Mitä ajattelet naisista, jotka antavat miehelleen vain kerran viikossa?
Kommentit (53)
Sellaisilla naisilla on parempaakin tekemistä.
Ajattelen, että sen mies taitaa olla huonohko seksikumppani.
[quote author="Av Mamma" time="12.01.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:53"]
Meillä kyllä niinpäin että saan vain kerran viikossa! Mulle kelpaisi useamminkin vaikken mitään ihmeellistä intohimoa miestäni kohtaan tunnekaan. Mutta harvemmin lauantaisin sekään:)
Tiedän mitä intohimo on ja tiedän myös että kun se kolahtaa niin voin rakastella vaikka monta tuntia päivässä!! Mutta elämä meni näin ja olen ihan tyytyväinen tähänkin, mies on kuitenkin ihana ja rakas.
[/quote]
Et sitten kelvannutkaan sille siittäjäalfalle suhteeseen niin jouduit tyytymään beeta elättäjään?
[/quote]
Kyllä tämä nykyinen on ihan A-luokkaa:) Tässä suhteessa puuttuu vain yksi pikkujuttu kun tuon toisen kanssa olisi ollut enemmänkin ongelmia. Parempi näin. Minä jätin.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:21"]
Me ollaan kumpikin täysin tyytyväisiä 1 krt/ viikko tahtiin. Ainoastaan ulkopuolelta tulee painetta että hyvässä parisuhteessa "pitäisi" olla enemmän seksiä. -onnekas
[/quote]
Näinpä juuri. Useita vuosia sinkkuna olleena miehenä ja vain muutaman satunnaisen baaripokauksen seurauksena seksiä harrastaneena miehenä pelkkään omaan käteen tottumisesta on tullut niin arkinen asia, että säännöllinen seksi usean kerran viikossa tuntuisi suorastaan aika oudolta. Kerta viikkoon, siinäkin olisi jo paljon, onhan se suorituksenakin työläämpi kuin ranneliikkeen toisto...
[/quote]
Joo. Näinhän se menee. Seurustelen kaltaisesti miehen kanssa, joka oli ollut pitkään sinkkuna ennen minun tapaamistani. Ja kyllä tässä on täysi työ koittaa saada tuota innostumaan useammin kuin kerran viikossa....rasittavaa. Olen ajatellut, että kyllä tuo ajan kanssa tottuu siihen, että tarjolla olis useamminkin. Itselleni sopiva tahti on 3-7 kertaa viikossa, mielialasta riippuen. Nykyisellään tahti on 1-3 kertaa viikossa.
Naisesta/miehestä, joka haluaa vain kerran viikossa, ajattelen, ettei osaa antautua nauttimaan seksistä täysillä tai sitten seksissä on jotain vikaa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:13"]
Lauantaina saunan jälkeen.
[/quote]
Selvää ex-vaimomatskua.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:38"]
Ihan riittävä määrä pitämään mies suurin piirein tyytyväisenä.
[/quote]
Totta, jos piireihin kuuluu pari muuta hoitoa.
No ajattelen, että hienoa. 1-2 kertaa viikossa seksiä on monelle varmasti oikein hyvä määrä. Sen sijaan jos se on ongelma niin sen syistä pitäisi puhua. Jos keskiarvoja tuijotetaa niin tuo on varmasti keskivertoa enemmän. Ihmisillä on erilainen libido.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:14"]Mitä ajattelet naisista, jotka ajattelevat, että miehet ottavat naiset vaan antavat? [/quote] Mua vituttaa kun miehet puhuu että saivat pillua, miks aina miehet saa ja naiset antaa -,- ärsyttävää
[/quote]
Tästä tulee mieleen Roman Sachin joku kirja,jossa hän pohti näitä termejä.Kirjailija oli sitä mieltä,että koska sekissä mies siirtää soluja naiselle,pitäisikin sanoa että nainen on se joka seksissä saa jotain ja mies antaa.En nyt ihan sanatarkkaan muista miten se meni,mutta virkistävän omaperäinen näkemys kuitenkin :D
Meillä ei kylläkään anneta tai saada,vaan pannaan silloin kun panettaa.
On niin rasittavaa kun seksiä ajatellaan suorittamisena/saamisena/antamisena. Ajatellaan myös, että sitä pitää olla tietty määrä, että parisuhde on kunnossa. Eniten nauratti kuitenkin tuo parikymppinen typykkä, joka selitti parisuhteesta ja seksin määristä. Tuon ikäinen, lapseton ja kokematon ei ole kyllä mikään sanomaan miten asian teoriassa pitää mennä, ei pahalla. Seksi on toki iso osa parisuhdetta ja sen toimimattomuus näkyy kyllä parisuhteessa. Muistan ajan kun olimme mieheni kanssa kaksin ja voitiin harrastaa seksiä ihan koska vaan ja makoilla tuntitolkulla alasti, olihan Se ihanaa aikaa. Halu toisiamme kohtaan, ei ole muuttunut vuosien aikana miksikään, olosuhteet ovat. Kotona on kaksi lasta, emme voi enää makoilla ilkosillaan ja rakastella kaiken aikaa. Olemme halunneet perheen ja olemme olleet tietoisia miten Se tulee muuttamaan arkeamme ja Se on ihan ok. Nykyään seksiä on 1-3 kertaa viikossa, riippuen täysin millainen viikko on (työt, lapset, sairastelu, menot jne.). Seksi on kuitenkin edelleen yhtä ihanaa ja sen lisäksi meillä on ihana koti, perhe ja elämä.