Temptation Island Suomi - aiotko katsoa?
Kommentit (236)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:24"]
Peruskoulupohjalta ei kyllä opiskella sairaanhoitajaksi, välissä pitää olla toisen asteen tutkinto, esim. lukio, amis, oppisopimus.
Kyseinen henkilö on voinut syntyä loppuvuodesta, päässyt suoraan lukiosta tai muusta opiskelemaan ja valmistunut viime jouluksi, jos vaikka vähän nopeammin opiskellut esim kesäisin...
[/quote]Periaatteessa sairaanhoitajaksi voi opiskella suoraan peruskoulusta, jos AMK:ssa on avoin puoli, josta voi hakea polkuopintojen kautta. Tunnen itse ihmisiä, jotka opiskelevat sairaanhoitajaksi peruskoulupohjalta. Kaikki ovat tosin aikuisia, mutta mikään koululaki tuskin estää 16-vuotiaita.
-Mies 29v-
Mut eikös se sanonut olevansa sairaanhoitoalalla? Eli lähihoitaja. Saatoin kuulla väärin.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:47"]
Mutta mites tuo 21v sairaanhoitaja? Miten on mahdollista olla sairaanhoitaja 21-vuotiaana? Onkohan noi oikeasti edes tuon ikäisiä mitä sanotaan? Kun yksi noista naisista muistuttaa kovasti vanhaa tuttuani, mutta tuossa väitetään että on joku 7 vuotta nuorempi kun mitä oikeasti on....
[/quote]
Niin siis kertokaa mulle miten se on mahdollista olla 21v sairaanhoitaja?
[/quote] peruskoulu, lähäri, sairaanhoitaja
[/quote]
Sairaanhoitajakoulu on 3,5v. Eikös lähihoitajaksikin opiskele nuorten puolella 3 vuotta?
[/quote]
En halua puolustella muuta kuin tuota koulutusta. Itse valmistun sinä vuonna kun täytän 22 neljän vuoden koulutuksesta etuajassa. Monesti kouluista voi ahkerana valmistua jopa vuoden etuajassa. Ja itsellä taustana peruskoulu, amiska 3v ja ammattikorkea 3,5 v (oikeasti 4v).
Miehet on aina kyllä niin kujalla, että millainen mies naisia sytyttää :D. Tylsää kyllä, että lähtee heti joku kotiin.
Rita ja Aki ainut hyvännäköinen pari.... muut aika tavallisia....
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:26"]Apua noloja noi sinkkumuijat.. tai osa..
[/quote]
Fiksu päätös pudottaa se mukavan oloinen tyttö.
Hävettää ja tuntuu ihan pahalta,että tuolla tavalla nuo sinkku naiset on valmiita iskemään varattuja. Itsestä ei olisi tuohon vaikka kuinka kaunis ja vetävä olisin. Toivottavasti tämä on täysin käsikirjoitettu.
Kaikki varatut naiset panee tuolla heti luulen
tuskin niitä lähetettiin saa varmaan ekana treffin varatun kanssa ja näytetään puolisoilleen
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:29"]
Voi ei.Mieheni exän lapsi on tuo Heidi.Nainen oli niin innoissaan,että pääsevät seiskaan.Ei siis ole mieheni lapsi..onneksi...
[/quote]
ok? Eli päätit sitten paljastaa itsesi täällä AV:lla :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:42"]Rita ja Aki ainut hyvännäköinen pari.... muut aika tavallisia....
[/quote] jep, kaikki sinkkumiehet varmasti heti vain tuon ritan kimpussa. :D
Katoin vartin. Ei tartte kattoo enään. Ketä oikeesti jaksaa enää kiinnostaa silikonibimbot? eikä nuo miehetkään mitään aarteita ollu.
Jos mä olisin ollut noiden miesten tilanteessa, niin olisin pistänyt ekana pihalle Henkan.
En, yök! Inhoan kaikkia mahdollisia realitysarjoja enkä ikinä vapaaehtoisesti katso, ihan sama minkä maan versioita.
3 viikkoa aikaa, kyl siel pannaan.
Musta tuntuu että noi kaikki petti toisiaan tavalla tai toisella. Vähän siltä näytti nuo tulevat tapahtumat.
Musta tuntuu että noi kaikki petti toisiaan tavalla tai toisella. Vähän siltä näytti nuo tulevat tapahtumat.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:33"]Aika pettymyksiä pari noista seurustelevista tytöistä.. Toisaalta Suomesta ei voikaan odottaa kovin hyvännäköisiä osallistujia.
[/quote] Eipä ne niiden miehetkään mitään helmiä ollut :D