Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat nyrpeät ilonpilaajat

Vierailija
11.01.2015 |

On ollut esillä miten lapsiperheet pilaavat lapsettomien elämää olemalla samalla lennolla, samassa ravintolassa tai ruokakaupassa. Aihe on kirvoittanut monia lehtiartikkeleita ja ilmiö on johtanut jopa lapsivapaisiin hotelleihin jne. Itse haluaisin tuoda esille sen että minun elämäni laatu kärsii nyrpeistä keski iän ylittäneistä lapsivihaajista. Miksi he luulevat voivansa paheksua minua ja lapsiani ihan noin vain..? Itse asiassa minä paheksun heitä ja toivoisin että negatiiviset, nyrpeät egoistit poistetaan julkisista tiloista. Eikö olisi parempi että he pysyisivät kotonaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin aina risoo, kun ihmisille tarjotaan palveluita joita minä en tarvitse, ja kun ne penteleet kehtaavat vielä maksaa niistä! Prkl!

Vierailija
22/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, mitä vikaa nauttimisessa on? Minusta se on elämän tarkoitus. Tai pikemminkin: elämällä ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin tehdä siitä mahdollisimman kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät onko keski-iän ylittäneillä vaikka rauhallista hotellia kaipaavilla lapsia? Ei varmasti matkoilla mukana ainakaan kun ovat aikuisia jo. Vihaisesti teitä mulkoileva täti tai setä on todennäköisesti vanhempi.

terv. vela

Vierailija
24/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lapsettomien hotellien asiakkaista on vanhempia.

Vierailija
25/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, keski-iän ylittäneet. Vanhempani ovat 58 v. ja 61 v. Nuorinkin lapsi on muuuttanut kotoa 15 vuotta sitten. He ovat kai katkeria lapsettomia nykyään. Vai mistä sen vanhemmuuden taas näkikään?

Vierailija
26/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on iloisia, joustavia ja muita ihmisiä arvostavia ihania tyyppejä. Eli juurikin takakireiden minä minä tyyppien vastakohtia. Pitäkää rauhassa omaa kivaa keskenänne jotenkin kuitenkin epäilen ettei teidän tulotasonne riitä tekemään teistä onnellisia, sori vaan. Nämä kirjoittelut vaan vahvistavat sitä ajatusta että takakireä on aina takakireä.. Hotellissa kuin hotelissa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi