Vilma P. blogi
Törmäsin tämän nuoren naisen blogiin vuosi sitten ja olen jäänyt siihen ja postausten laatuun kyllä koukkuun ja kuvista puhumattakaan. Aivan ihania. Vilmasta huokuu lämpöä ja terveellinen elämä. www.vilmap.com siis kyseessä. Onko täällä muita, jotka lukevat tai ovat lukeneet kyseistä blogia? Haluan siis suositella sinulle ehdottamasti tätä, jos blogeja seurailet :)
Kommentit (46)
Kiitos blogisi mainostuksesta. Käyn vilkaisemassa.
Mä tykkään myös!
Ja sillä on hyviä reseptejä, sekin plussana.
Kaunis nainen, kauniit kuvat, kaunis blogi. Mutta jostain syystä jättää vähän kylmäksi. Etäinen. Mutta en syytä, en minäkään haluaisi vuodattaa henkilökohtaista elämääni tuntemattomille lukijoille. Siksi en bloggaa.
Seuraan useampia bloggaajia ja mielestäni ainakin tällä hetkellä mieluummin luen vilman blogia kuin esim. Xenian, joka on hieman tylsemmäksi muuttunut.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:15"]
Mä tykkään myös!
Ja sillä on hyviä reseptejä, sekin plussana.
[/quote]
Reseptit ovat todella hyvän makuisia tehtynä oikein ja mikä parasta todella terveellisiä :)
Joskus olen käynyt kyseistä blogia välillä lukemassa ja kuvat olivat mieleenpainuvia.
Kiva blogi ja todella kaunis nainen. Suhde ruokaan vaikuttaa kuitenkin välillä aika neuroottiselta.
Tylsä, persoonaton blogi... Vaikka onkin kauniita kuvia ja mukava tyttö.
Vilmalla on upeita kuvia, mutta jää hieman etäiseksi. Ymmärrän, ettei kyseessä lle mikään lifestyleblogi, mutta olisi silti kiva tuntea bloggaaja paremmin.
Yksi blogi lisää ainakin minulle seurattavaksi :) Kaunis on vilma
Toivottavasti ajan kanssa:) Vilma kuitenkin suht koht uusi bloggaaja verrattuna muihin ja siihen suosioon minkä on jo nytten saavuttanut blogillaan
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:13"]
Törmäsin tämän nuoren naisen blogiin vuosi sitten ja olen jäänyt siihen ja postausten laatuun kyllä koukkuun ja kuvista puhumattakaan. Aivan ihania. Vilmasta huokuu lämpöä ja terveellinen elämä. www.vilmap.com siis kyseessä. Onko täällä muita, jotka lukevat tai ovat lukeneet kyseistä blogia? Haluan siis suositella sinulle ehdottamasti tätä, jos blogeja seurailet :)
Kiitos ehdotuksesta. Kiva kun löysin kyseisen blogin. Ei mikään turha ole.
[/quote]
Vilma P. on nykyään myös Nude_yogagirl Instagramissa. Postailee erilaisia jooga-asentoja alastomana. Se on noteerattu jo ulkomailla vaikka kuinka mutta ei täällä peräjunttilassa. Alastomuus myy, senhän huomaa heti seuraajamääristä. Hienoja toki kuvat ovat...mutta eivät toki taidetta. :DD
Veera85 kirjoitti:
Vilma P. on nykyään myös Nude_yogagirl Instagramissa. Postailee erilaisia jooga-asentoja alastomana. Se on noteerattu jo ulkomailla vaikka kuinka mutta ei täällä peräjunttilassa. Alastomuus myy, senhän huomaa heti seuraajamääristä. Hienoja toki kuvat ovat...mutta eivät toki taidetta. :DD
Luulin ensin, että tämä viesti on vitsi. Kyllä nuo minusta jo taiteestakin menee, tuossapa vasta kaunis ja kuvauksellinen ihmiskeho.
Monen kuvan kohdalla vaan väkisinkin miettii, että eri kuvakulmasta voisi olla vielä mielenkiintoisempia kuvia. :D
Laitoin joskus Vilman blogiin kommentin että voisiko hän kirjoittaa blogissaan tästä nude yoga girl asiasta, mutta hän ei ikinä julkaissut kommenttiani tai vastannut. Nude yoga girl instagram tilillä hän kirjoittaa aina englanniksi ja on useasti kirjoittanut, että ei halua paljastaa kuka on, koska se ei oo tarkoitus. Suurin osa NYG seuraajista on käsittääkseni ulkomaalaisia, ja he eivät varmasti tiedä kuka profiilin takana on. Mitähän tapahtumis kun kommentois sinne, että kyseessä on Vilma P. :D Tai vinkkais iltapäivälehdille. :D Onhan sillä suomalaiseksi ihan hullusti seuraajia. Satoja tuhansia!!
Vilma on unelmanainen. Kaunis ja fiksu.
Mulla meni fiilikset kun Vilma lopetti yliopiston. En tarkoita että yliopisto on ainoa tie onneen ja menestykseen, mutta blogimaailmassa jossa koulutus (lähes kaikissa muodoissaan) loistaa poissaolollaan tykkäsin Vilmassa siitä että antoi erilaisen roolimallin kuin monet muut.
Nyt jo melkein puolimiljoonaa seuraajaa!!
Olen lukenut ja luen kyseistä blogia edelleenkin. Seurannut Cosmolta lähtien ja myös nytten kuin itsenäinen. Mitä kuvia !