Suositelkaa sarjaa Netflixistä näillä kriteereillä.
Olen katsonut jo kaikki Netflixissä julkaistut kaudet seuraavista sarjoista: Orange is the new black, Californication, Breaking Bad, Weeds, Modern Family.
En tykkää scifistä enkä semmosesta fbi-agentti jutuista, mutta esim elokuvat Taken ja Taken 2 on sellaisia joista tykkään, ja yleensäkki semmosia joissa on perhe pääosissa..
Mitä sarjoja Netflixistä suosittelet minulle?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:09"]
The Fall ja call the midwife lähtee katseluun nyt ainakin ensiksi. :) kiitos teille.
[/quote]
Lupaan että et kadu The Fallin katselemista, pääosan esittäjät (mm. Gillian Anderson) on tosi hyviä tuossa.
[/quote]
Jopa minä joka inhoan kaikkia poliisisarjoja muistuttavaakaan, tykkäsin tuosta. Onko siitä tullut lisää tuotantokausia? Joskus viime keväänä katselin ja silloin oli vaan yksi tuotantokausi siellä Netflixissä.
[/quote]
Siitä on tullut vain kaksi kautta, viimeisen esitettiin UK:ssa viime marraskuusta alkaen. En tiedä onko vielä Netflixissä, erinäisiltä muilta saiteilta kyllä löytyy.
Sori, en tiedä onko nämä sarjat Netflixissä, mutta suosittelen niitä, koska tykkään samoista sarjoista kuin ap.
How I Met Your Mother (Ensisilmäyksellä), Dexter, Good Wife, Homeland (Isänmaan puolesta), Parenthood (Samaa sukua).
The Fallin kakkoskausi on tulossa tässä kuussa ainakin jenkki-Netflixiin. Ite downloadasin sen tossa joulukuun lopulla, oli hyvä mutta ei ihan niin hyvä kuin ykköskausi. Toki Scully oli upea, kuin myös James Dornan.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:09"] En löytänyt tuota Netflixistä?-ap
[/quote]
Jenkkien Netflix.
American Horror Story ja Family Guy
Näytät pitävät samoista sarjoists kuin minä joten twin peaks, jos et ole katsonut. Paras ikinä! Breaking bad tulee hyvänä kakkosena. Tai muodon vuoksi, oli ainakin ennen netflixissä. Ihmettelen miten ei ole suositumpi
Silta.
Tanskalais-ruotsalainen dekkari, loistava sellainen.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:09"]
The Fall ja call the midwife lähtee katseluun nyt ainakin ensiksi. :) kiitos teille.
[/quote]
Lupaan että et kadu The Fallin katselemista, pääosan esittäjät (mm. Gillian Anderson) on tosi hyviä tuossa.
[/quote]
Jopa minä joka inhoan kaikkia poliisisarjoja muistuttavaakaan, tykkäsin tuosta. Onko siitä tullut lisää tuotantokausia? Joskus viime keväänä katselin ja silloin oli vaan yksi tuotantokausi siellä Netflixissä.