Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoisille pitäisi olla bussissa omat paikat

Vierailija
11.01.2015 |

Ihan oikeasti. Ärsyttää niin paljon kun itse ihan normaalikokoisena istuu bussissa kaikessa rauhassa ja viereen istuu joku 100 kiloinen mamma ja levähtää osittain sinunkin päällesi. Tulin tänään Helsingistä Kuopioon ja vieressä istui joku vähän isompi nainen ja koko helvetin matkan oli puoliksi minun penkilläni ja kun yritin nukkua, niin tuli kyynärpäätä kylkeen kun mamma kaivoi laukusta milloin suklaapatukkaa ja milloin limsapulloa. Kun hän meni vessaan niin laitoin sen tuolien välissä olevan käsinojan alas niin ei.. Hän vain nosti sen ylös ja jatkoi karkin syömistä. Eikö näille läskeille voisi tehdä jotain erikoisleveitä paikkoja? Olisi varmaan heillekin mukavampaa ja tietysti kaikille muille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeää mutta totta.

Vierailija
2/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat bussikuljetukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Mä painan 100kg ja mahdun ihan hyvin omalle paikalle.

Vierailija
4/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:58"]Huhhuh. Mä painan 100kg ja mahdun ihan hyvin omalle paikalle.
[/quote]
tosin pyrin aina bussin perällejolloin voin maata pituudelllani.

Vierailija
5/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse satakiloinen nainen ja olen samaa mieltä kanssasi. Toisaalta myös haisevat ihmiset ja äänekkäät ihmiset vaatisivat omat erikoiskulkuvälineensä ja rajatut paikat :)

Mutta jos puhutaan meistä läskeistä, avauduin täällä joskus myös siitä, miten jotkut tieten tahtoen istuvat lihavan ihmisen viereen, vaikka vapaana olisi hoikkien ja pienten ihmisten vieruspaikkoja. Se ärsyttää :D Silloin istun huonona päivänä tahalleen hyvin leveästi ja taatusti tökin sitä viereen änkeäjää kyynerpäillä, sori vaan. Tämä siis silloin, jos joku istuu mun viereen vaikka niitä vapaita ''parempia'' paikkojakin olisi, en silloin jos itse joudun istumaan jonkun raukan viereen. Silloin istun melkein puoliksi pois penkiltä ja vältän ylimääräistä liikehdintää.

Yksi kauheimmista matkoista oli kerran Onnibussilla, kun joku toinen satakiloinen nainen änkesi mun viereen (tällöinkin muitakin paikkoja olisi ollut, mutta ehkä se lihava nainen tunsi olonsa mukavammaksi toisen lihavan vieressä, en tiedä) ja se tosiaankin tökki mua koko matkan ja vielä mussutti siinä jotain hemmetin haisevaa patonkia, yäk. Tosi epämukavaa kun se vääntelehti siinä vieressä ja itse yrittää olla mahdollisemman pienenä vasten ikkunaa.

Lyhyen matkan busseissa mä muuten usein jään seisomaan, jos bussi on melko täynnä enkä halua tunkea kenenkään viereen istumaan.

Vierailija
6/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:56"]Omat bussikuljetukset
[/quote] Rekkakuljetukset

Vierailija
7/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ne vielä haisee pahalle niin jippii, matkustusmukavuus huipussaan.....!

Vierailija
8/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain busseissa onkin etuosassa toisella puolen käytävää vain yksi penkki ja toisella puolen normileveet penkit joiden välissä on sellainen leveämpi taso, eli niillä istuvien kahden normaalikokoisen ihmisen väliin jää joku n. 20 cm tilaa. Mä kutsun niitä läskipaikoiksi koska niihin voi istua ilman pelkoa litistymisestä, ellei viereen istu joku kunnon jenkkimallinen lihavuori.

Vierailija
9/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, on inhottavaa istua bussissa monta tuntia litistyneenä. Kyllä joku lyhyt matka menee.

Vierailija
10/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella lihava, on hänellä käytännössä oma paikka... ei siihen viereen yksinkertaisesti aikuinen mahdu.

itseäni kanssamatkustajissa kiusaisi ylivoimaisesti eniten haisevat ihmiset, eli tupakoitsijat, liikaa hajustetut tai huonolla hygienialla olevat.

Vierailija
11/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika pieni, siis lyhyt ja hoikahko. Aina ne isot ihmiset tulee minua vastapäätä tai minun viereeni täysissä taajamajunissa. Ei pelkästään ylipainoiset, tai oikeastaan enemmänkin 2-metriset satakiloiset bodarit. Mulla on kyllä auto, mutta joskus tarttee päästä junassakin. 

Vierailija
12/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokstaiseksi vien vaain oman penkkini, vaikka moni minua "parempi" ihminem kovin kyynerpäineen ja laukkuineen yrittääkin välillä ilmeisesti pois töniä. Ehkä heillä sitten on oikeus, kun vähemmän painavat. ;)
T. 173/78

Vierailija
13/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee sitten työmatkustamisen sijasta jäädä kotiin lihomaan vain lisää, että vältytte ihokontaktiltani. t. läski

Vierailija
14/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:27"]Pitänee sitten työmatkustamisen sijasta jäädä kotiin lihomaan vain lisää, että vältytte ihokontaktiltani. t. läski
[/quote] Tai kävelet/pyöräilet.