Temptation Island Suomi - aiotko katsoa?
Kommentit (236)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:47"]
Toi "Ollaan toistemme alibeja" juttu oli ihan käsittämätön. Hyi olkoon.
[/quote]
Käsittämättömintä siinä on kommentin käsittämätön typeryys. Siis eikö se jätkä muka oikeesti tajua, että kaikki niiden touhut kuvataan ja näytetään heidän puolisoilleen?? Mitä ihmeen alibia tämä järjen jättiläinen ajatteli leikkiä tällaisessa ohjelmaformaatissa? Varsinainen älyn Tonava, ei voi muuta sanoa... :D
[/quote]
Ei ole kaikki Muumit laaksossa sillä. Tai ei ole kaikki inkkarit kanootissa
Tää suomiversio on suoraan sanottuna TYLSÄ! Suomalaiset on vaan niin pliisuja nössöjä, etteivät osaa vetää oikeen kunnon draamashowta kuten alkuperäinen (käsikirjoitettu) sarja on. Suomalainen tirauttaa pienen kyyneleen poskipususta, kun jenkkiversiossa siitä ois saatu kauheet kilarit, hajotettu hiukan paikkoja ja järjestetty pieni kissa/kukkotappelu.
Suomalaiset ei_vaan_osaa!
Onko sisälukutaito hävinnyt kokonaan? Kun sinkut julkaistiin, useampi valitteli, kun kaikki olivat niin nuoria, alle kolmekymppisiä... No, ainakin miessinkuissa oli kolme yli kolmekymppistä, Aki 32, Jani 35 ja Juho 37. Eikä toi wt:kään ihan kaikkiin sovellu, viimeksimainittu oli joku laskentapäällikkö tms. Ja haastatteluiden perusteella ihan täysijärkinen. Liekö syy, miksi joutui jo pois..? :)
Just kateltiin noita kuvia poikaystävän kanssa ja naureskeltiin, että jos oltaisiin osallistuttu pariskuntana tuohon ohjelmaan niin aika rauhassa oltaisiin saatu olla, on meinaan niin mitäänsanomattoman näköistä porukkaa...
Testi. Toimiiko ilman kirjautumista. Sori ot.
Onko toi Janita se "Ponpula" parin vuoden takaisesta BB:stä?
Hirveitä hönöjä tai neitejä noi kaikki miehet, äo ei varmaan taivaita hivele. Mun mies sais olla NIIN rauhallisin mielin, jos tollaiset mua olis liehittelemässä ;D No kolmikymppisenä olisin liian vanhakin selkeesti...
Totta helvetissä katson! Jää muuten hyvät myötähäpeät kokematta.
Suomalaiset on vaan niin noloja näissä realityissä :/
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:19"]
Just kateltiin noita kuvia poikaystävän kanssa ja naureskeltiin, että jos oltaisiin osallistuttu pariskuntana tuohon ohjelmaan niin aika rauhassa oltaisiin saatu olla, on meinaan niin mitäänsanomattoman näköistä porukkaa...
[/quote]
Sama juttu meillä! :D Ei yhtään freesiä ja luonnollisen näköistä kaunista naista. Miehetkin limaisia juntteja ja niin itseään täynnä olevan näköisiä.
Miksi noilla on puolella aurinkolasit peittämässä puolet naamasta?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:19"]Hommahan menee niin, että kun on paljon sinkkuja ja vain neljä miestä/naista, kolme viikkoa, paljon viinaa, niin jokainen alkaa koetella omaa viehätysvoimaansa, eikä halua jäädä muita huonommaksi.
[/quote]
"Niin jokainen alkaa koetella omaa viehätysvoimaansa, eikä halua jäädä muita huonommaksi"
näinkö ihan oikeasti asiat toimii nykymaailmassa... jollet mene ja nussi ympäriinsä tai vähintäänkin lirkuttele olet tylsä ja surkea ihminen. Aaaaapuuaaaa...
mut kyl mä tät aion seuraa, tätä älyvapauden viihdyttävyyttä on kiva katsella.
Se Rita Niemi voitti muutama vuosi sitten MM-kultaa kilpa-aerobicissa. Liekö yrittää jotain nostetta uralle tyyliin Jutta G.?
Paras oli Simo, joka totesi erään sinkkunaisen harrastavan autoja:"se sanoi että mitä matalampi auto, sen parempi ja minä olin että kyylllä" :D