Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Realistisuus pariutumisessa

Vierailija
02.11.2021 |

Onko teillä realistinen käsitys omasta tasosta ja siitä minkälaisen kumppanin voisi saada?
Kuuntelin vähän aikaa sitten sitä kun todella lihava nainen harmitteli, että hänelle aloitteen tehnyt mies oli lihava.
Onko tämä nainen katsonut peiliin ja huomannut, että on itse todella lihava. Käsittämätöntä, että ei hyväksy toisella lihavuutta jos on itse lihava.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin lukemisen kun mainitsit "tason".

Eikö sinulla siis ole realistista käsitystä omasta tasostasi pariutumiskumppanina suhteessa muihin ihmisiin, vai eikö psyykesi kestä inhorealistisia termejä jotka kuvaavat ympäröivää todellisuutta ilman romanttisten fantasioiden linssejä?

Tiesitkö muuten, että ihmisen on mahdollista katsoa molempien linssien läpi samanaikaisesti, ihastuminen ja rakastuminen on ihan yhtä ihmeellisen tuntuista vaikka ymmärtääkin tasonsa?

-eri

Oletko ikinä pohtinut sitä mahdollisuutta, että entäpä jos mahdollisesti ei aivan välttämättä olisikaan ihan aina totta se, että jokaisella ihmisellä on oma absoluuttinen tasonsa, joka laittaa hänet täsmälleen oikeaan paikkaan maailman 7 miljardin ihmisen joukossa?

Höpö höpö. Pikemminkin olen vuodesta toiseen saanut hämmästyä siitä miten tasoteoria on niin järjestelmällinen jopa ulkomaalaisten naisten kanssa ulkomaisilla nettideittisivuilla.

Naiset väittävät, että eivät "usko tasoteoriaan", mutta kuitenkin noudattavat sitä millintarkasti.

Jokainen nainen tiedostaa oman tasonsa millintarkasti ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Pienetkin erot näkyvät naisen käytöksessä ja mielenkiinnon määrässä.

Karkeasti sanottuna niin että mitä hoikempi tai mitä nuorempi tai mitä nätimpi niin sitä vähemmän nainen voi kiinnostua ja toisinpäin. Tuo on puhdasta tasoteoriaa jonka käytäntö on opettanut, ei teoria vaan käytäntö.

No mikä sitten on ongelma? Olette kehittäneet teorian, joka selittää miten maailma toimii, ja se teoria toimii. Eikö nyt pitäisi olla nimenomaan tyytyväinen, ettei teoriaa tarvitse korjata?

Vierailija
42/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan jossain paikka, jossa voisi varmistua omasta tasostaan? - Olen itse huomannut, että ihmiset antavat  kullekin "tasolle" erilaisia painotuksia ja arvoja, joten "oman tason" objektiivinen arviointi on tai voi olla verraten hyvin vaikeaa.

Ja kun saisi edes lopullisen varmistuksen sille, että arvioidaanko 25- ja 65-vuotiaita miehiä samalla asteikolla. Eli eikö sillä ole mitään merkitystä, arvioiko kiinnostavuutta 22-vuotias Helmi vai 62-vuotias Maija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ja on ollut miehelle aina vain kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta. Eikä kiinnostavuus ole riippunut millään tavalla siitä, olenko itse ollut 20+ ja 52 kiloa vai 50+ ja 82 kiloa. Suosittelen!

Mullakaan ei koskaan ole kiinnostukseen vaikuttanut se, millaiselta itse näytän. Mun miestyyppi on teinistä saakka pysynyt samana, vaikka olen tässä vuosien varrella muuttunut ulkoisesti aika paljon.

Vierailija
44/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, urheilullinen ja ihan hyvässä työssä, fiksu, empaattinen ja hauska. Jätin hyvätuloisen ja komean, mutta luonteeltaan nihkeähköksi muuttuneen eksmieheni. Nykyinen on köyhä, mutta luonteeltaan täyttä kultaa ja söpö.

Olen huomannut että palstan tasomiehet aina laskevat miesten arvon puhtaasti statuksessa. Naisen tason he määrittävät "saadun" miehen kautta. Onko siis tasoni laskenut, kun valitsin itselleni sopivamman kumppanin tunteitteni perusteella, vaikka tarjolla olisi ollut korkeamman statuksen vaihtoehto? Olenko viidennessä ulottuvuudessa tasoteorian ulottumattomissa? Vai korjataanko tasoteoriaa sisältämään "luonne", joka siis käytännössä tyhjää koko teorian.

Vierailija
45/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla siis ole realistista käsitystä omasta tasostasi pariutumiskumppanina suhteessa muihin ihmisiin, vai eikö psyykesi kestä inhorealistisia termejä jotka kuvaavat ympäröivää todellisuutta ilman romanttisten fantasioiden linssejä?

Tiesitkö muuten, että ihmisen on mahdollista katsoa molempien linssien läpi samanaikaisesti, ihastuminen ja rakastuminen on ihan yhtä ihmeellisen tuntuista vaikka ymmärtääkin tasonsa?

-eri

Oletko ikinä pohtinut sitä mahdollisuutta, että entäpä jos mahdollisesti ei aivan välttämättä olisikaan ihan aina totta se, että jokaisella ihmisellä on oma absoluuttinen tasonsa, joka laittaa hänet täsmälleen oikeaan paikkaan maailman 7 miljardin ihmisen joukossa?

Höpö höpö. Pikemminkin olen vuodesta toiseen saanut hämmästyä siitä miten tasoteoria on niin järjestelmällinen jopa ulkomaalaisten naisten kanssa ulkomaisilla nettideittisivuilla.

Naiset väittävät, että eivät "usko tasoteoriaan", mutta kuitenkin noudattavat sitä millintarkasti.

Jokainen nainen tiedostaa oman tasonsa millintarkasti ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Pienetkin erot näkyvät naisen käytöksessä ja mielenkiinnon määrässä.

Karkeasti sanottuna niin että mitä hoikempi tai mitä nuorempi tai mitä nätimpi niin sitä vähemmän nainen voi kiinnostua ja toisinpäin. Tuo on puhdasta tasoteoriaa jonka käytäntö on opettanut, ei teoria vaan käytäntö.

Jatkuvastihan täällä kiukutellaan kun naiset eivät huoli "omantasoisia" miehiä eli kuvittelevat olevansa tasokkaampia kuin oikeasti ovat. Nytkö he sitten tiedostavatkin oman tasonsa millintarkasti?

Vierailija
46/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman tason tunnistaa siitä, minkä tasoiset kumppaniehdokkaat ihastuvat sinuun.

Mutta jos minuun ihastuu vaikka Pekka ja pari vuotta sitten Matti, ja lisäksi muutama muu ei koskaan ilmaissut ihastustaan, niin mistä silti tiedän, onko vaikka Jukka samantasoinen kuin Pekka ja Matti? Jos Pekka ja Matti ovat kuitenkin keskenään aika erilaisia, niin mistä tunnistan sen tason, jota he edustavat? Jos en itse kiinnostu kummastakaan, mutta myöhemmin kiinnostun vaikka Jukasta, niin mistä tiedän, onko hän samaa tasoa kuin Pekka ja Matti? 

Tiedät sen siitä kuinka muu nainen on ihastunut näihin miehiin. Jos heillä ja jollain heistä on vara valita kymmenistä eri naisista ja hän valitseekin sinut, niin olet todennäköisesti aika tasokas nainen.

Vierailija
47/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos minuun ihastuu vaikka Pekka ja pari vuotta sitten Matti, ja lisäksi muutama muu ei koskaan ilmaissut ihastustaan, niin mistä silti tiedän, onko vaikka Jukka samantasoinen kuin Pekka ja Matti? Jos Pekka ja Matti ovat kuitenkin keskenään aika erilaisia, niin mistä tunnistan sen tason, jota he edustavat? Jos en itse kiinnostu kummastakaan, mutta myöhemmin kiinnostun vaikka Jukasta, niin mistä tiedän, onko hän samaa tasoa kuin Pekka ja Matti? 

Tiedät sen siitä kuinka muu nainen on ihastunut näihin miehiin. Jos heillä ja jollain heistä on vara valita kymmenistä eri naisista ja hän valitseekin sinut, niin olet todennäköisesti aika tasokas nainen.

Mistä nainen voi tietää kuinka monta naista sillä äijällä on jonossa?

Vierailija
48/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tietää kaikkien muiden naisten mieltymyksistä saati ihastuksista? Itse tiedän nykyisin lähinnä vain läheisimpien ystävien kohdalla tällaisista., mutta en sellaisten, jotka ovat kavereita tai tuttuja. Ja tuntemattomista en tiedä lainkaan. Veikkaan, että vähän sama monella muullakin. Eivätkä kaikki edes kertoile ihastuksistaan, jotkut eivät edes ystävilleen.

Ja mitenköhän tämä nyt muutenkaan menee... nuorena en meinannut millään löytää ketään, minusta tuntui, ettei kukaan ollut kiinnostunut minusta ja ihastukset päättyivät aina pettymykseen - mutta sitten minusta kuitenkin kiinnostui sellainen mies, joka on naisten keskuudessa suosittu, eli toisin sanoen hänellä olisi varmasti ollut varaa valita. Ja ei etsinyt minusta pelkkää seksiä - aloimme seurustella ja myöhemmin perustimme perheen. Eli olinko nyt hylkiö, kun juuri kukaan ei kiinnostunut minusta, vai olinko kovatasoinen, kun minusta kiinnostui suosittu mies?

Vierailija
49/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin realistinen, että olen pysynyt sinkkuna tänne yli viisikymppiseksi asti ja olen tästedeskin. Olen nimittäin umpitylsä ihminen, mutten missään tapauksessa halua umpitylsää elämänkumppania. Enkä sellaista, jolla on jokin umpitylsyyttä vastaava ominaisuus.

Vierailija
50/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No, ajattelisin, että realistisesti mun tasoni olisi suht saman viitekehyksen mies eli kun sinkkuna asun tietynlaisessa ympäristössä ja ajan tietyn tasoisella autolla ja työskentelen tietynlaisessa ammatissa ja pukeudun tietyllä tasolla. Olen kiva, rehellinen, reilu, sitoutuva, korkea libido, puhdas, raitis, ei-räväkkä jne.  

No, muhun ihastuu joko huomattavasti vanhemmat miehet omasta viitekehyksestäni tai sitten omanikäiseni miehet alemmasta tulo/varallisuusluokasta ja vähän epämääräisemmän luonteiset. 

Vierailija
51/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoriaan uskovat miehet ovat kaappihomoja. Heille mies on aina parempitasoinen kuin nainen, eli toisin sanoen muiden parisuhteita tarkastellessa olisivat mieluummin miehen kuin naisen kanssa.

Todellisuudessa parisuhteet syntyvät yleensä siksi, että kaksi ihmistä sattuu ihastumaan toisiinsa.

Ihan samalla tavalla täällä joka syksy ensitreffit alttarilla -parien julkistamisen jälkeen mammat kailottaa miten naiset on taas niin paljon parempaa tasoa! Joka. Ikinen. Kerta.

Kaappilepakkoja?

Vierailija
52/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On realistiset käsitykset.

En halua missään nimessä seksiä koskaan, ymmärrän että lähes kaikki muut haluaa, joten jos joku kysyy treffeille sanon heti ei kiitos.

Vaikka haluaisin parisuhteen, se on yksi minun suurimmista toiveista kokea täällä maapallo oloni aikana, tiedän että todennäköisesti en koskaan saa romanttista rakkautta kokea.

Eli tiedän että markkina-arvoni on 0.

Vierailija
53/119 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Vanhempana kiinnostuu vähän eri tyypeistä kun nuorena. Ei ole tasoista kiinni.

Vierailija
54/119 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän oman "tasoni". Olen työtön mielenterveysongelmainen, joka on kuitenkin ulkoisesti ihan ok. Siispä voisin pariutua toisen vastaavanlaisen kanssa. Salilla olen yhtä miestä katsellut, että hän olisi minulle sopiva ellen sattuisi jo olemaan parisuhteessa. Yhden illan suhteet ovat eri juttu ja niissä voisin toimia pelkästään seksuaalisen vetovoiman perusteella. 

Vierailija
55/119 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis, urheilullinen ja ihan hyvässä työssä, fiksu, empaattinen ja hauska. Jätin hyvätuloisen ja komean, mutta luonteeltaan nihkeähköksi muuttuneen eksmieheni. Nykyinen on köyhä, mutta luonteeltaan täyttä kultaa ja söpö.

Olen huomannut että palstan tasomiehet aina laskevat miesten arvon puhtaasti statuksessa. Naisen tason he määrittävät "saadun" miehen kautta. Onko siis tasoni laskenut, kun valitsin itselleni sopivamman kumppanin tunteitteni perusteella, vaikka tarjolla olisi ollut korkeamman statuksen vaihtoehto? Olenko viidennessä ulottuvuudessa tasoteorian ulottumattomissa? Vai korjataanko tasoteoriaa sisältämään "luonne", joka siis käytännössä tyhjää koko teorian.

Luonne on olennainen osa tasoteoriaa, koska se sisältää ajatuksen älykkyydestä ja älykkyys luonnollisesti korreloi hyvien käytöstapojen kanssa. Köyhä on myös suhteellinen käsitys. Voihan olla, että miehesi ei todellisuudessa ole ehkä ihan niin köyhä, mutta hyvätuloinen eksäsi sekoittaa käsitystäsi asiasta.

Vierailija
56/119 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tietää kaikkien muiden naisten mieltymyksistä saati ihastuksista? Itse tiedän nykyisin lähinnä vain läheisimpien ystävien kohdalla tällaisista., mutta en sellaisten, jotka ovat kavereita tai tuttuja. Ja tuntemattomista en tiedä lainkaan. Veikkaan, että vähän sama monella muullakin. Eivätkä kaikki edes kertoile ihastuksistaan, jotkut eivät edes ystävilleen.

Ja mitenköhän tämä nyt muutenkaan menee... nuorena en meinannut millään löytää ketään, minusta tuntui, ettei kukaan ollut kiinnostunut minusta ja ihastukset päättyivät aina pettymykseen - mutta sitten minusta kuitenkin kiinnostui sellainen mies, joka on naisten keskuudessa suosittu, eli toisin sanoen hänellä olisi varmasti ollut varaa valita. Ja ei etsinyt minusta pelkkää seksiä - aloimme seurustella ja myöhemmin perustimme perheen. Eli olinko nyt hylkiö, kun juuri kukaan ei kiinnostunut minusta, vai olinko kovatasoinen, kun minusta kiinnostui suosittu mies?

Jokaisessa koulussa ja työpaikoilla on muutamia miehiä, jotka saavat kaikkien naisten huomion. Jos tällainen mies kiinnostuu juuri sinusta, niin voit onnitella itseäsi. Olet todennäköisesti alfanaaras.

Vierailija
57/119 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteorialla ei voi tarkkaan ennustaa kuka ihastuu keneenkin, mutta selvät raamit se pariutumiseen luo. Miehissä ominaisuuksien hajonta on suurempaa ja täten ilmentymisen ääripäitä on enemmän ja keskivertotapauksia vähemmän kuin naisissa. Siispä menestyjissä ja syrjäytyneissä miehillä ns. yliedustus. Suurin osa ihmisistä kuitenkin kuuluu tasapaksuun keskivertoainekseen. Kun tasot ovat lähellä toisiaan, niin henkiset ominaisuudet ja kuuluisa kemia määrittävät pariutumista, mutta tasoeron ollessa selvä ei kemiaa juuri synny. Mutta miljardeihin ihmisiin mahtuu toki poikkeuksia.

Suurin osa ihmisistä on kyvyiltään sitä luokkaa, että biologia ja vietit ohjaavat pariutumista, mutta henkisesti kehittyneemmillä tuo tasoloikka pariutumisessa on mahdollista.

Vierailija
58/119 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on sanomaton tabu että stoppi deittailussa tulee monesti vastaan että omaisuutta on ikäluokassaan liian vähän. Vuokralla asuva keski-ikää lähentelevä tavismies ei ole kysytty vaikka viinapullo pysyy kiinni ja vyötärön ympärys on alle 90cm, on harrastuksia ja sosiaalisuus kunnossa.

Ylipainoiset naiset voivat käsittääkseni myös hoikkien tavoin  stailautua edustavamman näköiseksi on vaatteet, meikit ja vertaistuki olemassa. Suomessa on erikoista että useimmat xl-naiset ovat kaupungilla ja muualla meikittömiä ovatko luovuttaneet siis?

Tavismies on lopullisesti urallaan missä on, voi vain nuoruuden valintojaan kertailla miten parempiin töihin olisi pitänyt kyynärpää taktiikalla kuten muutkin pyrkiä.

59/119 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan miettinyt mitään tasoja. Olen ihastunut ja jopa rakastunut omaa ”tasoani” paljon alempitasoisiin miehiin. Esim. nuorena erääseen hirveän laivaan nuoreen mieheen jolla oli hirveä akne ja vain peruskoulu käytynä.

En ihastu tasoihin, vaan ihmisiin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
60/119 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille naisille tekisi hyvää olla kuukausi mies ja nähdä miten naiset kohtelevat miehiä treffimarkkinoilla. Avaisi varmasti silmät ja loppuisi puheet ettei ma-teoriaa ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme