Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treenavat työssäkäyvät äidit: miten teette sen?!

Vierailija
11.01.2015 |

Mikä/kuka mahdollistaa sen että töiden ja lastenhoidon lisäksi pääset treenaamaan?

Olen havahtunut siihen että tämä ei olekaan ihan vaan itsesä kiinni. Sinä iltana kun itse ehtisin/jaksaisin lähteä salille ei mies välttämättä jaksakaan pyörittää kotirumbaa yksin. Lapsiparkkiin ei tarhapäivän päälle enää haluaisi viedä. Sovitteko ennakkoon treenipäivät puolison kanssa tai käytättekö lapsenvahtia?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla 4 kertaa viikossa ja se onnistuu varmaan siksi koska mies on vain tyytyväinen kun treenaan. Sanoo että olen kuin eri ihminen kun kuntoilen, kotona kun jäkitän niin minusta tulee kiukkuinen ja väsynyt :)

Vierailija
62/63 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tekee työkseen ihmiset, jotka kerkeävät lounastauolla salille? Minä kun haaveilen siitä, että saisin edes sen 30 minuutin lounastauon, mutta sekin on mahdotonta työssäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa käyn joogassa ja kerran viikossa juoksemassa. Muuten höntsäilen lasten kanssa ulkona, potkin palloa, teen lumitöitä, venyttelen ym. Lihaksia on vähintäänkin tarpeeksi mulle, enemmän tahtoisin venyvyyttä.