saa lähteä ajamaan...kysyn vaan että kuinka monella oikeasti toimii itsearviointi kun sieltä baarista lähetään tuiterissa kotiin.
Peukkupäissään kaahaavat eivät välitä edes omasta turvallisuudestaan, saati muiden.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi jäi kakkoseksi??
Spåra kaatui.
Oisin nauranut jos oisin ollut paikalla. Onneksi nämä videot julkaistaan, niin saa edes somessa nauraa.
Ois sopinut Hauskat kotivideot -ohjelmaan.
Skuutit liikkuu niin nopeasti, ettei jätä reagointiaikaa edes jalankulkijoille, saati autoilijoille, ratikoille tai edes pyöräilijöille tai toisille skuuttailijoille.
Raitiovaunut eivät ole nykypäivää ja kuulu hektiseen kaupunkiin. Aiheuttavat vaaratilanteita ja ovat epäluotettavia.
Miten toi onnistuu jäämään ratikan alle? Kaivaako se persettään siinä ajellessaan ja keskittyy siihen?
aikaisemmin darwinismi hoiti hommat
Turakainen ajelulla.