Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitutusta bussipysäkillä.

Vierailija
12.01.2015 |

Odottelin jonkun 10min bussia äsken keskustassa ja siihen kerääntyi odottelemaan lähemmäksi kaksikymmentä muutakin ihmistä. Bussi tuli ja ihmiset muodostivat yllättävän nopeasti jonon oven eteen.

Mutta...

Jostain takaa vasemmalta pyyhälsi nuori, huomattavasti ylipainoinen, nuori nainen ylisuuren merkkilaukkunsa kanssa lähes tönäisten bussiin menevän sivuun. Astui bussiin ja maksoi rahalla, jonka vuoksi koko jono pysähtyi.

*Mutinaa miksei rahalla maksavat voisi jäädä viimeiseksi, jonon perälle, niin kortin omaavat pääsisivät suoraan bussiin ja jono liikkuisi koko ajan*. Tämä ohittelijä oli vieläpä niin suurikokoinen fyysisesti, ettei kortin piippaajat mitenkään olisi voineet päästä siitä ohitse ennen tämän siirryttyä pois tieltä.

Tämä ihminen sai lippunsa ja jatkoi matkaansa. Parkkeerasi ylisuuren peppunsa niille vanhuksille tarkoitetuille paikoille ja asetteli ylisuuren laukkunsa ikkunapaikalle. Tämä ihminen ei voinut olla näkemättä useampaa vähän heikommassa kunnossa olevaa vanhusta jonossa pysäkillä. Tuijotti muita kanssamatkustajia vain ylimielisesti ja kaksi vanhuksista lopulta päätyivät bussin perälle, haparoivin askelin pääsivät ne kaksi askelta ylös.

Argh, että otti päähän. Nykynuoret ovat niin minäminäminä-kansaa, että huh huh.

t. teini itsekkin, mutta sentään odottelen kiltisti pysäkillä kaikkien muiden ensin menevän bussiin ja luovun paikastani, jos joku tarvitsee sitä minua enemmän.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan venäläinen.

Vierailija
62/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:33"]En minä ainakaan tiennyt, että ne edessä olevat paikat on varattu vain mummoille, tai että rahalla maksaessa pitää mennä bussiin viimeisenä vaikka olisi ollut ensimmäisenä pysäkillä. [/quote] Ei ollut kyse ensimmäisistä penkeistä, vaan viimeisistä ennen takaovea olevista ja niillä paikoilla on "vanhuksille" merkintä :) En muista tarkalleen mitä siinä merkissä on, mutta siitä kyllä näkee, että se on ensisijaisesti vanhuksille. Ja tämä henkilö ei ollut ensimmäisenä pysäkillä, vaan kiilasi koko jonon ohitse. ap [/quote] Ei, en usko, että missään bussissa on ENNEN TAKAOVEA olevissa penkeissä "vanhuksille, raskaana tai muuten huonokuntoisille" oleva tarra. Nämä tarrat ovat AINA niissä ennen KESKIOVIA olevissa penkeissä tai joskus olen nähnyt ETUOVEN lähellä olevalla penkillä. Ei kukaan vanhus tmv. lähde useimmiten jo liikkuvassa bussissa könyämään niihin TAKAOVEA ennen oleviin penkkeihin. Eihän vanhus tai huonokuntoinen ihminen pääse sieltä korkealta TAKAOVESTA edes ulos. Ai jai Ap mikä moka, nyt haiskahtaa vähän provolta. [/quote] En nyt ymmärrä :D Ainakin Kpon liikenteen busseissa on se yksi etuovi ja ne takaovet, missä on kaksi ovea ja mistä rattaat tulee bussiin, ei keskiovia? Kutsun niitä ovia takaoviksi. Takaovien jälkeen on kaksi rappusta ylös ja siellä vielä penkkejä, muttei ovea. Ja kyllä noilla paikoilla on ainakin Kuopion liikenteen busseissa "vanhuksille"-merkintä, vaikken nyt muista mitä siinä sanantarkasti luki. ap

[/quote]

Aivan selvä provo. Suurimmassa osassa pääkaupunkiseudun busseissa on kolme ovet, etuovi/etuovet, keskiovet ja takaovi. Joten ensikerralla keksi parempi provo..... Idiootti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keppien kans täpötäydessä bussissa, jouduin seisoon. Ainut kuka tarjos istumapaikkaa, oli nainen jolla itselläänkin oli kepit. Joo, seisoin sitten mielummin loppumatkan.

Vierailija
64/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:16"]

Jos minä tupakoivana olen ensin pysäkillä yksin niin poltan röökini katoksen alla ihan surutta. Mikäli sinä parkkeeraat perskannikkasi siihen katokseen minun tupakan sytyttämisen jälkeen on moka yksin sinun. Voit ihan rauhassa jäädä vähän sivummalle tai jos päätät katokseen tulla niin ole sitten hiljaksiasi ja nieleskele idioottimaisuutesi. Minulla on ihan yhtäläiset oikeudet olla siinä katoksessa kuin sinullakin. Vaikka väkivaltaa haluaisit minuun käyttää, tekee se sinusta idiootimman kuin minusta. Mutta mikäli sinä olet ensin pysäkillä, pyrin minä kohteliaana katsomaan tuulen suuntaa edes pikkuisen ja hakeudun tuulen alapuolelle tupakkani kanssa mieluusti.

[/quote]

Sinä olet just sentyyppinen ihminen, jota joku karju saisi vähän huidella turpaan. Oikein minäminäminä... Minä vain, ei kukaan muu. Minä yksin ja minä ainoastaan. Hyi olkoon. Yäk.
[/quote]

Ihminen, jota tupakka häiritsee, on aika tyhmä, jos menee notkumaan tupakoitsijan viereen

Vierailija
65/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:06"]

Olin keppien kans täpötäydessä bussissa, jouduin seisoon. Ainut kuka tarjos istumapaikkaa, oli nainen jolla itselläänkin oli kepit. Joo, seisoin sitten mielummin loppumatkan.

[/quote]

Hyvähän niiden keppien kanssa on seistä, niistä saa otettua hyvin tukea, ja onhan sinulla siinä ainakin yksi jalka maassa + kepit, eli 3 pistettä. Normaalisti ihmisillä on vain kaksi (jalat), joten turhaan valitat.

Lisäksi olet jo selvästi loukannut jalkasi, joten lisäloukkaantuminen ei haittaa yhtään niin paljoa kuin jos joku tervejalkainen loukkaantuisi. Joten olet vain itsekäs idiootti....

Vierailija
66/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvähän se, kaikki mikä ei tapahdu pk-seudulla, on provoa.

Vierailija
67/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:03"]Se oli varmaan venäläinen.
[/quote]

Ei Venäläiset ole lihavia!

Vierailija
68/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:58"]

Eivät matkusta. Itselläni oli aina maksettu seutulippu (kuukausilippu) taskussa kun liikuin rattaiden kanssa. Tuo on vain kaltaistesi idioottien oletusta, että lastenvaunuilijat menisivät pummilla

[/quote]

Lastenvaunut

Lasta lastenvaunuissa kuljettava saa matkustaa Turun seudun joukkoliikenteessä maksutta.

http://www.foli.fi/fi/tietoja-ja-ohjeita/esteett%C3%B6myys

Siis matkustavat pummilla. Luuletko tosiaan, että minä en ole tietoinen näistä? Idiootti.

Vierailija
69/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:16"]  Jos minä tupakoivana olen ensin pysäkillä yksin niin poltan röökini katoksen alla ihan surutta. Mikäli sinä parkkeeraat perskannikkasi siihen katokseen minun tupakan sytyttämisen jälkeen on moka yksin sinun. Voit ihan rauhassa jäädä vähän sivummalle tai jos päätät katokseen tulla niin ole sitten hiljaksiasi ja nieleskele idioottimaisuutesi. Minulla on ihan yhtäläiset oikeudet olla siinä katoksessa kuin sinullakin. Vaikka väkivaltaa haluaisit minuun käyttää, tekee se sinusta idiootimman kuin minusta. Mutta mikäli sinä olet ensin pysäkillä, pyrin minä kohteliaana katsomaan tuulen suuntaa edes pikkuisen ja hakeudun tuulen alapuolelle tupakkani kanssa mieluusti. [/quote] Sinä olet just sentyyppinen ihminen, jota joku karju saisi vähän huidella turpaan. Oikein minäminäminä... Minä vain, ei kukaan muu. Minä yksin ja minä ainoastaan. Hyi olkoon. Yäk. [/quote] Ihminen, jota tupakka häiritsee, on aika tyhmä, jos menee notkumaan tupakoitsijan viereen

[/quote]

Mutta kun homman nimi on se, että bussikatoksessa tupakoimista on vältettävä. Kuka sitä välttää, jos ei tupakoitsija??? Äo:si on vissiin aika pieni?

Vierailija
70/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:58"]

Eivät matkusta. Itselläni oli aina maksettu seutulippu (kuukausilippu) taskussa kun liikuin rattaiden kanssa. Tuo on vain kaltaistesi idioottien oletusta, että lastenvaunuilijat menisivät pummilla

[/quote]

Lastenvaunut

Lasta lastenvaunuissa kuljettava saa matkustaa Turun seudun joukkoliikenteessä maksutta.

http://www.foli.fi/fi/tietoja-ja-ohjeita/esteett%C3%B6myys

Siis matkustavat pummilla. Luuletko tosiaan, että minä en ole tietoinen näistä? Idiootti.

[/quote]

Huoh, vitun idiootti. Kuka nyt ei tuota tietäisi, että saa mennä ilmaiseksi lastenvaunuilla. Mutta pointti olikin se, että yleensä melkeinpä jokainen lastenvaunujen kanssa liikkuva on hankkinut lisäksi sen kuukausilipun, ja maksaa sen kiltisti vaikka pääsisikin ilmaiseksi. Joten suorita samantien itsellesi jälkiaborttti, mitään hyötyä susta ei ole kenellekkään......

Vierailija
71/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:51"]

On myös mielenkiintoista, miten mamujen sanotaan arvostavan vanhuksia. Ehkä omiaan, mutta nimenomaan busseissa (varsinkin Turun Varissuon bussissa) teini-ikäiset ja vanhemmat maahanmuuttajat kiilaavat jonon ohi ja liimaavat takalistonsa ja kassinsa penkkiin eivätkä ole näkevinään sitä suomalaista mummoa, joka yrittää löytää vapaata penkkiä päästäkseen istumaan. Autoin tuon kyseisen mummon paikalleni ja seisoin loppumatkan. Kukaan muu ei tehnyt elettäkään. Bussissa oli tuolloin lisäksi 3 suomalaista, jotka kaikki tulivat myöhemmin sisään ja päätyivät seisomaan. T. N23

[/quote]

Meistä on moneksi. Mun sydäntä lämmitti kun yövuorosta tulleena, pysäkillä odotteli pahasti ontuva mamu. Hän antoi monen ihmisen mennä edestään ja viime tipassa minäkin hyppäsin bussiin. Bussi oli tupaten täynnä, mamulla oli istumasija. Kun hän huomasi että olin ilman istumapaikkaa, hän hypähti pois istuimeltaan ja viittoi minut istumaan paikalleen. Koetin estellä, koska minulla ei ole liikuntarajoitetta. Hän kuitenkin sinnikkäästi viittoi minut istumaan. 

Aika herrasmies :) Seisoi koko bussimatkan.

Vierailija
72/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sataa kaatamalla ja pysäkkikatos on tupaten täynnä niin sellaisten joilla on sateenvarjo pitäisi antaa katospaikka suojattomille. Jos ei ole sateenvarjoa mukana niin tosi kiva seistä siinä täyden katoksen vieressä sateen rummuttaessa tuulitakin huppuun (jos edes sellainen on mukana) ja jännätä että kumpi ehtii ensin, ehtiikö vesi tulla läpi takista vai bussi tulla pysäkille.

Vierailija
73/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:13"]

Huoh, vitun idiootti. Kuka nyt ei tuota tietäisi, että saa mennä ilmaiseksi lastenvaunuilla. Mutta pointti olikin se, että yleensä melkeinpä jokainen lastenvaunujen kanssa liikkuva on hankkinut lisäksi sen kuukausilipun, ja maksaa sen kiltisti vaikka pääsisikin ilmaiseksi. Joten suorita samantien itsellesi jälkiaborttti, mitään hyötyä susta ei ole kenellekkään......

[/quote]

Kyllä se olet sinä, jonka jälkiabortin pitäisi teettää. Ainakin omille kakaroillesi, ettei heistä tulisi äitinsä kaltaista yksinkertaista oliota. Sorry vaan.

Minä en tuota bussikorttisysteemiä usko. Ei tule kauppoja, ei. Olen todistanut tapausta, jossa isä (kieltämättä se oli isä, ei äiti) oli tulossa bussiin tyhjien vaunujen kanssa ilmaiseksi, koska "oli menossa hakemaan lasta tarhasta". Bussikuski ei antanut lupaa ja heppu jäi bussin ulkopuolelle, koska hänellä ei ollut senttiäkään rahaa. En tiedä, tuliko lapsi koskaan haettua oikeaan aikaan tarhasta. :D

Ihailen Helsingin raitiovaunuja. Siellä kaikilla ovilla on automaatti, jota kaikki matkustajat käyttävät. Miksei meidän busseissa? Ei se ole niin vaikeaa totetuttaa ja rahoitus tulisi näiltä nykyisin pummilla matkustavilta äityleiltä.

Vierailija
74/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:31"]Ei saakeli.. Onko kyseessä vieläpä bussilinja 5 tai 6 K-cityssä? :D [/quote] Bussi nro8, lähtevätkö nuo muut siitä läheltä? :D ap

[/quote]

Ei aavistustakaan mistä 8 lähtee, mutta 5 ja 6 lähtevät keskustasta kauppahallin ja Carlsonin välistä. Siksi kyselin, ja kyselin aiemmin siitä pukeutumisesta, kun epäilin että tarkoitat mua :D vaikka mulla on iso "merkkilaukku" (joka on siis aitoa Tallinnasta) niin en vie sillä istumapaikkaa keneltäkään, jos bussissa on täyttä, vaan pidän sen sylissä.

Istun toisinaan invapaikoille, koska olen selkävammainen, ja jäykimpinä päivinä on vaikeaa vääntäytyä niihin ahtaimpiin koloihin istumaan, varsinkin kun oon tämän kokoinen. Etuilemista tai mummojen tönimistä en kylläkään harrasta, mutta perseeni vie tilaa minkä vie; jos joskus ruvetaan laskuttamaan matkoja painon tai istuintilan mukaan, niin voin toki maksaa tuplasti ;)

Niin, ja jos bussiin tulee joku vielä mua liikuntarajoitteisempi tai hauras vanhus, niin kyllä mä sen päästän istumaan. Kaikkia sairauksia ei toki näe päälle päin, mutta jos joku ei pysty seisomaan bussissa, ni pitää osata avata suu ja pyytää sitä paikkaa.

Vierailija
75/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:33"]En minä ainakaan tiennyt, että ne edessä olevat paikat on varattu vain mummoille, tai että rahalla maksaessa pitää mennä bussiin viimeisenä vaikka olisi ollut ensimmäisenä pysäkillä. [/quote] Ei ollut kyse ensimmäisistä penkeistä, vaan viimeisistä ennen takaovea olevista ja niillä paikoilla on "vanhuksille" merkintä :) En muista tarkalleen mitä siinä merkissä on, mutta siitä kyllä näkee, että se on ensisijaisesti vanhuksille. Ja tämä henkilö ei ollut ensimmäisenä pysäkillä, vaan kiilasi koko jonon ohitse. ap [/quote] Ei, en usko, että missään bussissa on ENNEN TAKAOVEA olevissa penkeissä "vanhuksille, raskaana tai muuten huonokuntoisille" oleva tarra. Nämä tarrat ovat AINA niissä ennen KESKIOVIA olevissa penkeissä tai joskus olen nähnyt ETUOVEN lähellä olevalla penkillä. Ei kukaan vanhus tmv. lähde useimmiten jo liikkuvassa bussissa könyämään niihin TAKAOVEA ennen oleviin penkkeihin. Eihän vanhus tai huonokuntoinen ihminen pääse sieltä korkealta TAKAOVESTA edes ulos. Ai jai Ap mikä moka, nyt haiskahtaa vähän provolta. [/quote] En nyt ymmärrä :D Ainakin Kpon liikenteen busseissa on se yksi etuovi ja ne takaovet, missä on kaksi ovea ja mistä rattaat tulee bussiin, ei keskiovia? Kutsun niitä ovia takaoviksi. Takaovien jälkeen on kaksi rappusta ylös ja siellä vielä penkkejä, muttei ovea. Ja kyllä noilla paikoilla on ainakin Kuopion liikenteen busseissa "vanhuksille"-merkintä, vaikken nyt muista mitä siinä sanantarkasti luki. ap

[/quote]

Aivan selvä provo. Suurimmassa osassa pääkaupunkiseudun busseissa on kolme ovet, etuovi/etuovet, keskiovet ja takaovi. Joten ensikerralla keksi parempi provo..... Idiootti
[/quote]

Niin ehkä on, mutta Kuopio ei ole pääkaupunkiseudulla :D Sama, kuin minä väittäisin, ettei pääkaupunkiseudun busseissa voi olla kolmea ovea, koska Kpossakin on vain kaksi ovea/bussi :D Käy joskus pääkaupunkiseutua edempänä, voit oppia paljon uutta.

ap

Vierailija
76/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:16"]

Jos minä tupakoivana olen ensin pysäkillä yksin niin poltan röökini katoksen alla ihan surutta. Mikäli sinä parkkeeraat perskannikkasi siihen katokseen minun tupakan sytyttämisen jälkeen on moka yksin sinun. Voit ihan rauhassa jäädä vähän sivummalle tai jos päätät katokseen tulla niin ole sitten hiljaksiasi ja nieleskele idioottimaisuutesi. Minulla on ihan yhtäläiset oikeudet olla siinä katoksessa kuin sinullakin. Vaikka väkivaltaa haluaisit minuun käyttää, tekee se sinusta idiootimman kuin minusta. Mutta mikäli sinä olet ensin pysäkillä, pyrin minä kohteliaana katsomaan tuulen suuntaa edes pikkuisen ja hakeudun tuulen alapuolelle tupakkani kanssa mieluusti.

[/quote]

Sinä olet just sentyyppinen ihminen, jota joku karju saisi vähän huidella turpaan. Oikein minäminäminä... Minä vain, ei kukaan muu. Minä yksin ja minä ainoastaan. Hyi olkoon. Yäk.
[/quote]

Etkö ite uskalla hakata ihmisiä? Aika noloa alkaa muiden niskoille kaadella laittomuudet, kun omat rahkeet ei riitä edes ASIALLISEEN kommunikointiin. Hävettäis muaki olla sä.

Vierailija
77/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:40"]Minkä ikäinen läskipillu oli kyseessä ja mistä kaupungista? [/quote] Rumaa kielenkäyttöä, vaikka henkilö olikin fyysisesti iso. Ilää max 20v, ehkä noin 16-18v ja kaupunki alkaa K:lla. ap [/quote] Kuopio? :D t. se 17-vuotias teini [/quote] Jep, Kuopio. ap

[/quote]

Kuopio! Voi Jeesus sieltähän ne tulee ne kaikki kyrvät ja perseet.

Vierailija
78/96 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:16"]  Jos minä tupakoivana olen ensin pysäkillä yksin niin poltan röökini katoksen alla ihan surutta. Mikäli sinä parkkeeraat perskannikkasi siihen katokseen minun tupakan sytyttämisen jälkeen on moka yksin sinun. Voit ihan rauhassa jäädä vähän sivummalle tai jos päätät katokseen tulla niin ole sitten hiljaksiasi ja nieleskele idioottimaisuutesi. Minulla on ihan yhtäläiset oikeudet olla siinä katoksessa kuin sinullakin. Vaikka väkivaltaa haluaisit minuun käyttää, tekee se sinusta idiootimman kuin minusta. Mutta mikäli sinä olet ensin pysäkillä, pyrin minä kohteliaana katsomaan tuulen suuntaa edes pikkuisen ja hakeudun tuulen alapuolelle tupakkani kanssa mieluusti. [/quote] Sinä olet just sentyyppinen ihminen, jota joku karju saisi vähän huidella turpaan. Oikein minäminäminä... Minä vain, ei kukaan muu. Minä yksin ja minä ainoastaan. Hyi olkoon. Yäk. [/quote] Ihminen, jota tupakka häiritsee, on aika tyhmä, jos menee notkumaan tupakoitsijan viereen

[/quote]

Mutta kun homman nimi on se, että bussikatoksessa tupakoimista on vältettävä. Kuka sitä välttää, jos ei tupakoitsija??? Äo:si on vissiin aika pieni?
[/quote]

Jopas nyt. Sinun äo:si tuskin on yhtään isompi kuin muillakaan. Ainakin jos viestejäsi lukee.
Vältettävä joo, mutta mikäli tupakoiva on ENSIN YKSIN siinä katoksen alla niin joko jäät sivummalle siksi pariksi minuutiksi TAI menet katokseen ja kärsit idioottimaisuudestasi.

Vierailija
79/96 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:06"]Niin monta kertaa tuli aloituksessa, että töykimys oli superläski, että varmaan kaikki nyt ymmärtävät, että laiha ei olisi koskaan tehnyt tuollaista.
[/quote]

Laihan ohi olisi kortin piippaajat päässeet, vaikka joku maksaisikin rahalla :) Isomman ihmisen ohi ei.

Vierailija
80/96 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset potkinut nivusiin? Jotenkinhan sitä pitäisi tällaisiakin tapauksia tervehtiä..