Temptation Island Suomi - aiotko katsoa?
Kommentit (236)
Hyi hitto, mitä oksettavia murreamisteinijuntteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Typeriä lapsia jo ihan iänkin puolesta nämä kisaajat, poislukien sitten tämän vanhempi fitness -pariskunta, muuten vaan just niin bimboja kuin miltä näyttävätkin. Suuret lihakset eivät vaadi näköjään isoja aivoja. Aion silti katsoa tätä sarjaa ja nautin ylemmyydentunteestani.
Vaikuttaa ihan aidoilta pareilta :)
Tuo Jasmin ja Simo pettävät toisiaan heti kun saavat tilaisuuden.
Onkohan kukaan näistä akateeminen? xD
Jenkkiversio oli hyvä. Siinä kyllä sai jännittää jääkö parit yhteen vai eroavatko. Ja sinkku ja varattu pareja myös muodostui suurella tunteella.
Yksi pari jäi erityisesti mieleen, olivat kyllä niin rakastuneita etteivät edes katsoneet sinkkuihin päin. Ja viestittelivät salaa toisilleen.
Videot joita varatuille näytetään on leikattu juuri oikesta kohtaa, vaikka kyse ei olisikaan ihan siitä miltä näyttää. Siinähän se on sitten kierre valmis kun toinen lähtee kostamaan.
Veikkaan kyllä, että tämä suomiversio ei yllä lainkaam alkuperäisen tasolle. Ikähaarukka olisi voinut olla suurempi.
Apua noloja noi sinkkumuijat.. tai osa..
Voi ei.Mieheni exän lapsi on tuo Heidi.Nainen oli niin innoissaan,että pääsevät seiskaan.Ei siis ole mieheni lapsi..onneksi...
Tämä sarja aiheuttaa suurta myötähäpeää
Tuo Rita vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä. Ei varmaan oikeen noista 20+ miehistä löydy samanhenkistä seuraa. Sama koskee puolisoaan.
Tuo Rita vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä. Ei varmaan oikeen noista 20+ miehistä löydy samanhenkistä seuraa. Sama koskee puolisoaan.
Mä veikkaan että toi Nina pettää myös. Ihastuu johonkin ja pettää ja itkee sitten tekoaan.
Fiksun valinnan teki tytöt kun lähetti sen järkevän oloisen muijan kotiin.
Aika pettymyksiä pari noista seurustelevista tytöistä.. Toisaalta Suomesta ei voikaan odottaa kovin hyvännäköisiä osallistujia.
Kun ihmettelette tuota 21-vuotiasta amk -tutkinnon suorittanutta niin itse olin juuri täyttänyt 22 v kun valmistuin tradenomiksi (amk). Peruskoulun jälkeen amis ja sit heti amk. Jos olisin syntynyt esim kesäkuussa tai myöhemmin niin olisin ollut 21 vuotias valmistuessani !