Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisista, jotka antavat miehelleen vain kerran viikossa?

Vierailija
12.01.2015 |

Lauantaina saunan jälkeen.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä niinpäin että saan vain kerran viikossa! Mulle kelpaisi useamminkin vaikken mitään ihmeellistä intohimoa miestäni kohtaan tunnekaan. Mutta harvemmin lauantaisin sekään:)

Tiedän mitä intohimo on ja tiedän myös että kun se kolahtaa niin voin rakastella vaikka monta tuntia päivässä!! Mutta elämä meni näin ja olen ihan tyytyväinen tähänkin, mies on kuitenkin ihana ja rakas.

Vierailija
22/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miu mies antais vaan kerran viikossa nii eroisin. 3-4 kertaa viikossaa oisi parempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt "kerran viikossa, haluaisin enemmän" -natisijat hiljaa! Itse sain viimeksi 9.12., yrittänyt olen harva se päivä. Ja juu olen nainen. 

Vierailija
24/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kumpikin täysin tyytyväisiä 1 krt/ viikko tahtiin. Ainoastaan ulkopuolelta tulee painetta että hyvässä parisuhteessa "pitäisi" olla enemmän seksiä.

-onnekas

Vierailija
25/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma siinä on jos se sopii kummallekin?

Vierailija
26/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:48"]

Mienet lähes luonnostaan opetetaan hyväksymään seksuaalisuutensa, mutta naisten pitää olla neitsyeitä. Ei ihme jos jälkimmäisillä on eri näkemys. Ja sitten miehet vielä marmattavat että missä vika.

[/quote]

Päin vastoin, nuori mies saa kyllä hyvin karvaasti kokea, että on niljakas sika, lähes eläin jolla on aina vain "se" mielessä, koska tuntee sukupuolista halua, jos erehtyy siitä avautumaan sanoin tai teoin.

Vierailija
27/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:13"]

Lauantaina saunan jälkeen.

[/quote]

Ajattelen,että naisella on kumma käsitys seksistä,jos ajattelee sitä "antamisena".Se,kuinka usein pariskunnat harrastavat seksiä,ei liikuta minua.Joitain himottaa useammin,toisia harvemmin.

Vierailija
28/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kelle se antaa muina päivinä.

Vierailija
29/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että parisuhteen molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä yhteiseen seksielämäänsä.

Vierailija
30/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette miehestäni, joka "antaa" minulle vain kerran kuukaudessa?
Joo ei kovin kivaa minustakaan... kyllä minä "antaisin" jos vaan kelpais... enkä ole mikään siiderivalas.

Vierailija
31/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:21"]

Me ollaan kumpikin täysin tyytyväisiä 1 krt/ viikko tahtiin. Ainoastaan ulkopuolelta tulee painetta että hyvässä parisuhteessa "pitäisi" olla enemmän seksiä. -onnekas

[/quote]

Keitä ovat nämä painetta aiheuttavat "ulkopuoliset"?

Vierailija
32/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaanlahjoja! Oi jospa näin ois meilläkin. nim. jos kerran vuosikymmenessä rai rai

Vierailija
33/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en anna edes yhtä kertaa viikossa. Seksiä kyllä harrastan monta kertaa viikossa, tasaveroisen kumppanina.

Vierailija
34/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:21"]

Me ollaan kumpikin täysin tyytyväisiä 1 krt/ viikko tahtiin. Ainoastaan ulkopuolelta tulee painetta että hyvässä parisuhteessa "pitäisi" olla enemmän seksiä. -onnekas

[/quote]

Näinpä juuri. Useita vuosia sinkkuna olleena miehenä ja vain muutaman satunnaisen baaripokauksen seurauksena seksiä harrastaneena miehenä pelkkään omaan käteen tottumisesta on tullut niin arkinen asia, että säännöllinen seksi usean kerran viikossa tuntuisi suorastaan aika oudolta. Kerta viikkoon, siinäkin olisi jo paljon, onhan se suorituksenakin työläämpi kuin ranneliikkeen toisto...

Vierailija
35/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:14"]Mitä ajattelet naisista, jotka ajattelevat, että miehet ottavat naiset vaan antavat?
[/quote]

Mua vituttaa kun miehet puhuu että saivat pillua, miks aina miehet saa ja naiset antaa -,- ärsyttävää

36/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:53"]

Meillä kyllä niinpäin että saan vain kerran viikossa! Mulle kelpaisi useamminkin vaikken mitään ihmeellistä intohimoa miestäni kohtaan tunnekaan. Mutta harvemmin lauantaisin sekään:)

Tiedän mitä intohimo on ja tiedän myös että kun se kolahtaa niin voin rakastella vaikka monta tuntia päivässä!! Mutta elämä meni näin ja olen ihan tyytyväinen tähänkin, mies on kuitenkin ihana ja rakas.

[/quote]

Et sitten kelvannutkaan sille siittäjäalfalle suhteeseen niin jouduit tyytymään beeta elättäjään?

Vierailija
37/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia? En ajattelisi mitään

38/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:22"]

Mua ällöttää toi antaminen käsite. Jos mies puhuisi minulle kerrankin, että annatko, niin en "antaisi" enää ikinä. Sama on, että saanko.

[/quote]

Ja mikähän pikkurouvaa siinä antamisessa niin kovin ällöttää?

Vierailija
39/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:28"]

Mitä ajattelet miehistä, jotka antavat naisilleen vain kerran kahdessa kuukaudessa ja senkin ilman orgasmia ?

[/quote]

Nainenhan saa aina ku mieskin.

Vierailija
40/53 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan miehelle aina kun hän haluaa. Joskus jopa useamman kerran vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän