Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskivastustaja Elena Vikström joutunut koronan vuoksi sairalaaan

Vierailija
02.11.2021 |

Lähde: henkilön oma ig.

Kommentit (268)

Vierailija
181/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän hassu sana tuo maskivastustaja. Esim minä olen juuri sitä mutta en kiistä koronan haittoja ja olen ottanut rokotteet. Maskivastaisuus on perusteltua tässä vaiheessa kun tasan kaikki ottaa ne likaisina pikkutaskuista ja ties mistä hanskalokeroista ja kukaan ei käytä niitä oikein. Kaverini ihmetteli miksi maskiin muka ei voisi aivastaa.

mäkin olen maskivastustaja, vastustan kertiksiä. käytän itse kyllä ja oon rokotettu

mutta mikä helvetin pakko on viskata ne käytetyt maskit maahan, kadulle tai luontoon?

En tiedä, sillä minä pistän maskit kyllä roskikseen. Miksi ihmiset ylipäätänsä roskaavat?

Vierailija
182/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä oon kauan sitten jo saanut tarpeekseni tästä korona vouhotuksesta.

Nyt vielä tuli kumminkin tämä uusin juttu. KORONAPASSI

On se ihme jos ei enää edes ravintolaan pääse ilman passia. Tässä jaetaan nyt ihmiset kahteen eri ryhmään ja toiset ovat aivan eriarvoisessa asemassa. Tämähän on suora keino jolla yritetään pakottaa ihmisiä ottamaan rokote kun elämä yritetään tehdä muuten liian vaikeaksi.

Minä en aio tukea enkä kannattaa millään tavoin yhtäkään yritystä joka ottaa koronapassin käyttöön, olen kuullut että myös monilla muilla on sama linja. Katsotaampa miten kannattava liike on yrityksille ottaa käyttöön tämä ihmisiä eriarvoistava koronapassi."

Kyseisen henkilön facessa viimeisin päivitys. Hohhoijaa. 

Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät voi ottaa yhtä, tai toista rokotetta? Riski on liian suuri. Koulussa ja töissä on kuitenkin käytävä. Riskiryhmiin kuuluvilla rokotteiden teho voi myös jäädä minimaaliseksi. Riskiryhmään kuuluvia on myös lapsissa ja nuorissa. Joiden täytyy käydä koulua tai töissä.

Ryhmä joka ei voi ottaa rokotetta lääketiett.syistä on vain 1% luokkaa kaikista kansalaisista ja yleensä he ovat jo sairaalahoidossa ja juuri heidän takiaan muiden pitäisi ottaa rokote 100%, ettei Suomeen tulisi Latvian tilannetta, jossa lääkärit joutuvat valitsemaan, jopa nuorista ja perusterveistä, ketä hoidetaan ja ketä ei ja kenellä on mahdollisuus jäädä henkiin hoidon jälkeen.

Ketkä kuuluvat tähän ryhmään?

Jotkut autoimmuunisairaudet, kesken olevat syöpähoidot, saattohoito, niin vanha ja heiveröinen ettei kestäisi enää edes rokotetta jne. Ja sitten on tietysti myös riskiryhmiin kuuluvia lapsia jotka alle 12-v eivätkä siksi voi saada vielä rokotetta. 

Kiitos vastauksesta. Osaatko sanoa tarkemmin noista autoimmuunisairauksista? Olen kyllä yllättynyt, että tuo prosentti on noin pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihme jos ei enää edes ravintolaan pääse ilman passia. Tässä jaetaan nyt ihmiset kahteen eri ryhmään ja toiset ovat aivan eriarvoisessa asemassa. Tämähän on suora keino jolla yritetään pakottaa ihmisiä ottamaan rokote kun elämä yritetään tehdä muuten liian vaikeaksi.

Minä en aio tukea enkä kannattaa millään tavoin yhtäkään yritystä joka ottaa koronapassin käyttöön, olen kuullut että myös monilla muilla on sama linja. Katsotaampa miten kannattava liike on yrityksille ottaa käyttöön tämä ihmisiä eriarvoistava koronapassi."

Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät voi ottaa yhtä, tai toista rokotetta? Riski on liian suuri. Koulussa ja töissä on kuitenkin käytävä. Riskiryhmiin kuuluvilla rokotteiden teho voi myös jäädä minimaaliseksi. Riskiryhmään kuuluvia on myös lapsissa ja nuorissa. Joiden täytyy käydä koulua tai töissä.

Ryhmä joka ei voi ottaa rokotetta lääketiett.syistä on vain 1% luokkaa kaikista kansalaisista ja yleensä he ovat jo sairaalahoidossa ja juuri heidän takiaan muiden pitäisi ottaa rokote 100%, ettei Suomeen tulisi Latvian tilannetta, jossa lääkärit joutuvat valitsemaan, jopa nuorista ja perusterveistä, ketä hoidetaan ja ketä ei ja kenellä on mahdollisuus jäädä henkiin hoidon jälkeen.

Jotkut autoimmuunisairaudet, kesken olevat syöpähoidot, saattohoito, niin vanha ja heiveröinen ettei kestäisi enää edes rokotetta jne. Ja sitten on tietysti myös riskiryhmiin kuuluvia lapsia jotka alle 12-v eivätkä siksi voi saada vielä rokotetta. 

Lisäisin tähän pahat allergiat. Ystäväni ei saanuy rokotetta, koska oli sairastanut sinustromboosin.

Vierailija
184/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä voikaan kannattaa etkä tukea kun sinua ei huolita asiakkaaksi.

Vierailija
185/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole sairaalassa. Kävi päivystyksessä, ihan eri asia. 

Miksi meni päivystykseen pikkunuhan takia?

Sairaalassahan se päivystyskin on. Niinpä niin, miksi meni pikkunuhan takia?

Vierailija
186/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeista ei ole mitään hyötyä koronan ehkäisyyn, joten miten Elenan maskittomuus liittyy hänen sairastumiseensa? Ja eikö niin ole sanottu, että maskilla suojaa itse muita (tuskin sitäkään) niin eihän sillä ainakaan itseään suojaa.

Vierailija
187/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämän, ja muista maskinvastustajista kertovien uutisten perusteella tuntuu siltä, että eniten maskeja vastustaa ulkonäkökeskeiset bimbot, joille kasvojen peittäminen on kauhistus.

Vierailija
188/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kannattanut vaan ne rokotteet hakea, niin varmasti olisi vähän helpommalla päässyt. Nuoret sairastaa yleensä ihan pikkuflunssana jos 2 rokotetta alla. Jos siis sairastuu ylipäänsä, vaikka deltasta tuleekin noita läpäisyinfektioita. 

Olikos jotain juttuja että ne jotka on ottanut fillereitä reagoi huonosti koronarokotteeseen.

Modernan rokotteesta taisi tulla, jos oli otettu vähän aikaa ennen rokotusta. Itselle ei tullut mitään Phfizerista, tosin välissä oli melkein vuosi.

Vierailija
189/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhalla isälläni on syöpä. On saanut molemmat rokotteet. Hyvän ystäväni vanhalle isälle annettiin koronarokotus ennen sydänleikkausta. Työkaverini sai vakavia oireita sikainfluenssarokotteesta ja joutui sairaalahoitoon. On ottanut nyt koronarokotteen. Koronarokotusten jälkeen oli varmuuden vuoksi 2 tuntia tarkkailussa. Ei mitään ongelmia.

Kuinka moni sairauteensa vetoava ei todellisuudessa ole asiasta edes lääkärinsä kanssa keskustellut vaan hörhöilee.

Vierailija
190/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskeista ei ole mitään hyötyä koronan ehkäisyyn, joten miten Elenan maskittomuus liittyy hänen sairastumiseensa? Ja eikö niin ole sanottu, että maskilla suojaa itse muita (tuskin sitäkään) niin eihän sillä ainakaan itseään suojaa.

Ziisös! Väitteesi ei pidä pätkääkään paikkaansa. Luepa kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia asiasta tältä vuodelta nyt ihan ensin ennen kuin munaat itsesi täydellisesti.

Vierailija
191/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut 10 päivää sitten risteilyllä ja nyt ollut 10 päivää sairaana. Eli risteilyllä tartuttavassa vaiheessa!

Vierailija
192/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hengityssuojilla voi....mitäs käytätte jotain maskeja.

Vierailija
193/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tulee vielä paljon... Kukaan ei tiedä miksi jotkut nuoret ja perusterveetkin sairastuvat vakavasti. Rokotteesta olisi iso apu ollut. 

Eihän nyt tietenkään omalle kohdalle voi noin osua, joten miksi ottaisi rokotteen? Näin ajattelee moni.

Sitten sairaalassa itketään, että saisiko rokotteen. Se on myöhäistä silloin.

Vierailija
194/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh jatkaa edelleen rokotevastaista kommentointia. Rokotetta ei oo kuulemma tutkittu tarpeeksi, mut silikoni kuitenkin ok. Siitäkin huolimatta, että joillakinhan se esim kapseloituu, aiheuttaa tulehduksia jne. Olis kiinnostavaa vertailla vähän tilastoja, että monelleko tulee silikonista komplikaatioita ja verrata sitä koronarokotteen aiheuttamiin komplikaatioihin. 

Vierailija
195/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhalla isälläni on syöpä. On saanut molemmat rokotteet. Hyvän ystäväni vanhalle isälle annettiin koronarokotus ennen sydänleikkausta. Työkaverini sai vakavia oireita sikainfluenssarokotteesta ja joutui sairaalahoitoon. On ottanut nyt koronarokotteen. Koronarokotusten jälkeen oli varmuuden vuoksi 2 tuntia tarkkailussa. Ei mitään ongelmia.

Kuinka moni sairauteensa vetoava ei todellisuudessa ole asiasta edes lääkärinsä kanssa keskustellut vaan hörhöilee.

Siis tiedän itse yhden autoimmuunisairaan jolle lääkäri EI suositellut rokotetta. Varsinkin syöpäpotilaat on olleet ihan ensimmäisten rokotettavien riskiryhmäläisten joukossa, siis ne jotka ovat voineet ottaa rokotteen. Osalla voi olla niin että rokotetta ei voi ottaa vielä, vaikkapa kantasoluhoidon vuoksi tai kunto ei kestä vaikka sytojen takia. Siksi kaikkien terveiden pitää hakea se rokote HETI, koska sillä suojataan muita. Kuunnelkaa aina lääketieteen asiantuntijoita. 

Uskon että oikeasti sairaat ovat kyllä keskimäärin hyvin kärryillä, miinus ne joilla äo vähäinen. 

Vierailija
196/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä meni päivystykseen? 

Vierailija
197/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjan pahin koronakriitikkohan kuoli koronaan... ei riittänyt munaa lähteä sairaalaan, mielummin kuoli kotiinsa. Toki säästi terveydenhuollon resursseja siinä. Mutta harva on oikeasti tositilanteessa valmis kuolemaan ideologiansa vuoksi. 

Periaatteen mies. Saisi olla samanlaisia kaikki muutkin denialistit. 

Vierailija
198/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä on kuollut valtavasti kovaäänisiä koronavastustajia. Näitä nimettiin kymmeniä Conspirituality-nimisessä podcastissa. 

Vierailija
199/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäkönen tää elena

Vierailija
200/268 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä on kuollut valtavasti kovaäänisiä koronavastustajia. Näitä nimettiin kymmeniä Conspirituality-nimisessä podcastissa. 

Eräänlaista evoluutiota tämäkin. Harmi vaan että moni noista öyhöistä on kuitenkin ehtinyt jo lisääntyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi