Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seurustelemattomana 35-vuotiaana miehenä jo todeta että tässä elämässä ei kumppania löytynyt?

Vierailija
02.11.2021 |

20 vuotta sitten ihastuin ensimmäisen kerran, vielä en ole koskaan saanut tyttöystävää.

Kohtalotovereita?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi löytyää kumppani mutta on ehkä alennettava rimaa, kelpuutettava nainen jolla on jo lapsia tms.

Kananttaa myös muuttaa suureen kaupunkiin koska niissä on naisia enemmän.

Lapsia omaava nainen ei todellakaan halua miestä, joka ei ole seurustellut koskaan. He hakevat aikuista miestä, joka omaa elämänkokemusta ja mahdollisesti myös omia lapsia. Eivät jotain pikkupojan tasolla olevaa "miestä".

Vierailija
22/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta neuvon kysyminen naisensaantiin on sama kuin kysyisi kaloilta kalastusvinkkejä. Ne parhaat neuvot on yleensä niitä jotka on naisten mielestä "hyi yök". Valitettavasti seksuaalinen vetovoima ei synny demareiden tasa-arvovaltuuston vuosikokouksen päätöksellä, vaan siinä pelaa toiset, eläimellisemmät lait.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tinderi asennukseen ja baanalle. Jokaiselle jotakin.

Tinderissä tulee tykkäyksiä vain keski-ikäisiltä yksinhuoltajilta eli jämänaisilta. Hyh hyh. Mieluummin ottaisin jonkun kireän parikymppisen fitness-pimun.

M40

Voit haaveilla M40 Parikympisistä,tuskin saat? Et edes vanhempaa tuolaisella asentellasi.

Vierailija
24/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äkkäsin jo 25 -vuotiaana, että eipä nyt oikein toimi tämä puoli elämästä ja yksin taidan jäädä. Sitten yritin puoliväkisin kaikennäköisiä suhteita, kunnes sitten yli nelikymppisenä tajusin, että näin tämän oikeasti kuuluukin mennä ja lakkasin yrittämästä. Eikä se niin pahalta enää tunnukaan, kun on muutakin tekemistä. Itsensä kanssa sitä kuitenkin täytyy elämässää lähinnä toimeen tulla, eikä muiden.

25/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tulee tykkäyksiä vain keski-ikäisiltä yksinhuoltajilta eli jämänaisilta. Hyh hyh. Mieluummin ottaisin jonkun kireän parikymppisen fitness-pimun.

M40

Haaveet ei aina toteudu. Mitähän jos ymmärtäsit reaaliteetit . Keski- ikää itsekin jo alat olla

Vierailija
26/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko elämäsi nyt siis ohi? Niin kauan kuin olet elossa, voit löytää kumppanin. Ellet sitten itse päätä, ettet sellaista ota, vaikka tulisikin sopiva vastaan.

Se onkin hyvä elämä, kun vaikka 79 vuotta elää yksin tavoitellen kumppania ja sitten löytää 80-vuotiaana vanhainkodista kumppanin. Siinä pyyhkiytyy hetkessä ne aikaisemman elämän pettymykset ja surut pois tuosta vaan.

Miten kukakin asian näkee. Itse olen myös 35, kerran elämässäni seurustellut (15 vuotta sitten, puolisen vuotta kesti), kaipaan kumppania ja ajattelen, että jos sellainen jossain vaiheessa joksikin aikaa löytyy, se on parempi kuin ei mitään.

Vierailija
27/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni löysi ekan kumppanin yli nelikymppisenä. Ulkomaalainen ihminen näki hänessä jotain, mitä kotiympyröissä ei tajuttu. Oli siihen asti porukan "ikisinkku". Kyllä se voi löytyä, vaikka luovuttaisikin. Joten ihan sama, luovutatko vai et.

Vierailija
28/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi löytyää kumppani mutta on ehkä alennettava rimaa, kelpuutettava nainen jolla on jo lapsia tms.

Lapsia omaava nainen ei todellakaan halua miestä, joka ei ole seurustellut koskaan. He hakevat aikuista miestä, joka omaa elämänkokemusta ja mahdollisesti myös omia lapsia. Eivät jotain pikkupojan tasolla olevaa "miestä".

Miksi seurustelemattomalla ei olisi elämänkokemusta tai miksi hän olisi mielestäsi pikkupoika? Ihan kuin vain seurustelu olisi oikeaa elämänkokemusta ja muu jotain pikkulasten leikkejä. Elämässä on muutakin kuin seurustelu, ainakin minun elämässä.

Vierailija
29/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni löysi ekan kumppanin yli nelikymppisenä. Ulkomaalainen ihminen näki hänessä jotain, mitä kotiympyröissä ei tajuttu. Oli siihen asti porukan "ikisinkku". Kyllä se voi löytyä, vaikka luovuttaisikin. Joten ihan sama, luovutatko vai et.

Mun tuttuni voitti lotossa päävoiton. Kyllä se voi tapahtua. Kannattaa siis lotota.

Vierailija
30/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 33-v ikisinkku nainen. Ala-asteella ekat ihastukset mutta kaverit oli koko elämä, en halunnut seurustella, ajattelin että sitten yläasteella. No yläasteella ihastuin moneenkin eri poikaan ja lähestyinkin heitä mutta aina pakit ja "oot ruma" / "oot hirveen näkönen" -haukut kaupan päälle. Amiksessa en puhunut muuten pojille paitsi kavereiden poikaystäville. Valmistumisen jälkeen 26-v asti täysin kokematon kunnes tinderin kautta pääsin neitsyydestäni vihdoin eroon. Tuokin mies ghostasi heti kun sai mitä halusi. Enää en ole tinderissä enkä sinne palaa. Kaikki vapaa-aika menee kotona niin en mä sitä miestä tule mistään tällä menolla saamaan, olen kyllä jo hyväksynyt asian että ikisinkkuna hautaan. (Töissä olen naisvaltaisella alalla jossa yksi mies ja hänkin on naimisissa.)

Vierailija
31/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ap.  Pysyt sinkkuna lopun ikääsi.

Ja valinta on vain sinun omasi.  Ei kenenkään muun.

Vierailija
32/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan naista tai miestä "saa" niinkun jotain almuja leipäjonosta, niinkuin kaikille jonkunlainen jaettaisiin linjalta. Korjaa eka asennetta vähän, naiset (tai miehet) ei ole mitään objekteja joita jaellaan, saadaan tai ostetaan omaa elämää piristämään. 

Vierailija
33/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naimisissa elämine mitenkään hauskaa ole. Itse menin naimisiin n 37 ikäisenä ja  lapsi syntyi kun olin 40. Ei ole ollut helppoa ei.

Vierailija
34/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksisuhde kiinnostelee niin kyllä varmasti. Pysyvää suhdetta vaikeampi löytää.

Vierailija
35/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se naimisissa elämine mitenkään hauskaa ole. Itse menin naimisiin n 37 ikäisenä ja  lapsi syntyi kun olin 40. Ei ole ollut helppoa ei.

Eihän elämässä mikään ole helppoa tai hauskaa ellei ole lottovoittaja ja jopa he surkuttelevat kohtaloaan. Ap on melko varmasti ihan yhtä onnellinen seurustelee tai ei.

Vierailija
36/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies ollut juurikaan seurustellut kun me tavattiin ja hän oli 36v. Nyt ollaan oltu yhdessä 21 vuotta. Hän ei ole mikään naistenmies, mutta muhun kolahti huumorin kautta.

Vierailija
37/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti, ne yli 35 etsii jotain elämässä menestynyttä rakastajaa.

Vierailija
38/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Ryanairin sivuille ja varaat viikonloppuloman Liettuaan/Puolaan. Käytät koko viikonlopun tehokkaaseen deittailuun.

Vierailija
39/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seurustelemattomalla ei olisi elämänkokemusta tai miksi hän olisi mielestäsi pikkupoika? Ihan kuin vain seurustelu olisi oikeaa elämänkokemusta ja muu jotain pikkulasten leikkejä. Elämässä on muutakin kuin seurustelu, ainakin minun elämässä.

Jos ajattelen itseäni, niin 35-vuotiaana minulla oli takana jo lähes 20 vuotta enimmäkseen aktiivista seksielämää, lapsi tehtynä ja jo koulussa sekä kokemusta seurustelusta ja avioliitosta. En olisi löytänyt kovinkaan paljon yhteistä ikäiseni miehen kanssa, jolla kaikki on vasta edessä päin tai alkamassa.

eri

Vierailija
40/67 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkot ulkomaille. Femmarisuomimuija ei ole kyttäämisen arvoinen.

Tjaa,a. - Voi sem kumppanin löytää ulkomailtakin siinä kuin mistä hyvänsä Suomestakin. Itse vain olen vähän skeptinen, että jos useista yrityksistä huolimatta kumppanin löytäminen tai vaikka treffeille pääseminen naisen kanssa Suomessa on ollut miltein ellei täysin mahdotonta, kun parhaimmassakin tapauksessa on saanut vain kohteliaan kieltäytymisen kutsusta/ pyynnöstä, niin luulisin, että ei se kumppanin löytäminen ja mahd. parisuhteen muodostaminen ulkomailta löydettävän naisen kanssa mitenkään erityisen paljin helpompaa ole...

Mm. Itä-Eurooppa on täynnä naisia, jotka ottaisivat normaalin, asiallisen Suomi-miehen riemuiten. Suomalainen kouvola-tukkainen femmarimuija on oma lukunsa; niiden kanssa vehtaaminen on kuin väittelisi pulun kanssa.

Hmm.  Normaali, asiallinen Suomi.mies, joka ei pääse suomalaisen tai Suomessa yhdenkään naisen kanssa edes treffeille, esittämistään treffipyynnöistä huolimatta, niin onko hän enää ihan "normaali" , vaan enempi, joku sellainen joka on ottanut liian pahasti nokkiinsa kun, joku kouvola tukkainenen - nainen on antanut hänen suuruudelleen pakit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan