Maskivastustaja Elena Vikström joutunut koronan vuoksi sairalaaan
Kommentit (268)
Apuli kirjoitti:
Mietipä sitä, jos työssäsi altistunut koronaan ja ihmisiä lähtee karanteeniin. Niin ROKOTTAMATON lähtee välittömästi. Muut tekevät sinun työsi.
Mahtaa hävettää lojuu kotona vain itsepäisyytesi vuoksi.
mitäpä sitä häpeämään. Raskasta on elämä, jos kaikkea häpee. Enemmän sitä on turhapäiväsiä saikuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä oon kauan sitten jo saanut tarpeekseni tästä korona vouhotuksesta.
Nyt vielä tuli kumminkin tämä uusin juttu. KORONAPASSI
On se ihme jos ei enää edes ravintolaan pääse ilman passia. Tässä jaetaan nyt ihmiset kahteen eri ryhmään ja toiset ovat aivan eriarvoisessa asemassa. Tämähän on suora keino jolla yritetään pakottaa ihmisiä ottamaan rokote kun elämä yritetään tehdä muuten liian vaikeaksi.
Minä en aio tukea enkä kannattaa millään tavoin yhtäkään yritystä joka ottaa koronapassin käyttöön, olen kuullut että myös monilla muilla on sama linja. Katsotaampa miten kannattava liike on yrityksille ottaa käyttöön tämä ihmisiä eriarvoistava koronapassi."
Kyseisen henkilön facessa viimeisin päivitys. Hohhoijaa.
Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät voi ottaa yhtä, tai toista rokotetta? Riski on liian suuri. Koulussa ja töissä on kuitenkin käytävä. Riskiryhmiin kuuluvilla rokotteiden teho voi myös jäädä minimaaliseksi. Riskiryhmään kuuluvia on myös lapsissa ja nuorissa. Joiden täytyy käydä koulua tai töissä.
Ryhmä joka ei voi ottaa rokotetta lääketiett.syistä on vain 1% luokkaa kaikista kansalaisista ja yleensä he ovat jo sairaalahoidossa ja juuri heidän takiaan muiden pitäisi ottaa rokote 100%, ettei Suomeen tulisi Latvian tilannetta, jossa lääkärit joutuvat valitsemaan, jopa nuorista ja perusterveistä, ketä hoidetaan ja ketä ei ja kenellä on mahdollisuus jäädä henkiin hoidon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko kannattanut vaan ne rokotteet hakea, niin varmasti olisi vähän helpommalla päässyt. Nuoret sairastaa yleensä ihan pikkuflunssana jos 2 rokotetta alla. Jos siis sairastuu ylipäänsä, vaikka deltasta tuleekin noita läpäisyinfektioita.
Olikos jotain juttuja että ne jotka on ottanut fillereitä reagoi huonosti koronarokotteeseen.
Mitäs ovat allergisoineet itsensä niillä täyteaineilla, vierasaineita ja lisäaineita pysyvästi kehossa.
Idi oottimaista olla törröpusukalan näköinen.Kalliimmat laadukkaammat täyteaineet ovat paremman luokan puhtaampaa hyaloronihappoa ja niitä käytetään ainakin sellaisilla klikikoilla jossa botox-luvat myös olemassa eli siitä tietää että klinikka on asiallinen ja Valvira valvoo.
Ne aineet otetaan aina sineteillä varustetuista laatikoista asiakkaan edessä.
Porukkaa silti, ja valitettavasti, suosinut jotain "takahuonetäyttömestojen" halpoja kiinalaisia täyteaineita jotka voivat sisältää muoveja, liimoja ym. Nehän saattaa reagoida huonosti rokotteen kanssa, sen lisäksi että saattavast tehdä naamasta ja huulista muhkuraisia, kieroja, kuoppaisia.
Mikä on botox luvat?
Botox on hermomyrkky ja käytetään sairaslassa sairauksien hoitoon ja pistoksen saa antaa vain erikoislääkäri esim. neurologi, toisin kuin näissä kauneussalongeissa, sen voi pistää vaikka Tiina Jylhä, jolla ei ole mitåän lääketiett.koulutusta tai osaamista.
Apuli kirjoitti:
Mietipä sitä, jos työssäsi altistunut koronaan ja ihmisiä lähtee karanteeniin. Niin ROKOTTAMATON lähtee välittömästi. Muut tekevät sinun työsi.
Mietipä työnantajaa kun puolen vuoden
välein porukka on sairaslomalla piikin haittojen vuoksi. Itse olin molempien jälkeen 4 päivää ja niin oli moni muukin
Apuli kirjoitti:
Muut saa jäädä riskillä tartuttamaan muita ihan luvan kanssa
Niin, enta sitten. Sillahan on lievat oireet. Vasymysta vaan.
Ihan hyva kun ei ottanut rokotteita, ois muuten ruumishuoneella.
Rokotteet ja tayteaineet eivat sovi yhteen. Moni on halvaantunut sen vuoksi.
Ootte te yks hysteerikkojen joukkio. Eiko teita haveta!?! Vai pitaa ottaa riskipiikki niiden vuoski jotka ovat jo sairaalassa yksi jalka haudassa?
Luetteko ikina tekstejanne ennen kuin painatte laheta nappia?
Vierailija kirjoitti:
Apuli kirjoitti:
Mahtaa hävettää lojuu kotona vain itsepäisyytesi vuoksi.mitäpä sitä häpeämään. Raskasta on elämä, jos kaikkea häpee. Enemmän sitä on turhapäiväsiä saikuttajia.
Tämä on niin totta. Monella häpeä vaikuttaa elämään ihan liikaa. Asioita tehdään jottei joudu häpeän alaiseksi. Vaikka kyllä muakin hävettäis olla pois rokotehaittojen vuoksi kun itse mennyt tietoisesti sen rokotteen ottamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole sairaalassa. Kävi päivystyksessä, ihan eri asia.
Miksi meni päivystykseen pikkunuhan takia?
Miksi minun pitäisi tietää, että miksi hän meni päivystykseen? Tarinasta voisi rivien välistä olettaa, että sairaalasta annettiin ohje käydä. Joskus joku tauti voi vaatia antibiootit ja ne saa päivystyksestä, vaikka tauti ei mikään tappava olisikaan.
Ei sinne päivystysjonoon ihan lievistä oireista oteta. Eli joko on liioitellut huomattavasti oireita tai sitten on oikeasti pahat oireet.
Kipu ja oireet on suhteellisia. Olen käynyt monta kertaa päivystyksessä. Koskaan en turhaan, mutta ei se päivystykseen meno tarkoita automaattisesti mitään vakavaa tautimuotoa. Osalla ihmisistä vaan on matala kipukynnys, joten hirveän helposti ajatellaan, että nyt on vakava tauti kyseessä. Voi olla vaikka kivulias angiina, johon tarvitsee lääkkeet. Se on sitten taas yksilöstä kiinni, että ajatteleeko kyseessä olevan pahat oireet vai ei.
OT, angiina voi olla kivuliaan lisäksi vaarallinen. Tulehdusarvot nousevat helposti pilviin.
”Pääsin” itse päivystysjonon ohi suoraan tarkkailuun ja tiputukseen, kun kurkkuni turposi niin kiinni, etten enää voinut kunnolla hengittää. Silti lopulta angiinani oli niin ”lievä”, etten tarvinnut suonensisäistä antibioottia, vaan pääsin kotiin vanhan kunnon penisilliinikuurin kanssa.
Menkää sinne päivystykseen, älkää jääkö arpomaan mitään kipukynnysjuttuja.
Tottakai voi olla. Olen sairastanut kymmeniä angiinoita elämäni aikana. Ihan myös sairaalahoidossa tipassa, koska kurkku oli niin ummessa, ettei sieltä edes läpi mennyt mitään, saatikka että sitä lääkettä olisi edes pystynyt nielemään. Tämä nyt olikin ainoa kerta, kun näin huonosti kävi. Muulloin selvinnyt sillä antibiootilla, joka haetaan sieltä päivystyksestä. Monesti myös esimerkiksi saikkulaput haetaan päivystyksestä, vaikka tilanne ei olisi "vakava". Nythän on kyse vain siitä, että osa haluaisi Elenan kärsivän vaikean koronan ja siksi näitä juttuja keksitään...
Miten noin monta? itsellä ollut vain yhden kerran. eikö nielurisojasi ole vielä leikattu kun noin useasti saat ja onko lähipiirisi testattu että eivät ole jatkuvasti oireettomia kantajia tuolle angiinalle ja tartuta sinua jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Apuli kirjoitti:
Mahtaa hävettää lojuu kotona vain itsepäisyytesi vuoksi.Mietipä työnantajaa kun puolen vuoden
välein porukka on sairaslomalla piikin haittojen vuoksi. Itse olin molempien jälkeen 4 päivää ja niin oli moni muukin
Ei nyt niin moni kuitenkaan, että sillä olisi merkitystä. Meidän työpaikalla ei ollut esim. kukaan poissa, enkä edes tunne ketään, joka olisi joutunut saikuttamaan rokotteen takia. Sen sijaan tunnen monia, jotka ovat joutuneet karanteenin takia olemaan töistä poissa, näitä oli enemmän tietysti silloin, kun kenelläkään ei vielä rokotuksia ollut.
Työnantajalle on ihan eri asia vielä sekin, että joku saikuttaa rokotteen takia 4 päivää, koronatartunnan takia saikkua tulee vähiontään viikko, usein paljon enemmän, jopa kuukausi ja pahassa tapauksessa pidempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi tietää, että miksi hän meni päivystykseen? Tarinasta voisi rivien välistä olettaa, että sairaalasta annettiin ohje käydä. Joskus joku tauti voi vaatia antibiootit ja ne saa päivystyksestä, vaikka tauti ei mikään tappava olisikaan.
Ei sinne päivystysjonoon ihan lievistä oireista oteta. Eli joko on liioitellut huomattavasti oireita tai sitten on oikeasti pahat oireet.
Kipu ja oireet on suhteellisia. Olen käynyt monta kertaa päivystyksessä. Koskaan en turhaan, mutta ei se päivystykseen meno tarkoita automaattisesti mitään vakavaa tautimuotoa. Osalla ihmisistä vaan on matala kipukynnys, joten hirveän helposti ajatellaan, että nyt on vakava tauti kyseessä. Voi olla vaikka kivulias angiina, johon tarvitsee lääkkeet. Se on sitten taas yksilöstä kiinni, että ajatteleeko kyseessä olevan pahat oireet vai ei.
OT, angiina voi olla kivuliaan lisäksi vaarallinen. Tulehdusarvot nousevat helposti pilviin.
”Pääsin” itse päivystysjonon ohi suoraan tarkkailuun ja tiputukseen, kun kurkkuni turposi niin kiinni, etten enää voinut kunnolla hengittää. Silti lopulta angiinani oli niin ”lievä”, etten tarvinnut suonensisäistä antibioottia, vaan pääsin kotiin vanhan kunnon penisilliinikuurin kanssa.
Tottakai voi olla. Olen sairastanut kymmeniä angiinoita elämäni aikana. Ihan myös sairaalahoidossa tipassa, koska kurkku oli niin ummessa, ettei sieltä edes läpi mennyt mitään, saatikka että sitä lääkettä olisi edes pystynyt nielemään. Tämä nyt olikin ainoa kerta, kun näin huonosti kävi. Muulloin selvinnyt sillä antibiootilla, joka haetaan sieltä päivystyksestä. Monesti myös esimerkiksi saikkulaput haetaan päivystyksestä, vaikka tilanne ei olisi "vakava". Nythän on kyse vain siitä, että osa haluaisi Elenan kärsivän vaikean koronan ja siksi näitä juttuja keksitään...
Miten noin monta? itsellä ollut vain yhden kerran. eikö nielurisojasi ole vielä leikattu kun noin useasti saat ja onko lähipiirisi testattu että eivät ole jatkuvasti oireettomia kantajia tuolle angiinalle ja tartuta sinua jatkuvasti?
Tai sitten nielurisoissa on jo krooninen tulehdus, joka pullahtelee pahemmaksi ajoittain. Mun systerillä oli sellainen tilanne ja häneltä sitten nielurisat poistettiinkin. Loppui sairastelu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuli kirjoitti:
Mahtaa hävettää lojuu kotona vain itsepäisyytesi vuoksi.Mietipä työnantajaa kun puolen vuoden
välein porukka on sairaslomalla piikin haittojen vuoksi. Itse olin molempien jälkeen 4 päivää ja niin oli moni muukinEi nyt niin moni kuitenkaan, että sillä olisi merkitystä. Meidän työpaikalla ei ollut esim. kukaan poissa, enkä edes tunne ketään, joka olisi joutunut saikuttamaan rokotteen takia. Sen sijaan tunnen monia, jotka ovat joutuneet karanteenin takia olemaan töistä poissa, näitä oli enemmän tietysti silloin, kun kenelläkään ei vielä rokotuksia ollut.
Työnantajalle on ihan eri asia vielä sekin, että joku saikuttaa rokotteen takia 4 päivää, koronatartunnan takia saikkua tulee vähiontään viikko, usein paljon enemmän, jopa kuukausi ja pahassa tapauksessa pidempäänkin.
Tai pahimmassa tapauksessa koko henkilökunta joutuu karanteeniin yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, enta sitten. Sillahan on lievat oireet. Vasymysta vaan.
Ihan hyva kun ei ottanut rokotteita, ois muuten ruumishuoneella.
Rokotteet ja tayteaineet eivat sovi yhteen. Moni on halvaantunut sen vuoksi.Ootte te yks hysteerikkojen joukkio. Eiko teita haveta!?! Vai pitaa ottaa riskipiikki niiden vuoski jotka ovat jo sairaalassa yksi jalka haudassa?
Luetteko ikina tekstejanne ennen kuin painatte laheta nappia?
Siksiköhän Johanna Tukiainenkaan ei uskalla rokotusta ottaa pohjimmiltaan. Verhoaa sen sitten pedon merkiksi, ettei tarvitse sanoa, että pelottaa, kun on fyllingit huulissa.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Apuli kirjoitti:
Mietipä työnantajaa kun yhtäkkiä koko hommat menee täysin seis, joku altistanut koko työryhmän ja porukkaa joutuu niin eristykseen kuin karanteeniin. Tällaisia tilanteita oli lukuisia ennen koronaa. Esimerkiksi tuossa vieressäni olleessa työmaalla oli pitkät tartuntaketjut, hommat oli seis monta viikkoa. Onko se sitten halpaa?
Apuli kirjoitti:
No mutta vapaamatkustajiahan nuo rokottamattomat on muutenkin. Ei voi itse ottaa sitä päivän tai parin epämukavuutta mikä piikistä voi tulla, kun katsos muut rokottaa itsensä niin on sitten enemmän turvassa, mukamas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti vie nyt jonkun syöpäsairaan paikan.
Jos tämä syöpäsairas on vaikka tupakoinnillaan saanut keuhkosyövän, niin millä logiikalla hän on Elenaa oikeutetumpi hoitoon?
Tupakkaan syntyy addiktio. Lihavuuskaan ei ole joidenkin mielipiteistä huolimatta niin yksinkertainen asia kuin luulisi. Addiktio on sairaus ja sinusta on ihan ok verrata sitä että toinen on sairas ja toinen ei vain tahdo ottaa rokotusta jolla koronan estäisi? Oikeastiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti johtuu nielurisojen koosta. Mutta nämä angiinat ovat siis olleet koko elämän ajalta. Miksi ei lapsena leikattu, sitä en tiedä. Aikuisiällä tuli niin monta kerta putkeen, että seuraavasta olisi leikattu (täällä kriteeri 4 tulehdusta puolen vuoden aikana, usein leikataan kolmen tulehduksen jälkeen) Nyt en ole sairastanut useaan vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleekohan ihmiset ollenkaan sitä että esim. 1 viikko teho-osastolla maksaa monta KYMMENTÄ tuhatta euroa. Ja ketkä nämä laskut maksaa? No veronmaksajat tietty! Voisko näille pistää laskun menemään suoraan ketkä jättävät rokotukset ottamatta.. Vois alkaa kiinnostaa rokotukset sen jälkeen..
Ylipainoisille myös läskivero. Kuluttaa niin pirusti terveydenhuoltoa kaikilla itse hankituilla sairauksilla.
lihavat ostaa jo enemmän ruokaa, eli maksaa niistä enemmän
samoin isot vaatteet on kalliimpia, kuin pienet
Vierailija kirjoitti:
Norjan pahin koronakriitikkohan kuoli koronaan... ei riittänyt munaa lähteä sairaalaan, mielummin kuoli kotiinsa. Toki säästi terveydenhuollon resursseja siinä. Mutta harva on oikeasti tositilanteessa valmis kuolemaan ideologiansa vuoksi.
Jos tuo on totta, niin kumarran syvästi kunnioittaen. Siinä on ollut henkilöllä selkärankaa.
Vierailija kirjoitti:
Apuli kirjoitti:
Mahtaa hävettää lojuu kotona vain itsepäisyytesi vuoksi.No mutta vapaamatkustajiahan nuo rokottamattomat on muutenkin. Ei voi itse ottaa sitä päivän tai parin epämukavuutta mikä piikistä voi tulla, kun katsos muut rokottaa itsensä niin on sitten enemmän turvassa, mukamas.
Ei vaan kaikki eivat ole menneet koronahullutukseen mukaan. Olen iloinen etta pelkuritvovat ottaneet rokotteen. Siita piti saada mielenrauhan, mutta ei se sitten riittanytkaan.
Rokote ei edelleen suoja kuin itseaan, 2kk verran pahimmilta muodoilta. Jos sitakaan. Nok nok
Heratys pahvit! Kuten peikko sanoi aikoinaan.