Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorehkko nainen, miksi seurustelet omanikäistesi kanssa

Vierailija
12.01.2015 |

etkä n. kymmenen vuotta vanhempien? Heillähän on aivan erilainen taloudellinen tilanne ja sen tuomat mahdollisuudet upeisiin kokemuksiin. Eikä miehet rupsahda rajusti, harva nuorikaan on mikään revitty kundi, ja toisaalta jos on sitä 25-vuotiaana, on sitä kolmevitosenakin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään kolmekymppinen, mutta silloin parikymppisenä tuntui että kolmekymppiset ovat rupsahtaneita ja omanikäiset ovat paremman näköisiä ja enemmän samanhenkisiä. En olisi myöskään silloinkaan voinut kuvitella antavani rahan vaikuttaa seurusteluasioihin, koska silloin olisi varmaan mahdotonta saada aikaan minkäänlaista tasapainoista ja tasa-arvoista suhdetta.

Vierailija
22/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä minä edes tapaisin kolmekymppisiä miehiä? Joskus harvoin on sellaisiin törmännyt yöelämässä, varattuihin (jotka etsivät silti seksiseuraa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin,niin KERRAN olen tuntenut vetoa itseäni 15-vuotta vanhempaan mieheen,kyllä sitä jotenkin automaattisesti hakeutuu omaikäistensä seuraan.Ellei sitten ole jotain isätraumaa tai tosiaan juokse sen rahan perässä.Englanniksihan se gold digger,mikähän on suomenkielinen vastine? 

Vierailija
24/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:17"]

Seurustelen itseäni yhdeksän vuotta vanhemman miehen kanssa. Hänellä on huono taloudellinen tilanne nyt ja ainakin seuraavat neljä vuotta. Lisäksi miehet rupsahtavat mielestäni ihan yhtä nopeasti kuin naisetkin. Syy, miksi seurustelen hänen kanssaan ei ole hyvä mieskunto, kokemus ja raha, vaan fermonit ja rakastuminen. Painu sinä ap pornosivuille tumputtamaan. Et sä niitä nuorempia naisia edes rahalla saa.

[/quote]

Juuri näin.Varsinkin netissä parisuhteisiin tunnutaan suhtautuvan kauhean kyynisesti,kumppanin pitää olla sellainen tai tällainen.Kun tulee vastaan tyyppi joka vie jalat alta,ei siinä paljon mieti että onko sillä nyt tarpeeksi rahaa/valtaa/ulkoista kauneutta.Sitä vaan kemiat kohtaa.

Vierailija
25/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhoillla miehillä sitten ole enempää loistavia argumentteja miksi heidät pitäisi valita ennemmin kuin omanikäinen? :D Ap unohti mainita ainakin yhden vanhusten viljelemän kliseen:"vanhempi mies on kokeneempi eli taitavampi sängyssä" Olette te vaan niin huvittavia markkinointipuheinenne! ^^

Vierailija
26/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen itseäni yhdeksän vuotta vanhemman miehen kanssa. Hänellä on huono taloudellinen tilanne nyt ja ainakin seuraavat neljä vuotta. Lisäksi miehet rupsahtavat mielestäni ihan yhtä nopeasti kuin naisetkin. Syy, miksi seurustelen hänen kanssaan ei ole hyvä mieskunto, kokemus ja raha, vaan fermonit ja rakastuminen. Painu sinä ap pornosivuille tumputtamaan. Et sä niitä nuorempia naisia edes rahalla saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä