Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä "juttailua"

Vierailija
12.01.2015 |

Tai no. Ymmärrän idean taustalla olevaa firmaa, joka kääräisee sievoiset summat vietävissä olevien ihmisten rahoja.

Missä on liikunnan ilo? Luulisi, että täysin liikuntaa harrastamattomat (joita suuri osa superdieettiläisistä todennäköisesti on) saavat vain traumoja (henkisiä ja ehkä myös fyysisiä) kaikenlaista liikuntaa kohtaan jollain rääkkisalitreenillä. Minusta täysin aloittelijoita pitäisi kannustaa löytämään omia kiinnostuksen kohteita vastaava liikunnallinen harrastus. Sitten vasta salitreenit, jos kiinnostus ylipäänsä liikuntaa kohtaan kasvaa.

Entä sitten syöminen. Syöminen on ainakin omasta mielestäni yksi elämän suuria iloja. Jos minulla olisi nyt tarvetta laihdutukseen, söisin minusta hyvältä maistuvia (ja terveellisiä) asioita, mutta vähemmän. Minulla olisi itku herkässä, jos ei saisi syödä muuta kuin vihreitä vihanneksia, maitorahkaa ja maustamatonta kanaa. Ja taatusti motivaatio koko projektiin menisi todella nopeasti.

Ei kyllä ainakaan olisi yhtään minun juttuni tuo tuommoinen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:35"]Eniten Jutassa häiritsee räikeä piilomainonta. Tai no, ihan avointahan se on. Mimmi jakaa jatkuvasti ruokavalio-ohjeita, joissa on olennaisessa osassa hänen firmansa lisäravinteet. Todellisuudessa terveelliseen ruokavalioon ei perusterveellä ihmisellä kuulu mitkään lisäravinteet. Jos niitä jostain syystä esim. lääkäri on määrännyt, niiden EI tarvitse olla Jutan Fitfarmin tuotteita, niitä valmistaa ja maahantuo moni muukin taho! Ei totta vie ole mikään ihme, että mimmi on käärinyt sievoisen omaisuuden. Sinänsä menestyminen on ok, mutta tekisi sen avoimesti, eikä tuolla lailla aivopesumenetelmällä. PS: tuollaiset ohjelmaformaatit ovat järjettömiä, koska niissä yritetään repiä tulosta mahdollisimman nopeasti. Mikä nopeasti lähtee, tulee myös nopeasti takaisin - ja JUURI SIKSI, MITÄ AP MAINITSEE eli koska laihduttamisesta on tehty niin über-kauhea rääkki, ettei kukaan sitä kestä enää ohjelman loputtua, vaan lipsahtaa enemmän tai vähemmän pois liikunnasta ja vähäkalorisesta ruokavaliosta. Maltillisempi olisi parempi, mutta kuka jaksaa seurata ohjelmaa, jossa laihdutaan kilo tai kaksi kuukaudessa....   [/quote] Mun dieettiohjeissa ainakin luki että lisäravinteet on vapaaehtoisia. En ostanut, koska halusin nimenomaan keskittyä terveelliseen ruokaan ja sen elämäntavaksi saamiseen.

[/quote]

Miksi syöt sitten Jutan mukaan, jos haluat syödä terveellisesti?

Vierailija
22/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 31 kiloa "juttailemalla", kuntosalilla olen käynyt 20 vuotta sitten viimeksi, fitfarmille en ole maksanut penniäkään, enkä yhtään lisäravinnetta tai proteiinipatukkaa ole käyttänyt. Laihdutuksen alkuun en itseasiassa liikkunut lainkaan, liikunnan iloa on alkanut löytyä, kun liikkuminen on kevyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:35"]Eniten Jutassa häiritsee räikeä piilomainonta. Tai no, ihan avointahan se on. Mimmi jakaa jatkuvasti ruokavalio-ohjeita, joissa on olennaisessa osassa hänen firmansa lisäravinteet. Todellisuudessa terveelliseen ruokavalioon ei perusterveellä ihmisellä kuulu mitkään lisäravinteet. Jos niitä jostain syystä esim. lääkäri on määrännyt, niiden EI tarvitse olla Jutan Fitfarmin tuotteita, niitä valmistaa ja maahantuo moni muukin taho! Ei totta vie ole mikään ihme, että mimmi on käärinyt sievoisen omaisuuden. Sinänsä menestyminen on ok, mutta tekisi sen avoimesti, eikä tuolla lailla aivopesumenetelmällä. PS: tuollaiset ohjelmaformaatit ovat järjettömiä, koska niissä yritetään repiä tulosta mahdollisimman nopeasti. Mikä nopeasti lähtee, tulee myös nopeasti takaisin - ja JUURI SIKSI, MITÄ AP MAINITSEE eli koska laihduttamisesta on tehty niin über-kauhea rääkki, ettei kukaan sitä kestä enää ohjelman loputtua, vaan lipsahtaa enemmän tai vähemmän pois liikunnasta ja vähäkalorisesta ruokavaliosta. Maltillisempi olisi parempi, mutta kuka jaksaa seurata ohjelmaa, jossa laihdutaan kilo tai kaksi kuukaudessa....   [/quote] Mun dieettiohjeissa ainakin luki että lisäravinteet on vapaaehtoisia. En ostanut, koska halusin nimenomaan keskittyä terveelliseen ruokaan ja sen elämäntavaksi saamiseen.

[/quote]

Miksi syöt sitten Jutan mukaan, jos haluat syödä terveellisesti?
[/quote]

Mitähän epäterveellistä siinä ruokavaliossa on? Paljon marjoja ja kasviksia, maitotuotteita, lihaa ja sopivasti kuitua sekä tietenkin hyvää rasvaa. Mielestäni kyse on hyvinkin perusterveellisestå ruokavaliosta.