Missä määrin rinnat kasvavat, kun vaihdevuodet lähestyvät?
Kommentit (14)
Kysypä häneltä, joka sinulle tuon pajunköyden syötti.
Kuihtuvat, mutta silarit auttaa. Miehillä ei ole yhtä helppoa.
Vierailija kirjoitti:
En muuten osaa sanoa, mistä olen tämän tiedon saanut. Olen vain ollut kauan siinä käsityksessä, että vaihdevuosiin liittyen tapahtuu rintojen suurenemista. Ehkä asia liittyykin siihen, että jotkut lihovat vv aikana, myös rinnoista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten osaa sanoa, mistä olen tämän tiedon saanut. Olen vain ollut kauan siinä käsityksessä, että vaihdevuosiin liittyen tapahtuu rintojen suurenemista. Ehkä asia liittyykin siihen, että jotkut lihovat vv aikana, myös rinnoista. Ap
Voisiko rasva mennä eri paikkoihin? Ja lihoo myös helpommin?
Itsellä alkoi rasva kertyä lantion sijasta vatsaan ja rinnat kasvoi ehkä pituutta :D
Kyllä pienemmät rinnat on helpommat. Ei roiku tiellä tai osu lavuaariin,kun naamaa pesee etc.
Hormonikorvaushoito turvottaa ja pinkeyttää joillakin rintoja tai itselleni ainakin kävi näin, annosta laskettiin pyynnöstäni gynekologilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuihtunut. Ehkä kuuskymppisenä kuihtuu. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
No kuka nyt 50-60 vuotiaana enää silareita ottaa?
Onpa täällä omituisia luuloja/käsityksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aineenvaihdunta hidastuu iän myötä. Se mihin rasva kerääntyy on varmaan yksilöllistä..toisilla lantiolle, toisille rintoihin. Yllättävää, kyllä aina kun itse laihdutan, se lähtee ensimmäisenä rinnoista, eikä vatsasta, jossa olisi enemmän pudotettavaa😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko rasva mennä eri paikkoihin? Ja lihoo myös helpommin?
Itsellä alkoi rasva kertyä lantion sijasta vatsaan ja rinnat kasvoi ehkä pituutta :D
Kyllä pienemmät rinnat on helpommat. Ei roiku tiellä tai osu lavuaariin,kun naamaa pesee etc.
Lisään vielä. En ole oikein tykännyt omista pienistä rinnoista. Mutta nyt tajunnut miten helpot ne oli, enkä tajua,miksi kukaan haluaisi isoja? Kun ne on oikeasti tiellä. Ainakin itselläni.
Ja isorintaisille naisille siis: En tarkoita mitään pahaa teille. Itse vaan En näe mitään hyötyä tässä vaiheessa elämää isommista rinnoista. Saa vain putsata rintojen alta ja tosiaan ärsyttää ilman rintsikoita koittaa pestä vaikka naamaa. Tiellä ovat.
Ei kiinnosta miesten mielipiteet. Sen vaiheen yli jo.
Se tässä vanhenemisessa kivaa. Kun ei niin kovasti kiinnosta enää ulkoiset jutut.
Vaihtelee paljon.
Jollain kuivettuu näivettyy pelkiksi ohuiksi kevyiksi nahkapusseiksi.
Jollain ne roikkuvat painavat kannettavat.
Kumpi ihanampi? 😬🥶🤢🙄
No, eipä juuri kasva. Rupsahtaa vaan.