Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskivastustaja Elena Vikström joutunut koronan vuoksi sairalaaan

Vierailija
02.11.2021 |

Lähde: henkilön oma ig.

Kommentit (268)

Vierailija
161/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä oon kauan sitten jo saanut tarpeekseni tästä korona vouhotuksesta.

Nyt vielä tuli kumminkin tämä uusin juttu. KORONAPASSI

On se ihme jos ei enää edes ravintolaan pääse ilman passia. Tässä jaetaan nyt ihmiset kahteen eri ryhmään ja toiset ovat aivan eriarvoisessa asemassa. Tämähän on suora keino jolla yritetään pakottaa ihmisiä ottamaan rokote kun elämä yritetään tehdä muuten liian vaikeaksi.

Minä en aio tukea enkä kannattaa millään tavoin yhtäkään yritystä joka ottaa koronapassin käyttöön, olen kuullut että myös monilla muilla on sama linja. Katsotaampa miten kannattava liike on yrityksille ottaa käyttöön tämä ihmisiä eriarvoistava koronapassi."

Kyseisen henkilön facessa viimeisin päivitys. Hohhoijaa. 

No kuule älä kannata yhtään mitään yrityksiä. Minä puolestani käyn vain niissä, jotka passin vaatii niin tulee tasapaino😂

Vierailija
162/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tulee vielä paljon... Kukaan ei tiedä miksi jotkut nuoret ja perusterveetkin sairastuvat vakavasti.

Kyllä tiedetään. Ylipaino ja alhainen veren D-vitamiinitaso.

Monella on olleet vitamiinitasot kunnossa eikä ole ylipainoakaan. Mikäs itseoppinut tohtori Google se siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rokottamattomat tulee sairastumaan koronaan

Jep. Leviää yhtä tehokkaasti kuin vesirokko. Aika harva selviää aikuiseksi asti ilman vesirokkoa ja jos sitä ei ole jo sairastanut niin rokote on erittäin suositeltava siinä vaiheessa. 

Vierailija
164/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon norjalaisen sekopään aiheuttamassa ketjussa kuoli muuten muitakin, tuossa uutisessa vähän tarkemmin 

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbbd4cec-3688-4113-9424-bbd5d9c5a3c8

Vierailija
165/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleekohan ihmiset ollenkaan sitä että esim. 1 viikko teho-osastolla maksaa monta KYMMENTÄ tuhatta euroa. Ja ketkä nämä laskut maksaa? No veronmaksajat tietty! Voisko näille pistää laskun menemään suoraan ketkä jättävät rokotukset ottamatta.. Vois alkaa kiinnostaa rokotukset sen jälkeen..

Ylipainoisille myös läskivero. Kuluttaa niin pirusti terveydenhuoltoa kaikilla itse hankituilla sairauksilla.

Monen sairauden tai lääkityksen sivuvaikutuksena on painonnousu.

ohis

Vierailija
166/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hassu sana tuo maskivastustaja. Esim minä olen juuri sitä mutta en kiistä koronan haittoja ja olen ottanut rokotteet. Maskivastaisuus on perusteltua tässä vaiheessa kun tasan kaikki ottaa ne likaisina pikkutaskuista ja ties mistä hanskalokeroista ja kukaan ei käytä niitä oikein. Kaverini ihmetteli miksi maskiin muka ei voisi aivastaa.

Ei nyt sentään kaikki! Hyi helkutti! Suuri osa kyllä tekee noin, hämmästelen.

Vierailija
167/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä löydä mitään sairaala juttua tuolta. Löytääkö joku muu. Tissikuvia tuli ruydun täydeltä ja törröhuulia.

Instagram ja hakusanaksi elena vikström-kyllä löytyy

Vierailija
168/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään, mutta toivoin että olisi oikeasti kuollut pois tollanen muovijäte ja ihmisen irvikuva. Yhtä ruma päältä kuin sisältä.

Ei voi mitään, mutta kirjoituksesi perusteella et ole sinäkään järin kaunis ihminen sisältä.

Vierailija
169/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikströmin korona on lievä, eivät ottaneet edes hoitoon. Eli Elena sairastaa kuten valtaosa ihmisistä, normiflunssana. Get over it, hysteerikot, suurimmalle osalle korona tulee lievempänä kuin influenssa.

Tätä ketjua kun lukee, niin toivoo, että kaikki ne foliohattupuheet rokotehaitoista ovat totta, ja että se ”rokotetut sairastuvat fataalisti kolmessa vuodessa” -skenaario toteutuu.

Vastenmielinen ajatus elellä näin julmien ihmisten ympärillä.

Niin paljon täälläKIN on patoutunutta vihaa, jonka taustalla pelko siitä, että entäs jos rokote ei vapautakaan, eikä se teekään kuolemattomaksi?

Entä jos se rokottamaton marginaaliryhmä saakin immuniteetin ja kestää seuraavan pandemian paremmin, entä jos te sairastutte seuraavaan virukseen pahemmin, kun ette anna viruksen testata vastustuskykyä?

Otitte rokotteen, koska pelkäätte kuolemaa, ette siksi että pääsette baariin.

Jos kuolen koronaan rokottamattomana, joudan mennä, sillä selvästi kehoni ei kestä muuttuvaa maailmaa, ilmastokriisin myötä tulevia uusia epidemioita ja mikä pahinta:

Onko tämä maapallo mielekäs paikka elää enää kenellekään, jos ympärillä on tällaista vihaa ja soihtujahtia, mitä tämä ketju antaa ymmärtää?

Itse et ole yhtään julma toivoessasi rokotetuille ihmisille terveysongelmia? Häpeäisit.

Vierailija
170/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vikströmin korona on lievä, eivät ottaneet edes hoitoon. Eli Elena sairastaa kuten valtaosa ihmisistä, normiflunssana. Get over it, hysteerikot, suurimmalle osalle korona tulee lievempänä kuin influenssa.

Tätä ketjua kun lukee, niin toivoo, että kaikki ne foliohattupuheet rokotehaitoista ovat totta, ja että se ”rokotetut sairastuvat fataalisti kolmessa vuodessa” -skenaario toteutuu.

Vastenmielinen ajatus elellä näin julmien ihmisten ympärillä.

Niin paljon täälläKIN on patoutunutta vihaa, jonka taustalla pelko siitä, että entäs jos rokote ei vapautakaan, eikä se teekään kuolemattomaksi?

Entä jos se rokottamaton marginaaliryhmä saakin immuniteetin ja kestää seuraavan pandemian paremmin, entä jos te sairastutte seuraavaan virukseen pahemmin, kun ette anna viruksen testata vastustuskykyä?

Otitte rokotteen, koska pelkäätte kuolemaa, ette siksi että pääsette baariin.

Jos kuolen koronaan rokottamattomana, joudan mennä, sillä selvästi kehoni ei kestä muuttuvaa maailmaa, ilmastokriisin myötä tulevia uusia epidemioita ja mikä pahinta:

Onko tämä maapallo mielekäs paikka elää enää kenellekään, jos ympärillä on tällaista vihaa ja soihtujahtia, mitä tämä ketju antaa ymmärtää?

Samaa mieltä kaikesta, hyvin summattu!

Mutta täytyy lisätä, että itse olen jokseenkin vahingoniloinen ja riemuissani, mitä enemmän näitä vihaposteja luen: ei näköjään tuo onnea, luottoa omaan terveyteen  eikä paranna p a s k a n elämän katkeroittamaa sydäntä tuo koronarokote :D 

Sun viestin perusteella ei se rokottamattomuuskaan noita tuo.

Vierailija
171/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapassia pitää laajentaa. Ei ole oikein että rokottamattomat tukkivat sairaalat. Kahdesti rokotetuista alle 60-vuotiaista yksikään ei ole toistaiseksi joutunut teholle suomessa. 

Suomessa on ollut 2.11. sairaalahoidossa (perusterveydenhuolto ja erikoissairaanhoito) yhteensä 197 potilasta. Tehohoidossa koronapotilaita 29 kpl.

Vaikka noista kaikki olisivat rokottamattomia, ei voi puhua sairaaloiden tukkimisesta. Silti nimen omaan tätä retoriikkaa tällä hetkellä rokottamattomia vastaan käytetään, kun ei muuta keksitä.

https://experience.arcgis.com/experience/d40b2aaf08be4b9c8ec38de30b714f…

Joo, eivät tuki sairaala- ja tehopaikkoja ja niitä hoitopaikkoja on helppo luoda vaikka tuhat lisää, jos tarjastelee vain vuodepaikkoja, vaan kysymys on hoitohenkilökunnasta, lääkäreistä ja hoitajista, jotka ovat muusta hoitotyöstä pois esim. leikkaussalista, syöpähoidosta jne.

Koronan sairaalahoito sitoo terv.huollon henkilökuntaa tuplasti, jos vertaa normaalihoitoon, kun suoja- ja varotoimet, desifioinnit vie aikaa, joita ei tarvitse normaali hoitotyössä. Jo pelkät suojavarusteiden pukeutuminen vie helposti työajasta tunnin, jopa yli, kun lääkärit ja hoitavat pitävät lakisääteiset tauot tai käyvät wc.ssä.

Lisäksi ongelmana on leikkausten ja toimenpiteiden siirto.

Vierailija
172/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääköhän ihmiset kuinka pahasti heillä on päässään vikaa, kun toivoo jollekkin tuntemattomalle vakavaa tautia ja kuolemaa? Toivon todella, että nämä hörhöt ovat älynneet jättää edes lisääntymättä. Tuollaisia geenejä ei kannata pistää jakoon. Onhan sitä toki uutisoitu kuinka mt-ongelmat on lisääntynyt, mutta kyllä yllättää, että näin rajusti.

Samaa mieltä. Itse olen kärsinyt koronasta todella paljon. Minulla on vakava sairaus ja pitäisi päästä leikkaukseen, jota on siirretty lukuisia kertoja koronan aiheuttaman terveydenhuollon kuormituksen vuoksi. Eihän se hyvältä tunnu, mutta en koskaan toivoisi pahaa muille.

Vierailija
173/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat pyytävät kuolinvuoteellaan rokotusta :D

Vierailija
174/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihme jos ei enää edes ravintolaan pääse ilman passia. Tässä jaetaan nyt ihmiset kahteen eri ryhmään ja toiset ovat aivan eriarvoisessa asemassa. Tämähän on suora keino jolla yritetään pakottaa ihmisiä ottamaan rokote kun elämä yritetään tehdä muuten liian vaikeaksi.

Minä en aio tukea enkä kannattaa millään tavoin yhtäkään yritystä joka ottaa koronapassin käyttöön, olen kuullut että myös monilla muilla on sama linja. Katsotaampa miten kannattava liike on yrityksille ottaa käyttöön tämä ihmisiä eriarvoistava koronapassi."

Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät voi ottaa yhtä, tai toista rokotetta? Riski on liian suuri. Koulussa ja töissä on kuitenkin käytävä. Riskiryhmiin kuuluvilla rokotteiden teho voi myös jäädä minimaaliseksi. Riskiryhmään kuuluvia on myös lapsissa ja nuorissa. Joiden täytyy käydä koulua tai töissä.

Ryhmä joka ei voi ottaa rokotetta lääketiett.syistä on vain 1% luokkaa kaikista kansalaisista ja yleensä he ovat jo sairaalahoidossa ja juuri heidän takiaan muiden pitäisi ottaa rokote 100%, ettei Suomeen tulisi Latvian tilannetta, jossa lääkärit joutuvat valitsemaan, jopa nuorista ja perusterveistä, ketä hoidetaan ja ketä ei ja kenellä on mahdollisuus jäädä henkiin hoidon jälkeen.

Ketkä kuuluvat tähän ryhmään?

Vierailija
175/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni kuolee sen takia, kun eivät pääse leikkauksiin yms, kun ROKOTTAMATTOMAT täyttävät sairaalan vuodeosastot ja teho-osaston!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääköhän ihmiset kuinka pahasti heillä on päässään vikaa, kun toivoo jollekkin tuntemattomalle vakavaa tautia ja kuolemaa? Toivon todella, että nämä hörhöt ovat älynneet jättää edes lisääntymättä. Tuollaisia geenejä ei kannata pistää jakoon. Onhan sitä toki uutisoitu kuinka mt-ongelmat on lisääntynyt, mutta kyllä yllättää, että näin rajusti.

Vierailija
176/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, enta sitten. Sillahan on lievat oireet. Vasymysta vaan.

Ihan hyva kun ei ottanut rokotteita, ois muuten ruumishuoneella.

Rokotteet ja tayteaineet eivat sovi yhteen. Moni on halvaantunut sen vuoksi.

Ootte te yks hysteerikkojen joukkio. Eiko teita haveta!?! Vai pitaa ottaa riskipiikki niiden vuoski jotka ovat jo sairaalassa yksi jalka haudassa?

Luetteko ikina tekstejanne ennen kuin painatte laheta nappia?

Luetko itse?

Vierailija
177/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa, jonka mielestä on hieman ristiriitaista, että rokotevastainen on täyttänyt kehonsa kaiken maailman muoveilla ja silikoneilla 🤔

Vierailija
178/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Itse olen kärsinyt koronasta todella paljon. Minulla on vakava sairaus ja pitäisi päästä leikkaukseen, jota on siirretty lukuisia kertoja koronan aiheuttaman terveydenhuollon kuormituksen vuoksi. Eihän se hyvältä tunnu, mutta en koskaan toivoisi pahaa muille.

Jep, tiedän myös itse ihmisiä joilta peruuntunut leikkaus. Täällä pk-seudulla korona on kuormittanut ihan todella paljon terveydenhuoltoa koko epidemian ajan. 

Vierailija
179/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hassu sana tuo maskivastustaja. Esim minä olen juuri sitä mutta en kiistä koronan haittoja ja olen ottanut rokotteet. Maskivastaisuus on perusteltua tässä vaiheessa kun tasan kaikki ottaa ne likaisina pikkutaskuista ja ties mistä hanskalokeroista ja kukaan ei käytä niitä oikein. Kaverini ihmetteli miksi maskiin muka ei voisi aivastaa.

Tasan kaikki ja kukaan? Itse ainakin käytän maskia oikein ja tiedän muitakin. Ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
180/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät voi ottaa yhtä, tai toista rokotetta? Riski on liian suuri. Koulussa ja töissä on kuitenkin käytävä. Riskiryhmiin kuuluvilla rokotteiden teho voi myös jäädä minimaaliseksi. Riskiryhmään kuuluvia on myös lapsissa ja nuorissa. Joiden täytyy käydä koulua tai töissä.

Ryhmä joka ei voi ottaa rokotetta lääketiett.syistä on vain 1% luokkaa kaikista kansalaisista ja yleensä he ovat jo sairaalahoidossa ja juuri heidän takiaan muiden pitäisi ottaa rokote 100%, ettei Suomeen tulisi Latvian tilannetta, jossa lääkärit joutuvat valitsemaan, jopa nuorista ja perusterveistä, ketä hoidetaan ja ketä ei ja kenellä on mahdollisuus jäädä henkiin hoidon jälkeen.

Ketkä kuuluvat tähän ryhmään?

Jotkut autoimmuunisairaudet, kesken olevat syöpähoidot, saattohoito, niin vanha ja heiveröinen ettei kestäisi enää edes rokotetta jne. Ja sitten on tietysti myös riskiryhmiin kuuluvia lapsia jotka alle 12-v eivätkä siksi voi saada vielä rokotetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän