Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffien jälkeen

Vierailija
19.01.2015 |

Ensi treffien jälkeen jos kiinnostaa tavata vielä uudestaan otatko samantien yhteyttä uudelleen, odotatko hetken vai odotatko että toinen osapuoli ottaa? Vai otatko yhteyttä kohteliaisuudesta vaikka ei niin kiinnostaisikaan.

Kerrotko vielä oletko mies vai nainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantien yhteyttä, jos oli kiva :)

Nainen olen

Vierailija
2/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan jo erotessa nähdäänkö vielä uudestaan.

nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vasatauksia olisi kiva saada! Mitä ajattelette asiasta? Itse otan yhteyttä parin päivän sisään jos olen kiinnostunut ja miehestä ei ole kuulunut mitään, vaikka vähän harmittaa kyllä että miehestä ei ole ensin kuulunut. Jos taas en ole kiinnostunut miehestä niin olen huomannut, että miehet ottavat yhteyttä helposti melkeen vasta viikonkin päästä...

Vierailija
4/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its ekävin treffeillä mies otti yhteyttä seuraavana päivänä, mutta sen jälkeen ei olekaan paljon yhtyettä ottanut. Miten siihenkin nyt pitäisi suhtautua.

Vierailija
5/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kiinnostunut niin laitan riippuen siitä millaseen kellonaikaan treffit on päättynyt, joko hyvänyön toivotukset ja kiittelyt tai sitten seuraavana päivänä. Ihan vaan että oli kivat treffit ja ois kiva nähdä pian uudelleen :)