Mistä saisi kunnollisen pesukoneen, joka käyttää vettä ja pesee puolessatoista tunnissa?
Myynnissä on vain A+++ koneita, enkä huoli niitä.
Kommentit (108)
Mulla on Candy. Just laitoin päälle 60 astetta ja pesu aika 1h 20min.
Samaa kaipailisin. Nykyinen on olevinaan ohjelmoitava, kaikki vesimäärät olen ohjelmoinut mahdollisimman suuriksi, mutta ei kummoista ole. Saa vinkata, jos tietää oikeasti hyvän.
Nykyään koneissa on järkyttävän pitkät pesuajat. Kenellä on aikaa päivystää että 3-4 tunnin ohjelma on pyöritetty loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään koneissa on järkyttävän pitkät pesuajat. Kenellä on aikaa päivystää että 3-4 tunnin ohjelma on pyöritetty loppuun?
Pikapesun, kun laittaa, käyttää enemmän vettä ja saattaa selvitä 1,5 tunnilla :D Ihan järjetöntä kyllä, että normiohjelmissa menee monta tuntia. Hienopesuohjelma pesee tunnissa, mutta ei sitä voi millekään vähänkään likaisemmalla pyykille käyttää. Ja pikapesukaan ei toimi kaikilla pesuohjelmilla, joista osa rajoittaa lämpötilaakin, eli ei voi edes 60 pesussa pestä, ellei valikoi aina puuvilla-ohjelmaa.
Minä haluaisin Ö-luokan koneen joka mpesee ja huuhtelee reilulla vedellä ja sähköllä hyvin ja nopeasti.
Ihan yks vitunmaku maksaako 11 vai 12 senttiä.
Saisikohan venäjältä tai sitten semmoinen kuin on kerrostalojen pesutuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Pahoitin siis jonkun mielen.. I'm so sorry.
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi hyvä kun saa pyykit edes märiksi sillä vesimäärällä, jolla pyörittää monta tuntia pyykkejä, kuluttaen niitä turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Miedän suurperheessä käytännössä vain yöllä on aikaa pestä pyykkiä. Kone päälle klo 21-22 ja useinhan linkousvaiheessa kone paukuttaa kylppärissä, mut minkäs voit.
Meillä puuvillaohjelma 60 astetta pesee 1 h 38 min ja pikaohjelma 36 min. Ei juuri muita tule käytettyä, oli järkytys kun eka kertaa latasin pesukonetta ja liinavaateohjelma näytti lähes neljän tunnin pesuaikaa.
Whirlpool.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoitin siis jonkun mielen.. I'm so sorry.
Ihan vaaan varoitukseksi ettei kukaan hukkaisi rahojaan candypaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kaipailisin. Nykyinen on olevinaan ohjelmoitava, kaikki vesimäärät olen ohjelmoinut mahdollisimman suuriksi, mutta ei kummoista ole. Saa vinkata, jos tietää oikeasti hyvän.
Itselläni on Miele ja puhdasta tulee. Hyvä valikoima ohjelmia. Ei ole halpa kone, tonnista alkaen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miedän suurperheessä käytännössä vain yöllä on aikaa pestä pyykkiä. Kone päälle klo 21-22 ja useinhan linkousvaiheessa kone paukuttaa kylppärissä, mut minkäs voit.
No kerrostalossa ei voi, ainakin minun kone kolisee niin vietävästi pienessä kylppärissä. :(
Päältä täytettävä Eletrolux, 10 v vanha, uusiis on vähemmän säätömahd.
Meillä 60 astetta tunti viisi minuuttia ja 40 astetta pika 20 minuuttia.
Mulla on Samsungin 7kg kone jossa on ns.päivittäispesu joka kestää (ripuen huuhteluista) noin 1.10 minuuttia (60 astetta ja 3 huuhtelua esim). Ihan hyvin pesee, en tosin koskaan laita kovn täyteen pyykkiä.
LG, perusohjelma 60 astetta, n. puolitoista tuntia.
Laita annostelulokeron kautta letkulla lisää vettä koneeseen niin tulee puhtaampaa.