Maskivastustaja Elena Vikström joutunut koronan vuoksi sairalaaan
Kommentit (268)
Mikä juttu toi on että kuvaa naamaansa, silmät on kiinni ja ei sano mitään?
Helvetin urpon näköistä!
Eikö tuo ole se joka joskus vuosikausia sitten valitteli diagnosoimatonta syöpäänsä?
Mäkin olen maskivastainen ja sairastin koronan. Se maski ei meinaan suojannut koronalta. Miksi sitä turhaan käyttäisi? Ties mitä ongelmia tulee vuosien käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti maksaa oman hoitonsa.
Voi vi tun maksumuistuttelijat! Ymmärrätkö että niistä sairaalamaksut maksetaan vuosittain ja verojen muodossa jatkuvasti. Toiset vielä vakuustusten muodossa!
Ymmärrätkö sinä, että käytännössä yksikään työssäkäyvä ei maksa veroja niin paljon, että kattaisi edes etäisesti aiheuttamansa kustannukset, edes silloin kun ei tunge sairaalaan turhaan.
Hoitajia ei kai ole olemassa, ennen kuin rokottamaton (muuthan eivät sairastu) sairastuu koronaan, joutuu sen vuoksi sairaalaan (eli voittaa lotossa täysosuman) ja hoidettavaksi. Hoitajista ei ole kustannuksia, paitsi sitten, kun rokottamaton, HUOM. ROKOTTAMATON (huomasivatko varmasti nyt kaikki että kyseessä on ROKOTTAMATON?) joutuu sairaalahoitoon.
P.S. Voi kuinka minä rakastankaan tätä suomalaista mediaa (oksennus).
Vierailija kirjoitti:
Joo, Elena sitten kävi hierojalla ja vaikka missä, heti kun eristys päättyi, ja tietysti ilman maskia. Nyt korona-oireet on palanneet. Mikä ihme siinä on niin vaikeaa, että kun virallinen eristys päättyy, niin ei voida rauhassa odottaa muutamaa päivää, vaan heti sännätään suuna päänä ihmisten ilmoille (jos ei ole pakko mennä esim. töihin). Kun käyttäisi vähän järkeä, niin tajuasi että virallinen eristys ei sillä sekunnilla lopeta koronan tarttuvuutta ja odottelisi rauhassa, että on varmasti parantunut.
Jos eristys päättyy tänään, niin huomenna voit mennä ja liikkua täysin vapaasti, toki voit olla kotona vaikka vielä kuinka pitkään, jos haluat ja voit, itse en olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Elena sitten kävi hierojalla ja vaikka missä, heti kun eristys päättyi, ja tietysti ilman maskia. Nyt korona-oireet on palanneet. Mikä ihme siinä on niin vaikeaa, että kun virallinen eristys päättyy, niin ei voida rauhassa odottaa muutamaa päivää, vaan heti sännätään suuna päänä ihmisten ilmoille (jos ei ole pakko mennä esim. töihin). Kun käyttäisi vähän järkeä, niin tajuasi että virallinen eristys ei sillä sekunnilla lopeta koronan tarttuvuutta ja odottelisi rauhassa, että on varmasti parantunut.
Jos eristys päättyy tänään, niin huomenna voit mennä ja liikkua täysin vapaasti, toki voit olla kotona vaikka vielä kuinka pitkään, jos haluat ja voit, itse en olisi.
Miksi liikkuisit täysin vapaasti, jos riski muiden tartuttamiseen on olemassa? Kunhan itse saa elää vapaasti, muiden terveydellä ei niin väliä?
Ambulanssilla vielä