Temptation Island Suomi - aiotko katsoa?
Kommentit (236)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:41"]
Miehet on aina kyllä niin kujalla, että millainen mies naisia sytyttää :D. Tylsää kyllä, että lähtee heti joku kotiin.
[/quote]Olisi kiva olla tuolla viettelysmiehenä. Voisin vietellä naisen näin;
minä: "Arvaapa mitä mietin?"
nainen: "No mitä? Grauh!"
minä: "Naisilla ei ole seksihaluja. Grrr."
jne.
-Mies 29v-
Ei tuonne mee toisiinsa rakastuneet parit. Ei todellakaan
Kuulosti ihan jasminan ääneltä se lopun "siis wau" :D
Kaikilla joku karsee tatuointi! 8) Ei kyllä yllättäny...
Oon ihan varma, että kaikki pettää. Mutta onko tämä sarja sisällöltään pelkkää bilettämistä suurimmaksi osaksi? Ei sellaista jaksa katsoa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:05"]Oon ihan varma, että kaikki pettää. Mutta onko tämä sarja sisällöltään pelkkää bilettämistä suurimmaksi osaksi? Ei sellaista jaksa katsoa.
[/quote]
Mulla alko mahanpohjassa tuntu pahalta. Jos kaikki on kännissä tuollaisia niin multa meni usko ihmisiin ja parisuhteisiin
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:05"]Oon ihan varma, että kaikki pettää. Mutta onko tämä sarja sisällöltään pelkkää bilettämistä suurimmaksi osaksi? Ei sellaista jaksa katsoa.
[/quote] Sitäkin. Sitten sitä treffeillä käyntiä ja nuotiolla videoiden katselua toisesta leiristä.
Mitä ne varatut miehet sielä selitti, että "ollaan sitten toistemme alibeja"? Eikö ne tahvot tajua, että sielä on kamerat joka paikassa ja telkkaristahan ne ulos tullessaan viimeistään paljastuu :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:57"]
Kukakoham siel pani ja ketä :D
[/quote]
eiköhän se ole pelkkää hierontaa
Aika pianhan siellä pantiin jo lihhaa piiloon. Mitä seurustelua kun ollaan valmiita pettämään. baska koko ohjelma.
Huh huh. Voiko säälittävämpää porukkaa olla? Poikien joukossa muutama söpöliini, siinäpä se.
Niin ja "turvallisuusalan" Aki oli just vähän aikaa sitten sellasessa deittiohjelmassa, jossa asutaan viikonloppu yhdessä. Kertoo jotain siitä, ettei hakijoita ole voinut olla paljon, ku pitää kierrättää vanhoja naamoja.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:41"]
Miehet on aina kyllä niin kujalla, että millainen mies naisia sytyttää :D. Tylsää kyllä, että lähtee heti joku kotiin.
jne.
-Mies 29v-
[/quote]
Joo varmasti saat naisen vieteltyä:D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:57"]
Kukakoham siel pani ja ketä :D
[/quote]
eiköhän se ole pelkkää hierontaa
[/quote] No ei kyllä ihan niin kesyltä kuulostanut :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:41"]
jne.
-Mies 29v-
[/quote]
Joo varmasti saat naisen vieteltyä:D
[/quote]
Mies29 olisit hakenut ohjelmaan sinkuksi, niin varatut neidot olisivat mukaasi lähteneet alta aikayksikön.
En ylipäätään lähtisi tuollaiseen ohjelmaan mutta mikäli niin hullu oisin niin en ainakaan pettäisi.
Hommahan menee niin, että kun on paljon sinkkuja ja vain neljä miestä/naista, kolme viikkoa, paljon viinaa, niin jokainen alkaa koetella omaa viehätysvoimaansa, eikä halua jäädä muita huonommaksi.
Onhan tuo nyt noloa lähteä julkisesti pettämään puolisoaan.
Vaihtaako lihasheebo (en muista nimeä) ferrarin euroautoon? Mitä luulette?
Tuli vähän sellainen kuva että nuo on menny tuonne kahtomaan löytyiskö joku nykyistä parempi..