Voiko seurustelemattomana 35-vuotiaana miehenä jo todeta että tässä elämässä ei kumppania löytynyt?
20 vuotta sitten ihastuin ensimmäisen kerran, vielä en ole koskaan saanut tyttöystävää.
Kohtalotovereita?
Kommentit (67)
Olen 26-vuotias neitsyt mies ja tuntuu, että elämä on ohi. Miten kukaan nainen voisi hyväksyä tällaista? Kohtaloni on olla elämässä yksin. Onneksi elämässä on muitakin tavoitteita. Muutaman vuoden päästä sitten valmistun tekniikan tohtoriksi:)
https://www.apu.fi/artikkelit/ma-en-oo-koskaan
"Suomalaisista kaksi prosenttia ei koko elämänsä aikana harrasta seksiä. Se tarkoittaa yli sataa tuhatta nyt elossa olevaa ihmistä. Heistä muodostuisi Lahden kokoinen kaupunki."
"1970-luvun alussa suomalaisnaisten ensimmäinen seksikumppani oli tyypillisimmin oma puoliso tai kihlattu. Nyt naimisiin menevällä naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania (miehellä 16)."
"Suomalaisista nuorista naisista 94 prosenttia alkaa ensimmäisen vakituisen seurustelusuhteen ennen kuin täyttää 20."
"Jos yhdyntäkokemusta ei vielä 30-vuotiaana ole, se useimmiten tarkoittaa, ettei sitä myöhemminkään tule."
Tuo ei vastaa kysymykseesi, koska kyse on vain tilastollisesta todennäköisyydestä. Mutta ehkä se herättää ajatuksia ja ennen kaikkea herättää tekemään asialle jotain.
"Nyt naimisiin menevällä naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania (miehellä 16)"
Ällöttävää jos jollain on ollut noin monta seksikumppania. Sukupuolitaudin saamisen todennäköisyys kasvaa eksponentiaalisesti jokaisen uuden seksikumppanin myötä. Mä olen ollut kolmen naisen kanssa koko elämässäni.
M32
Vierailija kirjoitti:
"Nyt naimisiin menevällä naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania (miehellä 16)"
Ällöttävää jos jollain on ollut noin monta seksikumppania. Sukupuolitaudin saamisen todennäköisyys kasvaa eksponentiaalisesti jokaisen uuden seksikumppanin myötä. Mä olen ollut kolmen naisen kanssa koko elämässäni.
M32
Eipä keskiarvoon taideta sinun mielipidettäsi kysyä.
Niin.