Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorehkko nainen, miksi seurustelet omanikäistesi kanssa

Vierailija
12.01.2015 |

etkä n. kymmenen vuotta vanhempien? Heillähän on aivan erilainen taloudellinen tilanne ja sen tuomat mahdollisuudet upeisiin kokemuksiin. Eikä miehet rupsahda rajusti, harva nuorikaan on mikään revitty kundi, ja toisaalta jos on sitä 25-vuotiaana, on sitä kolmevitosenakin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samassa elämäntilanteessa eli vietetään opiskelijaelämää. On yhteiset kaverit, harrastukset, mielenkiinnon kohteet. En minä vielä halua vakiintua. Tienaan omat rahani, joilla pärjään. Sitä paitsi on aika vaikea uskoa, että 10 v. vanhempi mies jaksaisi pyöriä minun kuvioissani opiskelijabileissä, reppureissuilla jne.

Vierailija
2/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että samanikäisen poikaystävän kanssa on näin.
2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin työpaikalla rakastumaan ja mies sattuu olemaan hyvin samanikänen ;p

Vierailija
4/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vain tunne vetoa vanhoihin miehiin,oman ikäisen kanssa on enemmän yhteistä.Tuo "erilainen taloudellinen tilanne ja sen tuomat mahdollisuudet upeisiin kokemuksiin" pitää tietysti paikkansa,jos etsii huoraa.mutta ymmärräthän että kaikki nuorehkot naiset eivät sellaisia ole.Vaikka ei "rupahda rajusti" on kymmenen vuotta vanhempi kuitenkin rupsahtaneempi kuin saman ikäinen.

Miksi te vanhat miehet seurustele omanikäistenne kanssa,vaan kuvittelette että teidän kuuluisi saada nuorempaa?

Vierailija
5/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydät 35-vuotiaan miehen, jolla on hyvä (taloudellinen) asema, ja joka on sinkku? Kyllä ne on viety.

Vierailija
6/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus eroan poikaystävästäni (samanikäinen kuin minä) niin aion jatkossakin seurustella omanikäisten tai hieman nuorempien miesten kanssa. Miehet elävät muutenkin (keskimäärin) naisia lyhyemmän ajan - en halua leskeksi nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:53"]Mistä löydät 35-vuotiaan miehen, jolla on hyvä (taloudellinen) asema, ja joka on sinkku? Kyllä ne on viety.
[/quote]

Hohoo mä taisin napata kakskymppisenä sen viimesen vapaan hyvätulosen ja hyvännäkösen kolmevitosen :)

Vierailija
8/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei wanhusta kannata ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:53"]Mistä löydät 35-vuotiaan miehen, jolla on hyvä (taloudellinen) asema, ja joka on sinkku? Kyllä ne on viety. [/quote] Hohoo mä taisin napata kakskymppisenä sen viimesen vapaan hyvätulosen ja hyvännäkösen kolmevitosen :)

[/quote]

 

Tässä sen näkee. Kyllä nuori nainen kelpuuttaa vanhemmankin miehen - kunhan mies on ns. kunnollinen mies, eli rahaa ja ulkonäköä löytyy.

Vierailija
10/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkeä ottaa yli 10v vanhempaa ukkoa, koska kun sitten se eläke ikä koittaa ja ajatellaan, että nyt voidaan viettää rattoisia eläkepäiviä, niin 65v naisella on sitten ainakin 75v mies joka tulee heittämään veivit lähiaikoina, ellei ole jo. Siinä sitten eläkeiässä surraan ja ollaan yksin. Toki poikkeuksia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:56"]

Jos joskus eroan poikaystävästäni (samanikäinen kuin minä) niin aion jatkossakin seurustella omanikäisten tai hieman nuorempien miesten kanssa. Miehet elävät muutenkin (keskimäärin) naisia lyhyemmän ajan - en halua leskeksi nuorena.

[/quote]

Tämäkin on muuten hyvä pointti,miksi ottaa vanha mies joka kuolee pian pois :) Paitsi tietysti sen ap:n mainitseman taloudellisen tilanteen takia,voihan joku haluta olla nuori  rikas leski!

Vierailija
12/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:40"]

etkä n. kymmenen vuotta vanhempien? Heillähän on aivan erilainen taloudellinen tilanne ja sen tuomat mahdollisuudet upeisiin kokemuksiin. Eikä miehet rupsahda rajusti, harva nuorikaan on mikään revitty kundi, ja toisaalta jos on sitä 25-vuotiaana, on sitä kolmevitosenakin.

[/quote]

En ole enää nuorehko nainen, mutta olen ollut. Silloin kun olin itse parikymppinen, kaikki noin 5-10v vanhemmat tuntuivat jotenkin niin kangistuneilta ja luutuneilta järjestään. Varmaan se on sama nykyäänkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:53"]Mistä löydät 35-vuotiaan miehen, jolla on hyvä (taloudellinen) asema, ja joka on sinkku? Kyllä ne on viety. [/quote] Hohoo mä taisin napata kakskymppisenä sen viimesen vapaan hyvätulosen ja hyvännäkösen kolmevitosen :)

[/quote]

 

Tässä sen näkee. Kyllä nuori nainen kelpuuttaa vanhemmankin miehen - kunhan mies on ns. kunnollinen mies, eli rahaa ja ulkonäköä löytyy.
[/quote]

No jos totta puhutaan niin valinta tapahtui kyllä kiltteyden ja huumorintajun perusteella.. :) hyvätuloisuus plussaa. Vaikka kyllä ikinä työtöntä sossupummia ottaisi, liian eri arvot kun itelläni.

Vierailija
14/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v ja poikaystäväni on 22v. Meillä tämä ikäero toimii, koska elämäntilanteet ovat niin samanlaiset. Me molemmat opiskelemme, asumme vuokrakämpissä ja opiskelijaelämää on helpompi ymmärtää, kun itsekin on opiskelija.

Olen silti sitä mieltä, että parisuhde ei ole iästä riippuvainen. Exäni oli minua 8v vanhempi ja yhdessä olimme muutaman vuoden. Suhde kaatui ihan muihin asioihin kuin ikäeroon. Jälkeenpäin olen tosin ollut tästä onnellinen, sillä exä nykyään 28v ja perheen perustaminen saattaa alkaa olla jo ajankohtaista. Minä taas haaveilen lapsista aikaisintaan 5v päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älkää vaan nuoret tytöt vanhoihin vuohiin haksahtako. Olen todella iloinen, että mulla on 41-vuotiaana oman ikäinen mies, eikä jotain 55v äijää. Ei siinä mitään, kyllä munkin mies vanhenee, mutta samaa tahtia itseni kanssa. Ollaan vähän kuin samassa veneessä.

Vierailija
16/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on pullollaan kauniita, tasokkaita, koulutettuja ja fiksuja kolmevitodia sinkkunaisia. Miksi he eivät kelpaa sinulle? Vai onko niin, että et olisi samanikäiselle tasaveroinen kumppani eli et kelpaa heille? Siirry ikäistesi pariin, niin flaksi käy.

Vierailija
17/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:53"]

Mistä löydät 35-vuotiaan miehen, jolla on hyvä (taloudellinen) asema, ja joka on sinkku? Kyllä ne on viety.

[/quote]

Miksi se miehen hyvä taloudellinen asema on muka niin tärkeä kriteeri parinvalinnassa? Jos ne oman ikäiset varakkaat on viety,niin tietysti silloin otan omanikäisen,vähemmän varakkaan,mutta muuten ihanan sinkkumiehen.En jotain vanhusta,jolla on rahaa ja sillä kuvittelee tarjoavansa "upeita kokemuksia". Kyllä mulle henk.koht.upeat kokemukset tarkoittaa jotain ihan muuta kuin jonkun papparaisen rahoilla loisiminen! :D

Vierailija
18/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä. Joku 10 vuotta vanhempi mies on aina tuntunut ihan kalkkikselta. Nykyinen miehenikin on minua nuorempi ja hyvä niin!

Vierailija
19/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen kriteereinä kumppanilleen on huomattavasti nuorempi ikä, väkisinhän siinä alkaisi miettiä kauanko menee ennen kuin mies vaihtaa nuorempaan. Lapsen saaminen pelottaisi suunnattomasti, kun ei oisikaan enää nuori ja timmi. Yleensähän sitä nuorempaa halutaan, kun ne eivät ole niin rupsahtaneita kuin oman ikäiset.
.
Toisaalta, kun tilastollisesti miehet elävät naisia lyhyemmän elämän, en haluaisi viettää mahdollisia eläkepäiviä yksin leskeksi jääneenä enkä olla mieheni omaishoitajana odottaen hänen poismenoaan. Onhan se leskeys ja omaishoitajaksi joutuminen täysin mahdollista myös oman ikäisen kumppanin kanssa, mutta ymmärräthän että vähemmän todennäköistä.
.
Myös oman ikäisen kanssa suhde yleensä on tasavertaisempi. Olen nyt 25 ja 35v miehet taitavat olla aika pitkälti jo perheytyneitä ja jos joku tuossa iässä vielä on sinkku en tosiaankaan haluaisi selvittää miksi. En myöskään haluaisi jo eronnutta miestä, tai miestä jolla jo lapsia. On hienompaa yhdessä kokea ensiasunto, ensimmäinen lapsi, avioliitto... Vanhemmalle miehelle nuo itselle uudet ja jännät asiat voivat olla jo 'peruskauraa', on kämppää, on lasta, on ollut liittoja ja eroja.
.
Olen kyllä nuoruuden tyhmyydessä seurustellut 10 vuotta vanhemman kanssa. Yhteisen elämän ja perheen perustin kuitenkin itseäni nuoremman kanssa. Ei se kumppanin ikä kuitenkaan takaa millään tapaa hyvää ja onnellista elämää, kukin valitkoon parinsa niin kuin parhaaksi näkee.

Vierailija
20/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 50. Aikoinaan seukkasin itseäni 12 vuotta vanhemman kanssa. silloinbolin 19- vuotias ja sen iho ja kaikki tuntui niin erilaiselta kuin nuorempien.
Oon tyytyväinen, että olen naimisissa samanikäosen kanssa. Tuo exähän jää kohta jo vanhuuseläkkeelle. Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi