HÄÄKUVAT PILALLA?!?!?
Menimme naimisiin marraskuussa, ja pari pv sitten saimme hääkuvat, jotka kuvattiin studiolla. Noh, en tiedä onko kuvat otettu nyt sitte väärin, nimittäin kuvassa mä olen oikealla, ja mies vasemmalla puolen.. Kaikissa muiden parien hääkuvissa nainen on vas, ja mies oikealla puolen. :|
Onko kuvaaja nyt mokannut kuvat?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:34"]Provo
[/quote]
Tattadadaa! Ensimmäinen provo-huutelija!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:54"]
Kuvathan voi kääntää peilikuvaksi.
[/quote]
Sitten ihmetellään, kun sormus on väärässä kädessä :)
[/quote]
Sormus ei kaikissa kuvissa näy, kun osa on otettu sillain että kukat on "edessä".
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:02"]
Pilalla on, ei muuta kun eropaperit vetämään ja parempi onni ensi kerralla.
[/quote]Niin. Kurjaa että teille kävi noin, mutta opit ainakin olemaan tarkkana ensi kerralla sitten :(
Häh? Mäkin oon hääkuvassa oikealla..
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:02"]
Pilalla on, ei muuta kun eropaperit vetämään ja parempi onni ensi kerralla.
[/quote]Niin. Kurjaa että teille kävi noin, mutta opit ainakin olemaan tarkkana ensi kerralla sitten :(
[/quote]
Niimpä, vahingosta viisastuu :).
Kyllä minäkin olen meidän hääkuvissa oikealla ja mies vasemmalla :D tuolla se on hyllyssä kököttänyt jo yli 5v (ja lähetettiin samaa kuvaa kortteinakin) eikä ole kukaan koskaan maininnut ettäkö tuossa olisi jotain väärää. Itseasiassa vanhemmillani ja isovanhemmillani myös hääkuvat näin päin, ehkä siksi koen tuon jotenkin "omemmaksi" muodoksi. Toisin päin kuulostaa vähän hassulta kun en ketään sellaista tiedä :)
Provo