Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskivastustaja Elena Vikström joutunut koronan vuoksi sairalaaan

Vierailija
02.11.2021 |

Lähde: henkilön oma ig.

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuli kirjoitti:

Mietipä sitä, jos työssäsi altistunut koronaan ja ihmisiä lähtee karanteeniin. Niin ROKOTTAMATON lähtee välittömästi. Muut tekevät sinun työsi.

Mahtaa hävettää lojuu kotona vain itsepäisyytesi vuoksi.

No mutta vapaamatkustajiahan nuo rokottamattomat on muutenkin. Ei voi itse ottaa sitä päivän tai parin epämukavuutta mikä piikistä voi tulla, kun katsos muut rokottaa itsensä niin on sitten enemmän turvassa, mukamas. 

Ei vaan kaikki eivat ole menneet koronahullutukseen mukaan. Olen iloinen etta pelkuritvovat ottaneet rokotteen. Siita piti saada mielenrauhan, mutta ei se sitten riittanytkaan.

Rokote ei edelleen suoja kuin itseaan, 2kk verran pahimmilta muodoilta. Jos sitakaan. Nok nok

Heratys pahvit! Kuten peikko sanoi aikoinaan.

Rokotevastustajat eivät koskaan kykene faktoilla pelaamaan. Edelleenkään Suomessa ei yhtään alle 60-vuotiasta tuoplarokotettua ole joutunut teholle. Muutenkin tilastot ovat täysin valehtelemattomia. Tämä on rokottamattomien epidemia, mutt asilti heidän takia kärsii koko maa.

Vierailija
142/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monikohan maskivouhottaja on joutunut sairaalaan? Suhteellisesti aivan suuri osa kuin maskittomistakin, ei ne mitään suojaa. Maskien tarkoitus on viestittää ihmisille "pandemiasta" koska muuten se ei näkyisi missään, ja se on myönnettykin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis kaapattu ja sairastutettu tahallaan??? Koronaa ei ole. Joten joku keksitty tauti istutettu häneen. Näin toimii nwo.

Vierailija
144/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tulee vielä paljon... Kukaan ei tiedä miksi jotkut nuoret ja perusterveetkin sairastuvat vakavasti. Rokotteesta olisi iso apu ollut. 

Itseasiassa deltasta on puhuttu jo pitkään, että vie nuoria ja perusterveitäkin sairaalaan.

Ja nyt on uusi koronavariantti delta plus, joka on vielä tartuvampi kuin delta ja vie yhä nuorempia sairaala ja tehohoitoon.

Jos tarkastelee tilastoja yli 70v ei juuri koronatartuntoja ole ja rokotusten vaikutukset näkyvät myös yli 60v jotka saivat 2. rokotteen alkukesästä.

Rokotteet näyttäisi suojaavan hyvin ja nyt korona leviää ikäryhmässä 20-40-vuotiaat, jossa paljon rokottamattomia tai saaneet toisen rokotteen äskettäin.

Kyllä ne kuolleet on kumminkin edelleen niitä 70-80 -vuotiaita, kuten vuosi sittenkin.

Löytyykö sinulta lähdettä, kuolleiden olevan 70-80v?

Ikäryhmässä 70-80v tartuntoja on ollut 3576 koronatartuntaa ja suurin osa näistä oli jo viime vuonna, eikä päivittäisissä tartunnoissa ole suurta vaihtuvuutta eli miten kuolleisuus olisi suurinta edelleen 70-80v vaikka heillä ei juuri ole tartuntoja?

Kun vastaavasti tartuntoja ikäryhmässä 29-30v on 33.949 tai 30-40v ikäryhmässä 28. 047 henkilöä.

Esim saattohoidossa olevia ei rokoteta lainkaan, joten he sitten näkyvät koronan saadessaan rokottamattomina putinisteina.

Vierailija
145/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo veitsin ja täyteainein muokattu olento syntynyt alunperin mieheksi vai naiseksi?

Pakko kysyä, kun ihan outo nimi, ja monet näyttää niin samoilta (friikeiltä) nykyään, että eihän noista ota erkkikään selvää.

Toipumisia Elenalle, eniweis.

Vierailija
146/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jiitu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuli kirjoitti:

Mietipä sitä, jos työssäsi altistunut koronaan ja ihmisiä lähtee karanteeniin. Niin ROKOTTAMATON lähtee välittömästi. Muut tekevät sinun työsi.

No mutta vapaamatkustajiahan nuo rokottamattomat on muutenkin. Ei voi itse ottaa sitä päivän tai parin epämukavuutta mikä piikistä voi tulla, kun katsos muut rokottaa itsensä niin on sitten enemmän turvassa, mukamas. 

Ei vaan kaikki eivat ole menneet koronahullutukseen mukaan. Olen iloinen etta pelkuritvovat ottaneet rokotteen. Siita piti saada mielenrauhan, mutta ei se sitten riittanytkaan.

Rokote ei edelleen suoja kuin itseaan, 2kk verran pahimmilta muodoilta. Jos sitakaan. Nok nok

Rokotevastustajat eivät koskaan kykene faktoilla pelaamaan. Edelleenkään Suomessa ei yhtään alle 60-vuotiasta tuoplarokotettua ole joutunut teholle. Muutenkin tilastot ovat täysin valehtelemattomia. Tämä on rokottamattomien epidemia, mutt asilti heidän takia kärsii koko maa.

Tietenkaan, mun ei heita testata enaan :) se siita aukottomasta tilastosta.

Vierailija
147/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut ja rokottamattomat levittävät virusta aivan yhtä paljon. Tämä on fakta.

Vierailija
148/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän käsittääkseni maskeja ole vastustanut? Näyttänyt ainakin pitävän päällään.

Vierailija
149/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän käsittääkseni maskeja ole vastustanut? Näyttänyt ainakin pitävän päällään.

onko pitänyt myös kasvoillaan, päällään pitämisen lisäksi?

Vierailija
150/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tulee vielä paljon... Kukaan ei tiedä miksi jotkut nuoret ja perusterveetkin sairastuvat vakavasti.

Kyllä tiedetään. Ylipaino ja alhainen veren D-vitamiinitaso.

Ja sinä vielä uskot tähän?🤦🏻

Vierailija
151/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
152/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassu sana tuo maskivastustaja. Esim minä olen juuri sitä mutta en kiistä koronan haittoja ja olen ottanut rokotteet. Maskivastaisuus on perusteltua tässä vaiheessa kun tasan kaikki ottaa ne likaisina pikkutaskuista ja ties mistä hanskalokeroista ja kukaan ei käytä niitä oikein. Kaverini ihmetteli miksi maskiin muka ei voisi aivastaa.

Vierailija
153/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jiitu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuli kirjoitti:

Tietenkaan, mun ei heita testata enaan :) se siita aukottomasta tilastosta.

Kaikki sairaalaan joutuneet testataan, joten siinä suhteessa tilastot ovat aukottomat. 

Vierailija
154/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kannattanut vaan ne rokotteet hakea, niin varmasti olisi vähän helpommalla päässyt. Nuoret sairastaa yleensä ihan pikkuflunssana jos 2 rokotetta alla. Jos siis sairastuu ylipäänsä, vaikka deltasta tuleekin noita läpäisyinfektioita. 

Olikos jotain juttuja että ne jotka on ottanut fillereitä reagoi huonosti koronarokotteeseen.

Mitäs ovat allergisoineet itsensä niillä täyteaineilla, vierasaineita ja lisäaineita pysyvästi kehossa.

Idi oottimaista olla törröpusukalan näköinen.

Kalliimmat laadukkaammat täyteaineet ovat paremman luokan puhtaampaa hyaloronihappoa ja niitä käytetään ainakin sellaisilla klikikoilla jossa botox-luvat myös olemassa eli siitä tietää että klinikka on asiallinen ja Valvira valvoo.

Ne aineet otetaan aina sineteillä varustetuista laatikoista asiakkaan edessä.

Porukkaa silti, ja valitettavasti, suosinut jotain "takahuonetäyttömestojen" halpoja kiinalaisia täyteaineita jotka voivat sisältää muoveja, liimoja ym. Nehän saattaa reagoida huonosti rokotteen kanssa, sen lisäksi että saattavast tehdä naamasta ja huulista muhkuraisia, kieroja, kuoppaisia.

Mikä on botox luvat?

Botox on hermomyrkky ja käytetään sairaslassa sairauksien hoitoon ja pistoksen saa antaa vain erikoislääkäri esim. neurologi, toisin kuin näissä kauneussalongeissa, sen voi pistää vaikka Tiina Jylhä, jolla ei ole mitåän lääketiett.koulutusta tai osaamista.

Ei voi pistää kuka tahansa edes kauneusklinikoilla. Botox on lääkeaine ja sen pistämiseen ja ostamiseen tarvitsee luvat, lääkelisenssit jnw. Laki muuttui pari vuotta sitten, onneksi. Sen saa pistää vain terveydenhuollon ammattilainen kuten kirurgi, neurologi tai esteettisen kirurgiaan erikoistunut sairaanhoitaja kauneusklinikalla.

Jokainen voi ostella täyteaineita vaikka netistä ja pyytää jotain apu tai lähihoitajakaveria tai kosmetologia tai vaikka naapuria ruiskuttelemaan sitä leukaan, poskiin tai huuliin jos uskaltaa antaa. Ei ole lääkeaine ja ne jotka sitä usein pistävät, heillä ei minkäänlaista terveydenhuollon koulutusta ihmisen anatomiasta. Eikä heillä ole paikan päällä lääkäreitä eikä edes lääkeaineita jos joku saa pistoksesta allergiakohtauksen koska täyteaineet saattavat aiheuttaa niitä! Miettikää nyt, makaat pahimmassa tapauksessa jossain takahuonemestassa allergiakohtaus päällä ilman EpiPeniä, tai kuolio huulessa eikä ole ketään lääkkeineen auttamassa!

Tuohon tulee varmasti jokin laki Suomessakin, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa kuulemma on jo että niitä täyteaineiden ostamisia ja antamisia valvotaan.

Jos täytehoitoklinikoille jäi botox-luvat toissa vuonna, niin siitä tietää että klinikka on Valviran valvoma ja siellä on myös muut lääkeaineet ja vasta-aineet jos jotain sattuisi.

Vierailija
155/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hassu sana tuo maskivastustaja. Esim minä olen juuri sitä mutta en kiistä koronan haittoja ja olen ottanut rokotteet. Maskivastaisuus on perusteltua tässä vaiheessa kun tasan kaikki ottaa ne likaisina pikkutaskuista ja ties mistä hanskalokeroista ja kukaan ei käytä niitä oikein. Kaverini ihmetteli miksi maskiin muka ei voisi aivastaa.

mäkin olen maskivastustaja, vastustan kertiksiä. käytän itse kyllä ja oon rokotettu

mutta mikä helvetin pakko on viskata ne käytetyt maskit maahan, kadulle tai luontoon?

Vierailija
156/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rokottamattomat tulee sairastumaan koronaan

Vierailija
157/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu hänelle. Kausi 8, 12/15. Tuulan ja Miikan väliset kommunikaatiohaasteet iskevät jälleen vasten kasvoja ja tällä kertaa Miika haluaa tilanteelle lopullisen ratkaisun. Onko parin tarina tullut päätökseen? Venla ja Karl kipuilevat tunteidensa eritahtisuuden kanssa, mutta yrittävät löytää tapoja ymmärtää toisiaan. Niina ja Lari suuntaavat Himokselle Larin perheen kanssa, kun taas Henna ja Sami lähtevät autokaupoille.

Seuraava jakso lupaa tuollaista.

Vierailija
158/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko pitänyt myös kasvoillaan, päällään pitämisen lisäksi?

Älä viisastele, ymmärsit kysymyksen.

Vierailija
159/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä kyllä kuulee pelkoa, en silti toivo hänelle pahaa. Näissä tianteissa ihminen joko muuttaa katsontakantaansa mielipiteisiinsä, joka vaatii nöyrtymistä. Vaikea taitolaji meille monille muillekin. Tai pitää tiukasti kiinni näkökannastaan, joka harmillista, jos tiedoilla voisi vaikuttaa jonkun toisen mahdolliseen pelastumiseen.

Tsemppiä kuitenkin! 

Vierailija
160/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuli kirjoitti:

Nok Nok keksi joku adjektiivi, kuin pahvit! Se on niiiiin 80-lukulainen. Nok!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi