Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Parhaat varasijat 13 ja 9 onkohan mahkuja. jännittää hirveesti ja ärsyttää koska jos olisin puoli pistettä enemmän saanut niin olisin päässyt kouluun...
Millaset pisterajat sosionomeilla ja sairaanhoitajilla?
Oon varasijalla 1 samk sh pori monimuoto.. jännäks menee😅 pisteet 81/100 ja raja 81.5/100
(Valintakurssi)
Eli nyt kun ne on kerran päivittyneet ni ei tarvii enää tänää kyttäillä opintopolkua . Paljon onnea kaikille sisäänpäässeille!
Päivittyyköhän viikonloppunakin?
Vierailija kirjoitti:
Oon varasijalla 1 samk sh pori monimuoto.. jännäks menee😅 pisteet 81/100 ja raja 81.5/100
(Valintakurssi)
Toivottavasti pääset! Oot ihan naurettavan lähellä. Toivottavasti Samkissa tapahtuisi pian liikehdintää myös tradenomien osalta. Sitten kun kaikki paikat on otettu (sitovasti) vastaan, noihin varasijahommiin tulee varmaan teksti "peruuntunut" 🤔
Vierailija kirjoitti:
Millaset pisterajat sosionomeilla ja sairaanhoitajilla?
Jos on oma kaulanauha avaimille ja aviottomia lapsia niin pääsee.
Ensihoito ei oo liikkunu mihinkään😶
Vierailija kirjoitti:
Kun ootte menossa monimuotoon, niin ootteko menossa toiseen kaupunkiin ja aikomatta muuttaa sinne?
Toivottavasti lähipäivinä ei ala kovin aikaisin, jos aamulla pitää junalla kulkea toiseen kaupunkiin
Mulla on matkaa reilu 80km ja omalla autolla kuljen niin ei tarvitse olla huonosti kulkevien julkisten varassa. Linja-auto lähtee joskus kuuden aikaan, taitaa olla aamun ainoa tuohon suuntaan. Takaisin tulee iltapäivällä pari autoa. Omalla autolla kun menee niin saa vähän myöhemmin nousta.
Mä eilen otin Vamkin paikan vastaan ehdollisena, mutta äsken muutin sen sitovaksi koska en mä Seamkiin olisi päässyt 11. varasijalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin vielä mitä teen oman paikkani kanssa. Jos perun, vapautuu LABiin yksi paikka. Päätös venyy varmaan viimeiseen mahdolliseen hetkeen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Mä eilen otin Vamkin paikan vastaan ehdollisena, mutta äsken muutin sen sitovaksi koska en mä Seamkiin olisi päässyt 11. varasijalta.
Siis voiko noita kuitenkin vaihtaa myöhemmin? "Huom! Vastaus on sitova eikä sitä voi myöhemmin muuttaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin vielä mitä teen oman paikkani kanssa. Jos perun, vapautuu LABiin yksi paikka. Päätös venyy varmaan viimeiseen mahdolliseen hetkeen saakka.
Lahti vai lappeenranta?🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti vai lappeenranta?🙂
Lahti, verkkopainotteinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat mietteet. Olen tullut hyväksytyksi Vamkiin. Vielä odottelen muutaman päivän ennen kun otan paikan vastaan. Vankin minimuotoon olen jollain 4. varasijalla ja Seamkiin päiväopintoihin jotain +10 varasisalla. Taitaa tulla pian Seinäjoki-Vaasa väli tutuksi autoillen.
Olisipa kiva jos olisi suljettu ryhmä missä voisi vaihtaa ajatuksia näin uutena vanhana :D opiskelijana. (Sh monimuoto)
Ekan hakukohteen varasija oli vihdoin tippunut 28 > 25. Pitäisköhän jo vaan ottaa toinen paikka vastaan 😅
Tradenomilinjoista kyse. Jos olis ensihoito tms niin en edes miettisi.
Itellä on isomman kaupungin sh (todistusvalinta) tippunu 18->5. Ykkösenä ois tämä kohde, joten siksi kyttään vaikka napsahti jo alemmasta. Kokeessa en käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Metropoliaan todistusvalinnan paikka, mut jonotan Turkuun. En tuu ottamaan Metropolian paikkaa vastaan.
Edelliselle vastaukseksi tämä. Itsellä ei liikkunut varasija, mutta en tiedä päivittyykö ne kaikille samaan aikaan..