Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Koitko puolisosi ulkonäöllisesti viehättäväksi suhteen alussa?

Vierailija
11.01.2015 |

Itse koin. Tietenkin henkiset asiat olivat läsnä myös.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:01"]Kyllä, 18v 190cm/70kg urheilija, sittemmin lopetti kuntoilun kokonaan omista syistään ja nyt 22v 190cm/~100kg hmmh... Jossain ~15kg sitten oli vielä ok, mutta nyt alkaa maha olla tiellä ja mies ei jaksa tehdä yhtään mitään, vetää vain roskaruokaa ja pelaa koneella :( Itse olin suhteen alussa 17v 168cm/53kg, nyt 168cm/50kg, mutta lihasta on ihan kunnolla ja treenattu kroppa, koska minä aloitin kuntoilun meidän tutustuessa, enkä ole lopettanut. Yritän houkutella miestä lenkille mukaan yms, on itse sanonut, että mun pitää houkutella sitä sinne, mutta mitään ei tapahdu. Nytkin on pelannut koko yön tietokoneella ja nukkuu yhä, murahtelee vain, kun yritän herätellä...
[/quote]

Ulkoinen olemus ei ole se kaikki minulle, mutta tässä nimenomaan kysyttiin ulkonäöllisiä asioita ja minua ihan rehellisesti vituttaa miehen lihominen.
[/quote][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:01"]Kyllä, 18v 190cm/70kg urheilija, sittemmin lopetti kuntoilun kokonaan omista syistään ja nyt 22v 190cm/~100kg hmmh... Jossain ~15kg sitten oli vielä ok, mutta nyt alkaa maha olla tiellä ja mies ei jaksa tehdä yhtään mitään, vetää vain roskaruokaa ja pelaa koneella :( Itse olin suhteen alussa 17v 168cm/53kg, nyt 168cm/50kg, mutta lihasta on ihan kunnolla ja treenattu kroppa, koska minä aloitin kuntoilun meidän tutustuessa, enkä ole lopettanut. Yritän houkutella miestä lenkille mukaan yms, on itse sanonut, että mun pitää houkutella sitä sinne, mutta mitään ei tapahdu. Nytkin on pelannut koko yön tietokoneella ja nukkuu yhä, murahtelee vain, kun yritän herätellä...
[/quote]

Ulkoinen olemus ei ole se kaikki minulle, mutta tässä nimenomaan kysyttiin ulkonäöllisiä asioita ja minua ihan rehellisesti vituttaa miehen lihominen.
[/quote]

MIES, MIES, MIES, 22-vuotias MIES :DD voi vittu mikä myötähäpeä.

Vierailija
22/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne oli miellyttävä. Ulkonäkö oli ihan ookoo, perus ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on tällä hetkellä paaaljon komeampi kuin ensitreffeillä. Silloin en vielä hirveästi syttynyt ulkonäköön, mutta mies osasi hurmata kohteliaalla luonteellaan. Nyt hän on varmaankin maailman komein mies. Sitä se rakkaus teettää. :)

Vierailija
24/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli/on periaatteessa ihan komea, pitkä ja raamikas, mutta suhteen alussa mua häiritsi kovasti yksi piirre hänen kasvoissaan. Nyt lähes 20 vuoden jälkeen, en enää edes näe tuota piirrettä :)

Vierailija
25/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ulkonäössä ei ollut muuta hyvää kuin seksikkäät kädet xD Oli hintelä, isopyllyinen, kapeaharteinen, luihukasvoinen. Mutta on onneksi vanhemmiten vähän komistunut. Lihasta saisi kyllä hankkia yläkroppaan että seksi hänen kanssa kiinnostaisi. 

Vierailija
26/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:01"]Kyllä, 18v 190cm/70kg urheilija, sittemmin lopetti kuntoilun kokonaan omista syistään ja nyt 22v 190cm/~100kg hmmh... Jossain ~15kg sitten oli vielä ok, mutta nyt alkaa maha olla tiellä ja mies ei jaksa tehdä yhtään mitään, vetää vain roskaruokaa ja pelaa koneella :( Itse olin suhteen alussa 17v 168cm/53kg, nyt 168cm/50kg, mutta lihasta on ihan kunnolla ja treenattu kroppa, koska minä aloitin kuntoilun meidän tutustuessa, enkä ole lopettanut. Yritän houkutella miestä lenkille mukaan yms, on itse sanonut, että mun pitää houkutella sitä sinne, mutta mitään ei tapahdu. Nytkin on pelannut koko yön tietokoneella ja nukkuu yhä, murahtelee vain, kun yritän herätellä...
[/quote]

[/quote][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:01"]Kyllä, 18v 190cm/70kg urheilija, sittemmin lopetti kuntoilun kokonaan omista syistään ja nyt 22v 190cm/~100kg hmmh... Jossain ~15kg sitten oli vielä ok, mutta nyt alkaa maha olla tiellä ja mies ei jaksa tehdä yhtään mitään, vetää vain roskaruokaa ja pelaa koneella :( Itse olin suhteen alussa 17v 168cm/53kg, nyt 168cm/50kg, mutta lihasta on ihan kunnolla ja treenattu kroppa, koska minä aloitin kuntoilun meidän tutustuessa, enkä ole lopettanut. Yritän houkutella miestä lenkille mukaan yms, on itse sanonut, että mun pitää houkutella sitä sinne, mutta mitään ei tapahdu. Nytkin on pelannut koko yön tietokoneella ja nukkuu yhä, murahtelee vain, kun yritän herätellä...
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei se poikakaan enää tuon ikäisenä ole. Ehdotuksia?

Vierailija
27/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuin yhden seurustelukumppanin kokenut sellaiseksi jees näköiseksi tavikseksi. Muissa on ollut paljon sellaisia häiritseviä ulkonäköpiirteitä, että välillä on tympinyt kun tulee mieleen toisen pärstää katsellessa että voihan luoja tuota naamaa. Olen yrittänyt ajatella että ei kun silmät kiinni ja menoksi, ei saa olla niin pinnallinen.

Myös ylipainoa on ollut melkoisen paljon, ja iän merkkejä koska miehet ovat olleet vanhempia.

Ja sitten kun suhde on arkipäiväistynyt, eikä sieltä mitään kivaa luonnettakaan ole paljastunut niin on vaan miettinyt toisen naama norsunvitulla valittaessa että voi jumalauta, miksi mä en voi minkäänlaista rimaa asettaa, olis tuokin jäänyt kokematta. Että ei kukaan muukaan ala millekään sellaisen ihmisen kanssa että oikeasti tekee pahaa katsoa sitä naamaa.

Vierailija
28/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="11.01.2015 klo 17:09"]

Kyllä. Rakastuin ääneen ja mieskin äänen takana oli varsin miellyttävä kaikin puolin.

[/quote]

Minäkin rakastuin miehen ääneen, mutta ei ulkonäössäkään ollut moitittavaa. Nyt ääni on ainut, mistä hänessä pidän.

Vierailija
29/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täysin yllätyynyt näin monesta ei- vastauksesta ja silti ootte vuosienki jälkeen yhdessää..hassuu. mä löysin ulkonäöllisesti vetävän miehen ja luonne hurmasi mut lopullisesti ja olen niin onnellinen...en koskaan oo ollut sellanen että seurustelisin vaikka toinen ei sytyttäis ulkonäöllisestikkin

Vierailija
30/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
31/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:01"]Kyllä, 18v 190cm/70kg urheilija, sittemmin lopetti kuntoilun kokonaan omista syistään ja nyt 22v 190cm/~100kg hmmh... Jossain ~15kg sitten oli vielä ok, mutta nyt alkaa maha olla tiellä ja mies ei jaksa tehdä yhtään mitään, vetää vain roskaruokaa ja pelaa koneella :( Itse olin suhteen alussa 17v 168cm/53kg, nyt 168cm/50kg, mutta lihasta on ihan kunnolla ja treenattu kroppa, koska minä aloitin kuntoilun meidän tutustuessa, enkä ole lopettanut. Yritän houkutella miestä lenkille mukaan yms, on itse sanonut, että mun pitää houkutella sitä sinne, mutta mitään ei tapahdu. Nytkin on pelannut koko yön tietokoneella ja nukkuu yhä, murahtelee vain, kun yritän herätellä...
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei se poikakaan enää tuon ikäisenä ole. Ehdotuksia?
[/quote]

Jätkä

Vierailija
32/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:34"]

Oon täysin yllätyynyt näin monesta ei- vastauksesta ja silti ootte vuosienki jälkeen yhdessää..hassuu. mä löysin ulkonäöllisesti vetävän miehen ja luonne hurmasi mut lopullisesti ja olen niin onnellinen...en koskaan oo ollut sellanen että seurustelisin vaikka toinen ei sytyttäis ulkonäöllisestikkin

[/quote]

Itse ajattelen niin, että koska jostain on yleensä tingittävä niin mieluiten ulkonäöstä, koska sen kanssa ei voi käydä hyviä keskusteluja jne. Rakkautta saan persoonalta, en naamalta. Mutta eihän se tietty haittaisi, jos ulkonäkökin olisi ihana, mutta ei ole avainkriteeri.

Vierailija
33/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:26"]

En ole kuin yhden seurustelukumppanin kokenut sellaiseksi jees näköiseksi tavikseksi. Muissa on ollut paljon sellaisia häiritseviä ulkonäköpiirteitä, että välillä on tympinyt kun tulee mieleen toisen pärstää katsellessa että voihan luoja tuota naamaa. Olen yrittänyt ajatella että ei kun silmät kiinni ja menoksi, ei saa olla niin pinnallinen.

Myös ylipainoa on ollut melkoisen paljon, ja iän merkkejä koska miehet ovat olleet vanhempia.

Ja sitten kun suhde on arkipäiväistynyt, eikä sieltä mitään kivaa luonnettakaan ole paljastunut niin on vaan miettinyt toisen naama norsunvitulla valittaessa että voi jumalauta, miksi mä en voi minkäänlaista rimaa asettaa, olis tuokin jäänyt kokematta. Että ei kukaan muukaan ala millekään sellaisen ihmisen kanssa että oikeasti tekee pahaa katsoa sitä naamaa.

[/quote]

Miksi sä olet alkanut suhteeseen niiden miesten kanssa!? :D

Vierailija
34/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se mun mielestä hyvännäköinen jo silloin tavatessa, vaikka nyt ei ihan ihanteideni mukainen ollutkaan. Nykyisin kuitenkin mielestäni paljon komeampi! Me tosin tavattiin jo 18-vuotiaina, joten tietenkin miehistynyt paljon tässä vuosien vieriessä.

Vierailija
35/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihanana ja söpönä, mutten varsinaisesti komeana. Mutta ehdottomasti viehättävänä! Ja ulkonäkö parani entisestään kun tajusin miehen ihanan luonteen ja mahtavan huumorintajun <3

Vierailija
36/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mies näytti kouluampujalta.

Vierailija
37/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut, päinvastoin. Vaikka mies ihan komea onkin ei vain vatannut ulkonäöltään makuani kauheasti :) Ajan kanssa kun mieheen rakastuin tajusin että hän on oikein komea ja minun makuuni ;)

Vierailija
38/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa kyllä, ehdottomasti. Mutta en silloin, kun tapasimme ensimmäistä kertaa, tai vielä pitkään aikaan sen jälkeenkään.

Vierailija
39/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koin! Hän oli ja on todella komea :)

Vierailija
40/42 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea olemus ja intensiivinen katse sai syttymään ;) ai että!